cristian78 Postat Aprilie 21, 2005 Share Postat Aprilie 21, 2005 Salut, am vevoie de ajutor fiindca nu stiu ce sa-i mai fac. Datele problemei sunt: O jawa 350 ts cu motorul refacut (nu bate, are compresie, are garnituri + silicon d'ala roshu). Porneste relativ repede (adica diminetza cam 5-10 pedale fara contact) intotdeauna cu shocul tras. Aprinderea este reglata (asta in mod sigur). Bujiile au acea culoare maronie- roshiatica. Sta pe la 1000 de ture doar cand e rece + shocul tras DAR in momentul cand incepe sa se incalzeasca, treptat ii scada turatia pana cand va incepe sa mearga foarte neregulat. In momenrul acesta ii "bag" shocul si incepe sa se accelereze iar, pentru ca din nou sa inceapa sa scada turatia pana la oprirea motorului. In carburator nu am umblat decat sa-l curatz de rugina. (bineintzeles ca am scapat de problema cu rugina punand un filtru de benzina intre rezervor si carburator) Mentionez ca inainte sa refac motorul, cu toate ca batea si compresia era "varza", statea la relanti (pe la 1200 -1500 de ture). Stitzi cum anume trebuie reglat carburatorul???? trebuie sa urmez cumva niste pashi?? cum trebuie reglat aerul ?? Daca este uzat carburatorul, cum imi dau seama ??? Multzumesc! P.S. nu stiu cum se spune/scrie corect "relanti" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmatei Postat Aprilie 21, 2005 Share Postat Aprilie 21, 2005 Daca tin bine minte, 2 ture jumate desfacut ar trebui sa fie aerul. Daca era chiar complet aiurea, nu cred ca pornea usor. Dat fiind ca problema ta apare doar la cald, ma gandesc sa nu fi gresit cumva cote la pistoane/segmenti ?! Sau sa nu fi pus destul ulei ca pentru rodaj (1:20) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Aprilie 21, 2005 Autor Share Postat Aprilie 21, 2005 ulei i-am pus mai mult (cam 500/7 = 71) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Aprilie 21, 2005 Share Postat Aprilie 21, 2005 (editat) Uite ce zic eu:1000 de ture cu socu tras e cam putin.Tb sa ai 1500 sau mai mult. Mai strange surubul de ralanti (nu ala de aer,celalalt).O Jawa cu motor ok ar tb sa porneasca la prima sau a doua pedala. Daca iti pui ap electronica o sa tina mai bine ralantiu (1000RPM fara soc),dar chinui bateria.Cu ap el porneste si mai usor. Bafta. Uitasem.Ulei pune 30 la mie in rodaj (prima mie) .Poti sa pui si mai putin daca e sintetic sau semisintetic.Oricum un ulei bun nu strica.Nu pune mai mult ca nu are rost,faci calamina la greu.Si nu merge cu ea mai mult de 70 in primii 500 km si 80 in prima mie ca sa te tina motoru mult. Editat Aprilie 21, 2005 de iulian_florea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calu Postat Mai 6, 2005 Share Postat Mai 6, 2005 salutare poate e tardiv raspunsul . eu am o jawa california cu carburator jikov 4 am demontat o complect si refacut totul de la zero . cand am pornit o aveam aceeasi problema se tura cand roteam de maneta, ca sa moara motorul apoi aproape instantaneu . dupa indelungi cugetari nervi demontari de carburator bujii aprindere etc . am gasit problema : se ineca pt ca aveam surubul de benzina prea desfacut si aspira prea multa benzina la pornire . solutia gasita l am strans la maxim si apoi l am desfacut o tura jumatate. alta chestie ca sa mai scad consumul ca oricum e mot in rodaj si nu i dau viteza - am fixat siguranta de la cuiul de la acceleratie la ultima crestatura si chiar consuma mult mai putin - cu un kil jumate de benzina am mers o gramada intr o zi prin gropi si pe sosea toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Mai 9, 2005 Share Postat Mai 9, 2005 Salut, solutia data de calu e cea corecta... dar pana acum probabil ai remediat-o deja. Si eu am un ts de 350 din '91 si dupa o reparatia capitala am avut aceeasi problema. mai strange de surubul care e inclinat in jos si o rezolvi. dupa aia poti ajunge cu un plin din buc si pana in vama spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Mai 9, 2005 Autor Share Postat Mai 9, 2005 multzumesc pentru tespunsuri. Din pacate nu va pot spune daca a functionat vreuna din metodele enumerate de voi, deoarece am vandut motoru' . Acum imi caut ceva in 4 timpi, dar vreau ceva cam la aceeasi (deci pana in 35 cp) putere si greutate cu jawa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.