Jump to content

cristian78

Super Membru
  • Content Count

    633
  • Joined

  • Last visited

About cristian78

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Yahoo
    cristianvasile78

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2003
  • Numar Moto
    ...
  • Club
    indecis

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Java 350TS, SuzukiGS500, HondaVTR1000
  • Interests
    programare, internet, motocicletele, SF(pkd)
  1. Salut, Dupa mult timp mai intru si eu pe forum, dar acum doar sa va spun despre Razvan. Il cunosc foarte bine. A lucrat 12 ani in Italia(Napoli) ca mecanic moto. A inceput de jos si stie ce inseamna sa nu ai bani. Dar sa va spun cum un service moto in italia: - ca idee, motociclete+scutere am vazut mai multe ca masini - la inceput a fost suparat ca repara numai scutere - acum este recunoscator acelei perioade - schimbul de ulei il faci simultan la 4 motociclete - daca uiti vreun surub esti dat in judecata a doua zi - daca nu stii ce faci, imediat iti ia locul altul - cu timpul datorita experientei/seriozitatii a fost trimis la specializare (in nordul italiei) la reprezentantele Kawasaki, Honda, Aprilia... diplomele de absolvire le are expuse in atelier. - conducea grupul de 15 motociclete noi prin oras la "drive/ride test" Eu mi-am reparat motocicleta (desfacut motorul + pus la loc) cu sfaturile lui telefonic (din italia). Iar la electrica se pricepe ma bine ca multi cu 'reclama pe bani grei'. Va pot spune foarte multe despte el, dar cel mai bine il intrebati voi. Multumesc, » Post actualizat in 03 Oct 2014 22:52 Ieri i-am schimbat placutele pe spate, la Razvan. Nu a durat mai mult de 5 minute.
  2. Salut, Sunt Cristian. Calaresc o honda vtr, tot din sectorul 3. Cred ca voi veni si eu la urmatoarea intalnire "la metrou" . Asfalt uscat si curat !
  3. Salut, Pot sa ti-l recomand pe Razvan. Este mecanic de BMW care a lucrat 12 ani in Italia ca mecani la reprezentanta BMW si kawa din Napoli. Acum e in Romania. Numarul lui este 0724.012.375 . Omu' a lucrat in general pe motociclete modele noi + are cursuri de specializare BMW,kava,Aprilia facute tot in Italia. Bafta.
  4. Salut, Sunt si eu ,sa spunem, "proaspat" posesor de VTR. Pentru cunoscatori e chiar VTR-ul lui mielu . Am facut 3000 km pana acum si nu am avut probleme. Imi place la nebunie. Am avut cam 7 ani Suzuki GS500 si prima data cand am mers cu VTR-ul am crezut ca sunt calare pe T-Rex . Totusi ma ingrijoreaza problema CCT. Vreun-ul dintre voi a schimbat intinzatorul ?
  5. Dumnezeu la il odihneasca! vroiam sa scriu mai mult, dar ma rezum doar la a spune ca multii, la nivel inconstient (sau constient dar nu rostit), isi gasesc puterea necesara sa continue pe doua roti cautand greselile pe care le-a facut motociclistul. Ne spunem noua insine "mie nu mi se poate intampla ca nu sunt teribilist... etc " sau "eu nu o sa repet greseala lui x..." etc. O parte din adevar este ca gandul ca "motociclistul a gresit" este reconfortant pentru multi dintre noi. Asa ca: Cine urmeaza ? Multumesc.
  6. ... sunt la faza de "teste de birou" . Aseara am verificat functia care actioneaza motorul care regleaza shocul automat si a mers din prima . Sunt super bucuros. Singura chestie care trebuie sa o mai verific este vechea "problema cu turatia citita prost". Aseara am conectat doua fire la intrare (firele trebuie conectate la senzorii de turatie, dar deoarece nu pot porni motocicleta am testat in casa) si spre surprinderea mea turatia indicata era de 3000 RPM. Daca deconectam firele turatia era 0 (zero) . Dupa cateva secunde mi-am dat seama ce se intampla: Acele fire actionau ca doua antene si captau undele electromagnetice emise de reteau electrica de 220V si 50Hz => 50Hz = 50 rotatii pe secunda => 50 rot pe sec * 60 secunde = 3000 RPM => problema rezolvata!! Deci am sanse mari ca filtrele puse pe intrare sa functioneze si cand voi conecta calculatorul direct la senzorii (magnetici) de pe motor. Cam asta e .
  7. Salut. Poate ca au mai spus si altii dar repet: 1. trebuie sa nu lipseasca acele "capete de ghidon" 2. trebuie toba sa fie prinsa prin legaturi elastice 3. trebuie sincronizare carburatoarele.
  8. un mic update www.suzukiGS500efi.blogspot.com. Am reusit sa fac acea flansa pentru prinderea pompei de benzina.
  9. da sunt constient de frecventa maxima pe care o poate masura o placa de sunet. Teoretic, dar si practic, suficient deoarece la turatie maxima , adica 12000 rot/min inseamna cam 200 Hz . Deci este posibil sa fac acele masuratori cu placa de sunet. De altfel am folosit o placa de sunet pe USB deoarece nu vroiam sa "ard" placa de sunet de pe laptop (in cazul in care ceva decurgea prost). Voi pune fotografii cu forma semnalului cules de la senzori => chiar este "ca la carte forma" semnalului. De data asta am testat fiecare modul: - comanda pentru injectoare - comanda pentru motorul pas cu pas - senzorii de temperatura, presiune si pozitie - comanda pentru scanteie (pentru bobinele de inductie) - legatura pe portul serial + update de soft . Am facut teste cu motocicleta prin oras (inca nu am pus injectoarele) doar cu calculatorul si cu senzorii : nu se restarteaza si nu e afectat de temperatura . Singura problema (pentru care am trecut la varianta 2) a fost cu citirea turatiei motorului care functiona defectos datorita oscilatiilor bobinelor (deoarece citeam turatia de la bobinele de inductie). Am rezolvat aceasta problema cu un circuit LM2907. Voi pune poze in curand.
  10. Salut. Felicitati pentru initiativa. Te rog sa ne tii la curent cu proiectul tau. Este foarte util sa invatam unul de la celalalt. Ar fi bine sa pui pozele pe un blog . Ash pune link-ul pe blogul meu. Starea proiectului meu este cam la 50% . Am scos toate circuitele de pe motor si am reproiectat totul. Voi pune in curand cele mai recente fotografii la adresa http://www.suzukiGS500efi.blogspot.com . in linii mari am facut urmatoarele schimbari: a) am pus partea de putere si controller-ul pe aceeasi placa (in aceeasi cutie) am testat si implementat un circuit pentru a prelua CORECT semnalul de la senzorii VR (VariableReluctance) de la prindere c) am adaugat si modulul de aprindere -> deci voi avea si aprindere computerizata. Duceam lipsa de oschiloscop dar am rezolvat si problema asta -> am folosit placa de sunet si a mers perfect. bafta.
  11. am comandat de la firma asta . Suna inainte si vezi daca mai aduc.
  12. tachetii , cel putin la GS500, sunt niste mici piese cilindrice care se deplaseaza in sus si jos odata cu supapa. Tachetii cu timpul se uzeaza si e posibil ca sa creasca spatiul (jocul) dintre ei si locasul locul in care se deplaseaza. Nu stiu daca m-am exprimat corect.
  13. esti omu' meu. Bai cat m-a frecat pe mine sunetul acela..... Daca vrei sa vezi istoaria cauta toate mesajele mele si ai sa gasesti detaliata problema asta. La mine aparea un zgomot metalic , de obicei cu motorul cald, DOAR uneori. Zgomotul disparea de la sine. Am crezut ca e de la acel joc axial al axelor cu came -> am cumparat "acele saibe" originale de mai multe grosimi . Am experimentat si tot degeaba. Am schimbat pastilele , am reglat jocul sa fie in limite admise -> degeaba. Intr-un final am ajuns la concluzia ca este de la uzura tachetilor (acei cilindrii care se aseaza deasupra supapelor). Am ajuns la concluzia asta deoarece atunci cand motorul a fost desfacut , nu s-a tinut cont de locul de unde s-au scos. Cand am montat motorul nu am mai stiu t cum au fost => si asa a aparut acel zgomot. Disperat , am inlocuit chiulasa => zgomotul a disparut. In concluzie: nu e de la axele cu came, ci mai degraba de la jocul tachetilor. Salut. Problema cu bateria este mai mult ca sigur de la releul de incarcare: e ars! Am avut aceeasi problema. Vei incepe sa schimbi becuri frecvent.
  14. Consuma mai putin, dar va trebui sa pun sonda de oxigen. Avantajul este ca , in urma tunning-ului, pot sa obtin pentru toate turatiile un amestec optim. Asta inseamna consum mai mic.
×
×
  • Create New...