Sari la conținut

Bmw F650 '94 La Rece Porneste Greu Si Se Ineaca Usor


Postări Recomandate

pai cu surubelnita

Inchizi pana la capat si apoi dai inapoi 4.5 ture

Ba baieti...imi vine a rade/plange...sunt doctor in astfel de probleme. F-ul meu face figuri rau de tot. Acu' i-am dat iar carburatoarele jos sa deblochez unul din jigleoarele de aer care nu si-a dat drumul. bujiile(ca a intrebat cineva mai sus) ar trebui sa fie caramizii. Da simptomele descrise initial sunt "clasice" sa zicem. Daca aveti idee de unde se pot lua piesele cat mai ok, sa-mi spuenti si mie(vreau piulita de plastic prost gandita de proiectant care e la intrarea in carburator a cablului de soc, vreau jigleor aer si mai ales caut sa schimb/vand parbriz inalt de touring pentru Ful de dupa '97, eu avand nevoie de cel pentru '96 si acceptand oricare model - mai bine cu decat fara:-p). Despre reglaje se gasesc in manuale(daca vrea careva le postez), dar si pe faq.f650.com. Mai este si excelentul realoem.com unde se gasesc absolut toate piesele pe cod si cu imagine. Sugerez totusi a se apela la un service care are "sincroane"...sau cel putin specialisti in loc de "specialisti" care sa se ocupe. E plina lumea asta mica de baieti de gasca care te vor ajuta din placere, ca-ntre noi, motociclistii, in cazul in care dispui de spatiu/timp/pasiune si nu vrei sa transformi reviziile/reparatiile in a baga bani in buzunarul unui patron de service. Totusi sa nu facem tampenii cu motoarele facand reparatii dupa ureche si sa ne bucuram ca exista serviceurile...

Daca cineva stie ceva de ajutor in cazul acesta...cu carburatia/parbrizul/ma intereseaza si ce baterie ar trebui sa iau(stiu codul/caracteristicile/firma care echipeaza standard), va rog cuvantati...eventual contactati.

Sper ca nu e cu suparare ca am expus aici direct mai multe probleme. Prefer sa le rezolv mai neaos, cu oamenii, discutand decat la mai recea rubrica vanzari/cumparari. Daca-i bai, cer scuze moderatorilor!

Drum uscat pentru cei care mai ies!

 

Ah...despre bujii. Iridium nu cred nici eu ca ar fi ok. Poate sunteti de acord, poate nu: eu zic ca e bine sa se mearga pe ce da producatorul initial. Si-mi face impresia ca in cazul lui F650 este BOSC. Am luat Champion (parca mh65), insa acum am luat NGK cod D8EA cred. Le voi pune pe cele noi NGK la reglarea carburatoarelor. Si sper sa nu mai fie probleme. Le-as vrea caramizii:-p...

Poveste cu Iridium: la Super Tenere au facut teste oamenii dintr-o echipa profesionala pentru a vedea care sunt cele mai bune bujii. Surprinzator, dupa diverse incercari-inclusiv Iridium- au ajuns la concluzia ca cele recomandate si care vin initial in echipare scoteau cele mai bune performante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...