Sari la conținut

Bmw F650 '94 La Rece Porneste Greu Si Se Ineaca Usor


Postări Recomandate

BMW F650

 

in perioadele in care temperatura scade sub 10 grade ca sa o pot porni fac cam asa:

 

1. soc la maxim - contact - .... nu porneste (schema asta o repet de vreo 5 ori pentru ca dupa aia miroase puternic a benzina ... probabil semn ca s-a inecat).

2. dau bujiile jos, le curat si le pun la incalzit ... timp in care mai dau putin la demaror ca sa iasa gazele care mai raman in cilindru.

3. pun bujiile - soc - contact ... nu porneste

 

asa ceva fac de vreo 3-4 ori dupa care o ia.

 

Asta daca intre timp nu a murit bateria si atunci o leg la redresor.

 

Intotdeauna a pornit (pana la urma) dar este foarte enervant sa stai tot timpul cu trusa de scule dupa tine.

 

Cum arata bujiile cand le scot? Ori negre ori ude...ori si negre si ude

 

0730110582 ... dati beep si va sun eu daca ma puteti ajuta cu vreun sfat sau ca sa va lamuresc cu problema asta (poate nu am explicat prea bine).

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimba bujiile,ar fi bine sa incerci unele cu iridium.Sper ca dai la automat doar cu sock si fara acceleratie.....

Dupa ce faci astea si tot nu merge ar cam trebuii sa vezi ce combresie are,peste temperatura de 10grade porneste bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba bujiile. Ar trebui sa pui NGK D8EA sau CHAMPION RA6HC (recomandate de producator) si eventual sa verifici starea filtrului de aer si daca nu-ti este greu verifica daca ai 4,5 ture la aer.

Editat de Vali M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

aceeasi problema o am si eu.

am conectat-o la o baterie de masina dar nu a pornit deloc.

electromotorul invartea dar nu se intampla nimic ulterior.

cu 3 exceptii cand a bubuit ceva pe tzeava de esapament (ca nivel de zgomot peste o petarda mica, a iesit lumea sa se uite, tot tacamul)

 

pentru F650 ST bujiile sunt identice? (e varianta cu 2 bujii).

gasesc pe net/forum instructiuni sa le schimb sau mai bine un mare necunoscator ca mine sa mearga cu ea la cineva care se pricepe.

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am in garaj motorul unui var, o Aprilia Pegaso 650 din 99, cu care ma mai dau si eu. Nu e obosita deloc, are sub 20 mii. Nu te ajuta cu nimic informatia dar si asta face fix la fel cum descrii tu si din cate stiu motorul e cam acelasi cu cel de pe bmw-ul tau. Sunt foarte curios care e rezolvarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceeasi problema o am si eu cu fzr-u iarna ! vara e ok daca o pornesc macar o data pe sapt :) ! Porneste enorm de greu !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut bujii cu iridium ... mai rau face ... mai rau m-am chinuit cu ele.

 

am dpr9ea-9 acum

 

Bujiile recomandate pentru F650 sunt NGK D8EA, bujii fara rezistenta de deparazitare, aceasta rezistenta fiind inclusa in pipele de la bujii. Daca ai montat DPR9EA e normal sa ai pornire mai grea, scanteia e mai slaba pentru ca astea au rezistenta inclusa si impreuna cu rezistenta din pipele de bujii iti atenueaza puterea la scanteie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW F650

 

in perioadele in care temperatura scade sub 10 grade ca sa o pot porni fac cam asa:

 

1. soc la maxim - contact - .... nu porneste (schema asta o repet de vreo 5 ori pentru ca dupa aia miroase puternic a benzina ... probabil semn ca s-a inecat).

2. dau bujiile jos, le curat si le pun la incalzit ... timp in care mai dau putin la demaror ca sa iasa gazele care mai raman in cilindru.

3. pun bujiile - soc - contact ... nu porneste

 

asa ceva fac de vreo 3-4 ori dupa care o ia.

 

Asta daca intre timp nu a murit bateria si atunci o leg la redresor.

 

Intotdeauna a pornit (pana la urma) dar este foarte enervant sa stai tot timpul cu trusa de scule dupa tine.

 

Cum arata bujiile cand le scot? Ori negre ori ude...ori si negre si ude

 

0730110582 ... dati beep si va sun eu daca ma puteti ajuta cu vreun sfat sau ca sa va lamuresc cu problema asta (poate nu am explicat prea bine).

 

Multumesc!

 

Incearca sa elimini pe rand cauzele descrise aici.

Eu pateam cam la fel (dar nu chiar sa scot bujiile) iar dupa ce am curatat filtru de aer o fost OK.

 

Legat de bujii. Bujiile originale sunt NGK D8EA. Pt consum si felul in care merg recomand NGK DR8EIX.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-au dat DPR9EA pe baza certificatului de inmatriculare (m-am dus la un magazin cu specific). Nu mi-au zis nimic de alte bujii ca s-ar potrivi sau ca ar fi mai bune.

 

DPR8EA IX - inseamna ca sunt cu iridium, corect?

 

eu am avut DPR9EA IX - si nici macar nu dadea semne ca ar vrea sa porneasca.

 

o sa incerc sa schimb si bujiile.

 

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici specificatii:

 

Hubraum: 652 ccm

Zylinder: 1

PS/KW: 48/35 - 34/25

Ventilspiel (Ein): KALT 0,10-0,20 MM

Ventilspiel (Aus): KALT 0,10-0,20 MM

Leerlaufdrehzahl: 1300-1400 U/MIN

Vergaserluftschraube: 4,5 AUSDREHUNGEN - aici sunt turele pentru aer

Reifendruck (vorn): 1,8 BAR

Reifendruck (hinten): 1,9 (2,5) BAR

ZĂźndkerze 1: NGK D8EA

ZĂźndkerze 2: CHAMPION RA6HC

Elektrodenabstand: 0,6-0,7 MM

Lenker/Standrohr Ø: 41 MM

Ritzel/Kettenrad: 16/47 ZĂHNE

Kette: 110 GLIEDER

 

Bafta la mestereala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

in primul rand verificati sa aveti scanteie la bujie ,verifica daca aveti curatate capetele fiselor de la bobine se mai aduna mizerie sa poate ceva ulei scurs de la sonda de ulei daca nu a fost inchisa bine sau va-ti uitat cand mergea motorul , .indiferent ce faceti nu trageti de acceleratie ,la minea au fost pipele ,facea exact cum ati spus voi ,le-am sckimbat si a mers ok,bujiile lasati-le alea care recomanda fabrica ca nu o sa faceti avion dintr-un vapor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor ajutati`ma si pe mine am un F650 din `97 nu invarte electromotoru ` imi bazaie ceva langa baterie ...nu stiu ce este dar este situat langa bateria si din chestia aia pleca la electromotor aveti idee ce o fii!?

 

 

exact lafel imi face si mie cand aveam bateria terminata

 

 

schimba bateria si o sa mearga

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu gasesti nimik urmad instructiunile care au mai fost prezentate mai sus poti incerca sa verifici nivelul din carb. La f650 STul prietenei mele era o pb la cuiele pointeau si nivelul era f mare) am dus o in service ca eu nu mi bag nasu la carb si s a rezolvat,,,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
BMW F650

 

in perioadele in care temperatura scade sub 10 grade ca sa o pot porni fac cam asa:

 

1. soc la maxim - contact - .... nu porneste (schema asta o repet de vreo 5 ori pentru ca dupa aia miroase puternic a benzina ... probabil semn ca s-a inecat).

2. dau bujiile jos, le curat si le pun la incalzit ... timp in care mai dau putin la demaror ca sa iasa gazele care mai raman in cilindru.

3. pun bujiile - soc - contact ... nu porneste

 

asa ceva fac de vreo 3-4 ori dupa care o ia.

 

Asta daca intre timp nu a murit bateria si atunci o leg la redresor.

 

Intotdeauna a pornit (pana la urma) dar este foarte enervant sa stai tot timpul cu trusa de scule dupa tine.

 

Cum arata bujiile cand le scot? Ori negre ori ude...ori si negre si ude

 

0730110582 ... dati beep si va sun eu daca ma puteti ajuta cu vreun sfat sau ca sa va lamuresc cu problema asta (poate nu am explicat prea bine).

 

Multumesc!

 

 

-Fisele de la bujii (rezistentele de 1Kohm sunt duse)

Si eu am patit acelasi lucru la F -ul meu.

Problema ca sunt scumpe la Bavaria BMW (100 Ron /buc) si nu stiu daca face bine la bobina de inductie ca sa le strapezi.

Editat de ticubenn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...