Sari la conținut

Rechemari In Service Gsx-r 1000 K7


KATANA
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

Am si eu o nelamurire (in atentia posesorilor de GSX-R 1000 K7 :) ).

Suzuki a publicat pe site-ul http://www.suzukicycles.com/Recalls/ doua rechemari. Voi ati auzit ceva legat de acest subiect?

Am atasat si un fisier luat de pe site-ul http://www.gsxr.com/showthread.php?p=609503 in care este detaliat ce anume se schimba cat si seriile de sasiu pentru care se aplica rechemarea respectiva (cu toate ca de pe site-ul suzuki se intelege ca rechemarea se aplica pentru toate seriile de sasiu).

Singura diferenta este ca seriile de sasiu din acest document incep cu JS1GT77A...., iar la motorul meu (urmeaza sa mi se livreze in cateva zile) seria incepe cu JS1CL1.... (gasisem un document si cu modelele la care se aplica rechemarea si incepeau cu JS1CL1... dar nu mai dau de el).

 

Ceva opinii legate de acest subiect?

 

asmc_006388.pdf

 

--- Mesaj completat în 28 Feb 2008 09:59 -------------
Am gasit si pentru seriile care incep cu JS1CL1 aici http://ec.europa.eu/consumers/dyna/rapex/c...x.cfm?rx_id=154

 

 

 

Category: Motor vehicles

Product: Motorcycle - Idle Speed Control (ISC) Valve on SUZUKI Motorcycle

 

Brand: SUZUKI

Type/number of model: GSXR 1000 K7

 

Description: The recall concerns SUZUKI GSXR 1000 K7 motorcycles, with VIN range from JS1CL111100101910 to JS1CL111100112976.

 

Country of origin: Japan

asmc_006388.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Unde ai vazut tu seriile alea cu JS1CL1 ca nu-mi dau seama ?

 

salut

 

da si tu un search dupa "suzuki" pe pagina asta

 

http://ec.europa.eu/consumers/dyna/rapex/c...x.cfm?rx_id=154

 

Eu am renuntat sa-mi mai fac griji, vedem daca este cazul. Pana una alta merge de vis, luni ii fac prima revizie, nu prea am avut timp sa ma dau cu ea :rusinica:

Editat de KATANA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, am vazut:

This product poses a risk of injuries because the improper shape of the internal mechanism of ISC valve can cause the valve operation failure that results in staying the valve in the open position and raising engine idle speed (high as approx. 5000 rpm, when engine is started). This could result to an abrupt and sharp starting of the bike, which could cause a possible accident, especially in case of an inexperienced rider.

 

 

Buna treaba man !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...