Florin Alex Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 Oare ar rezista un moped cu un kit d 70 sau 100 cm p el? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 Exista.....dar alea nu se mai numesc mopede. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorGEBlaCKRidER Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 Exista.....dar alea nu se mai numesc mopede. corect se intra in categoria motociclete chiar daca sunt pe sasiu de scuter Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Alex Postat Februarie 29, 2008 Autor Share Postat Februarie 29, 2008 da fratilor da cn stie ka im motorashu meu d 49 e de fapt un piston d 70 sau 100 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 da fratilor da cn stie ka im motorashu meu d 49 e de fapt un piston d 70 sau 100 Tot tu o sa sti atunci cand pui frana la 80 km/h si te intrebi de ce nu se opreste. eu zic sa te gandesti la asta inainte de face ceva gresit. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Martie 1, 2008 Share Postat Martie 1, 2008 Am mai zis nu stiu in ce topic sau cand , dar pe un moped nu ai mai deloc stabilitate , sare curu , frane ioc ,suspensi ioc, vibreaza ghidonul , sare de pe roti , asta la viteza de 50 .Un kit de 80 ar fi sinucidere.. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Alex Postat Martie 1, 2008 Autor Share Postat Martie 1, 2008 am mers decat cu un moped adika al meu si cu scutere piaggio peugeot da plm in curbe cu piaggio ala era sami rup capu in skimb cu troaca mea d moped la blana iei cubele asa ca stabilitate are frane am saboti noi carburatoru orcum ii mai mare decat unu normal asa ca piston d 70 mere da o singura problema ar fi io am motor in 2 timpi --- Mesaj completat în 01 Mar 2008 14:30 -------------si ci ca ce depaseste 49 ar cam fi cazu sa aibe 4 timpi Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Martie 1, 2008 Share Postat Martie 1, 2008 ce scris nebun Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 am mers decat cu un moped adika al meu si cu scutere piaggio peugeot da plm in curbe cu piaggio ala era sami rup capu in skimb cu troaca mea d moped la blana iei cubele asa ca stabilitate are frane am saboti noi carburatoru orcum ii mai mare decat unu normal asa ca piston d 70 mere da o singura problema ar fi io am motor in 2 timpi <small>--- Mesaj completat în 01 Mar 2008 14:30 -------------</small><br/>si ci ca ce depaseste 49 ar cam fi cazu sa aibe 4 timpi Spune-mi, te rog, si mie de ce alea mai mari de 50 cmc ar trebui sa fie 4t ? Care ii avantajele, dezavantajele ? Vreau raspuns de la Florin Alex nu de la oricine altcineva si nici nu spuneti inainte lui Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Alex Postat Martie 4, 2008 Autor Share Postat Martie 4, 2008 bha uite care ii faza nici io nush daca is avantaje sau dezavantaje da mam dus la unu si iam cerut un piston d 70 pt un moped si e in 2 timpi si ala a zis ca nu mere si ca trebe sa fie motor in 4 timpi si plm d akolo>>>>> --- Mesaj completat în 04 Mar 2008 08:27 -------------d akolo mam gandit ca alea in 4 timpi dezvolta ceva mai multa putere si rezista la turatii mai mari si plm kkturi d astea Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 ba da , scrie mai frumos , esti pe mess ? ''da ... plm '' Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Alex Postat Martie 4, 2008 Autor Share Postat Martie 4, 2008 ideea e urmatoarea io am 16 ani si nam voie dekat A1(max125) si tre sa fac scoala plus motoru ajung undeva la 20 mil in skimb cu dracia asta d moped iau atestatu si gata si in plus in curios unde poate ajunge (cati cm ,viteza etc) --- Mesaj completat în 04 Mar 2008 08:35 -------------scuze Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Pai sa i pui un motor de 70cc pe drujba aia...ajungi undeva la 5 mil cu manopera cu tot...poate si mai mult. Mai bine o vinzi...mai pui ceva bani si iti iei un scuter...un malaguti ceva la 500 eu. Si o sa mearga la fel ca si mopedu ala cu motor de 70cc... A si cum zicea cineva mopedu ala nu are stabilitate pe drum...cum zici u ca il simti bine pe drum si in curbe...poate n-ai condus un scuter de 100kg...mopedu= bicicleta +vreo 30kg in plus...roti subtiri, frane nul... Fai si u un upgrade si schimba drujba...ca sunt scutere ieftine si bune...si cand o sa vrei sa iti iei motor, dak le ai putin cu papagalu' il vinzi scuteru mai bine decat l-ai luat... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Alex Postat Martie 4, 2008 Autor Share Postat Martie 4, 2008 am vb cu unu manopera ma costa 50 ron kitu sal iau si gata a si numi iau scooter (mai bn imi iau un mz cz o jawa minsk sau mai stiu io c motocicleta d asta socialista duce mai mult si se gasesc si in jur de 2 3 sute de euro mult mult mai ieftine decat un scooter). --- Mesaj completat în 04 Mar 2008 09:52 -------------orkum mopedu nul tin in orash ca nam loc de depozitare si ma fac d kakao cu el (il am la bunici si doar in vacantze il folosesc sau in weekenduri) asa ca pt la tzara nu se merita scooter am prieteni care au akolo si leau rupt de tot Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 AA...ai scuteru numa din an in pasti...pai in cazu asta pe aratura e ideal un moped.... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Alex Postat Martie 4, 2008 Autor Share Postat Martie 4, 2008 mda asa e orkum akolo unde am io mopedu scooteru nare c face si kiar daca ar fi sami iau ceva mas orienta cum am mai spus spre ceva d 125 (nu scooter) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidmeister Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 la piaggio ciao exista de cumparat kit motor cumplet modificat de 100cc care vine cu tot (toba filtru carb) si e garantat 100km/h deci se poate da cum faci pe el la viteza aia nu stiu... mai bine iti iei un peugeot 103 si ai scapat de tunning ala e mai sportiv de natie Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Alex Postat Martie 4, 2008 Autor Share Postat Martie 4, 2008 am auzit d 103 kiar am vazut are 90 sau 100 in bord sii ii moped ms d idee Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 bha uite care ii faza nici io nush daca is avantaje sau dezavantaje da mam dus la unu si iam cerut un piston d 70 pt un moped si e in 2 timpi si ala a zis ca nu mere si ca trebe sa fie motor in 4 timpi si plm d akolo>>>>> <small>--- Mesaj completat în 04 Mar 2008 08:27 -------------</small><br/>d akolo mam gandit ca alea in 4 timpi dezvolta ceva mai multa putere si rezista la turatii mai mari si plm kkturi d astea poi daca nu sti, nu ar fi mai bine sa nu vorbesti ? ala la care i-ai cerut piston, cred ca este mai rau ca tine... prosteste lumea... si ii chiar invers de cum ai spus tu... un 2T resista la turatii mai mari decat un 4T. Asa in mare: -un motor in 2T, dezvolta o putere mai mare, dar fiabilitate mai mica(adica are nevoie de intretinere mai mult decat un 4T) -un motor in 4T... putere mai mica(pt ca are mai multe piese in miscare in timpul functionarii), dar fiabilitatea este mult mai mare decat un 2T. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Alex Postat Martie 9, 2008 Autor Share Postat Martie 9, 2008 zicetimi si mie unde se itueaza filtru de aer pe un moped sau cel putin daca are asa ceva? --- Mesaj completat în 09 Mar 2008 16:16 -------------daca are si unde e? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 (editat) Daca este un scuter ca in poza de mai jos ai filtru de aer langa roata spate... Vezi in poza! Editat Martie 9, 2008 de CoSSmiN Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Alex Postat Martie 9, 2008 Autor Share Postat Martie 9, 2008 ms d raspund da e vorba de un moped garelli vip e cam veki si is curios daca are ca as vrea sai pun unu sport Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Deci tot nu ne-ai lamurit, ce moped ai?E ca ala din poza?Pune o poza cu el, dar oricum nu o sa te ajute cu mult schimbarea filtru de aer, poate si o toba sport...Dar ce scuter ai tu? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Alex Postat Martie 9, 2008 Autor Share Postat Martie 9, 2008 cam asa arata bn asta e o poza mai veke miam luat si toba sport --- Mesaj completat în 09 Mar 2008 16:38 -------------e moped nu scooter e de ala cu pedale Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Sincer, nu cred ca ai filtru de aer pe asta, cel putin mopedurile chinezesti nu au... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate