Jump to content

GeorGEBlaCKRidER

Membru
  • Content Count

    419
  • Joined

  • Last visited

About GeorGEBlaCKRidER

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://george4girls.hi5.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Satu Mare
  • Carnet moto din
    2007 - atestat 2010 - A 2011- B
  • Motocicleta
    Piaggio Typhoon 50

Recent Profile Visitors

537 profile views
  1. Nu e vorba de facut turbo doar ti-am spus ca nu sunt de ala nebun,nici copil,nici nu ma dau banii afara din casa :)) , vreau sa pot pune disc,iar acum cutia transmisiei nu-mi permite (n-are locuri de prinde pt etrier) si nici roata mult prea mica cu cauciuc gros,de teren.. In 2008 ambeiajul s-a supraincalzit si crapat,si a trebuit sa-l schimb dar nu l-am schimbat.Transmisia a ramas deschisa,si in timp,piesele au disparut. Daca tot trebuie schimbata transmisia,am zis ca schimb tot ansamblul,si cu ocazia asta pun roti o idee mai mari ca sa pot pune disc. Iar ca sa evit problemele pe viito
  2. Multumesc Cristi pt raspuns. - Poate ca ar fi de ajuns si 70W,dar acei 70 per bec sau faza sau in total pe ambele ? Eu mai mult ma ghidez dupa lumeni,si as vrea unele mai puternice,care,ca sa intelegi ce inseamna,as vrea sa lumineze cam si la secunda 48 aici sau aici (faza turbo) - Ar trecut de ft mult de 14 ani si de destui ani de cand am luat A-ul,deci nu,nu vreau sa fac cascadorii .Pe langa ca m-au copilarii,sunt inutile,periculoase si m-au plictisit de mult.LA ce sa ma sparg eu si viitoarea trotineta ? Nu,nici vorba . Eu vreau disc mare pe spate preferabil cu 2
  3. De mic imi place si mie Banditul dar cum permisul a fost mult mai usor decat "trotineta" , uite ca de ani cam sta nefolosit (mai ales ca cu una,alta din 2008 sta pe tusa si scuterica).Daca asta nu era de ajuns,sunt si ft curios din fire,deci imi explica si mie cineva,daca alimentarea e gravitationala,ce e cu subtul/VIDUL (nu vacum,ca doar suntem Daci/Români,NU ?) ala ? E logic ca la unii cu rezervorul aprope sau chiar plin sa mearga,pt ca e si mai mult benzina deci greutate si deci presiune care impinge din rezervor,dar atunci de ce sa rezolvat cu VIDUL ? Si ca tot vorbim de
  4. Mai dar sunt satul de copii de genul.Fiecare va plangeti ca "asa e in Romania" , cand de fapt toata treaba s-a nascut in comunism,cand fiecare vroia ceva si platea mai mult sa aiba,de unde mita si/sau inselaciunea.Nu are nici o treaba cu "Natia" coptii habarnisti. Daca ati ajuns sa va luati si cauciucurile de pe adrese de net,e grav,si mai grav e ca sunt de pe cele .eu de promovare a DEZNATIONALIZARII,INFESTARII COLONIZARII SI CORCIRII cu populatii de GINTA STRAINA (pt a distruge Natia/Poporul) si dupa DIZOLVAREA STATULUI NATIONAL si ABSORBIREA teritoriului in ceea ce se vrea a fi (si
  5. Exact asta e si ideea.Mie nu imi plac cele noi,ci doar pre-2000.Urasc electronica de pe ele,iar favorita mi-e Banditul din 98-99 iar pe locul 2 e "micutul" GS 500. Eu nu consider si nici nu ma vad ca luand ceva "vechi" pt ca nu-mi permit altceva,ci ca aleg ce-mi place,in ciuda a ceea ce aleg/fac altii. Niciodata nu am facut ce fac altii doar pt ca "e la moda",in legatura cu nimic.In consecinta prima alegere cand am fost mic a fost Aprilia Pegaso http://www.picautos.com/images/aprilia-pegaso-650-03.jpg cand toti nu stiu decat sa viseze la viteza,eu m-am gandit la ce-mi place : O "jucarie" pe
  6. Tu chiar n-ai nimic mai bun de facut asa-i ? Lasa bataia de joc si dute pune-ti tepi la mansoane,snururi (sau ce copilarisme mai faceti voi,"taietorii") si nu mai bantui pe aici. De ce naiba le mai posteaza lumea aici daca oricine e vrea sa le salveze e bataia de joc a unora (care nu si-au baut lapticul) ca tine ... ? In loc sa fi multumit ca eu ma interesez de lucruri,nu doar dau din gura ca voi,te trezesti tu neica nimeni sa-ti bati joc de lume. Am spus clar,ma voi interesa la politie si vorbi si cu proprietarul.Daca la crima este (din pacate) statul de prescriere,la fel si la masin
  7. Hei einstein,ei vorbesc de ceva facut de studenti,cu pret foarte redus si rezultat super,atat vizual cat si mecanic.In plus E ELECTRIC. Nu o aberatie cu 1000 cai si 300 kg ... Asa ca in loc sa cauti sa fi tot timpul gica contra,mai bine citeste si gandeste umpic inainte sa comentezi.
  8. Omule bun,nu stiu pe unde traiesti tu,dar eu traiesc in Romania.Inteleg ca e debandada totala peste tot,dar ceva reguli tot trebuie sa fie.Si primaria a colectat masinile abandonate d epe strada,deci ceva posibilitati trebuie sa fie O sa ma interesez
  9. Gogo,noi NU ardem nimic (da ... stiu ce-ai vrut sa spui,desi nu inteleg ce naiba e zigoinen) . Evident ca in procesul de achizitionare include si discutia cu proprietarul,dar daca el a abandonat-o acolo,nemiscata de ani,nu stiu ce pretentii poate avea. Oricum,sigur trebuie sa fie ceva reguli si pentru situatiile astea,ca la banii abandonati,daca nu-i revendica nimeni in 1 saptamana (sau ceva de genul) cine i-a gasit ii primeste,iar legea internationala spune ca ambarcatiunile abandonate pe apa,pot fi revendicate de cine la gaseste,asa ca trebuie sa fie si aici ceva reguli. Asa a fost un Mer
  10. Este cineva din Bucale (bucuresti) care poate si vrea sa se uite la acel GS daca are aparent,probleme grave si/sau mecanice si/sau estetice ? M-ar interesa
  11. Adriane,ma bucur ca macar mai exista 1 PERSOANA morala si etica pe forumul asta (din cei cu care am dialogat) si eu sunt la fel de inversunat impotriva ilegalitatiilor si ideeilor "merge si asa" si "el a furat mai mult,deci furtul meu nu conteaza". Trebuie sa mentionez ca aceiasi persoana care m-a informat de diferenta de suport,mi-a spus si ca la motorul de 80 e acelasi suport,deci "carpeala" cade din ecuatie. Eu imi doresc un motor mai mare pentru ca sunt si inalt (1.92) si greu (100 kg) cand scuterul are doar 85,dar nu vreau sa il schimb,nici sa am bani,ci sa-l repar. Stricaciunea e minora
  12. Colegule,mie scuterul mi-e pe tusa de 8 ani si vreau sa-l repar,obligatoriu (sunt satul sa merg pe jos iar pana la motor mai este,plus ca oricum in oras trebuie si scuter). Eu schimbatul motorului m-am referit la TOT.Ansamblul motor + Transmisie.Adica motorul + cutia aia metali din lateral cu tot ce e in ea + roata spate,de la unul care eventual il dezmembraza.Oricum cel de 80 cmc nu trebuie inmatriculat. M-am gandit ca daca tot il schimb,sa pun ceva mai mare,racit pe aer si cu disc pe spate DAR motorul asta,evident din fabrica 80cmc.Nu cred ca trebuie mare lucru schimbat,inafara de tras furtu
  13. Jerry_Mcrie deci singura varianta ramana 80cmc din fabrica cu racire pe apa si disc pe spate.In Regula.Dar nu problema motorului e singura. Raman restul intrebarilor neraspunse despre far si furca si roti.
  14. Anothergxg daca aranjarea intrebarilor dupa importanta,iar cele relationate una dupa alta numesti haotic ... atunci nu stiu care sunt aranjate. Da cel actual e in 2 timp dar si cel de 125 e in doi timpi.Su suport cele in 4 timpi la cilindree asa mica.Sunt mult prea lenese,sub 3-400 cmc (parerea mea). ApriliaCluj,nu il vand pe asta pentru ca 1 : nu e in stare de functionare iar sa bag banii ca sa-l vand nu e merita,in plus,banii adunati sunt pentru Bandit. Nu,nu ar fi la negru daca ii fac actele de la 0,inregistrarea fiind DOAR la primarie,fara RAR necesar. Jerry_Mcrie,da,vreau sa inlocuies
  15. Am un Piaggio Typhoon 50 cmc din 1995 (dupa cum sugereaza seria) pe care as vrea sa-l imbunatatesc si as dorii sa stiu de la proprietarii de modele promenite unele lucruri. In 2008 (aproximativ) mi s-a incins ambreiajul foarte tare si a crapat.Atunci vroiam sa-l schimb cu unul nou,dar recent m-am gandit ca mi-ar placea frana pe disc pe spate si motor racit pe apa (disponibile la motoarele Hi-Per 2 fabricate din 1998) astfel m-am decis sa il inlocuiesc cu un set motor + transmisie din fabrica de 125 cu racire pe apa si disc pe spate dar am unele intrebari,dupa cum urmeaza : - Are Hi-Per 2 rac
×
×
  • Create New...