Jump to content

GeorGEBlaCKRidER

Membru
  • Content Count

    419
  • Joined

  • Last visited

About GeorGEBlaCKRidER

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://george4girls.hi5.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Satu Mare
  • Carnet moto din
    2007 - atestat 2010 - A 2011- B
  • Motocicleta
    Piaggio Typhoon 50

Recent Profile Visitors

483 profile views
  1. Nu e vorba de facut turbo doar ti-am spus ca nu sunt de ala nebun,nici copil,nici nu ma dau banii afara din casa :)) , vreau sa pot pune disc,iar acum cutia transmisiei nu-mi permite (n-are locuri de prinde pt etrier) si nici roata mult prea mica cu cauciuc gros,de teren.. In 2008 ambeiajul s-a supraincalzit si crapat,si a trebuit sa-l schimb dar nu l-am schimbat.Transmisia a ramas deschisa,si in timp,piesele au disparut. Daca tot trebuie schimbata transmisia,am zis ca schimb tot ansamblul,si cu ocazia asta pun roti o idee mai mari ca sa pot pune disc. Iar ca sa evit problemele pe viitor,am zis ca pun unul cu racire pe apa (eventual de 80 cmc,din fabrica,pt ca ala inca se poate inregistra la primarie,ca si toate sub 125 din cate stiu eu) de la dezmembrari (e doar cateva milioane in lei vechi) ,mai ales ca masca din fata are deja gauri facute,din fabrica. Ce am spus,despre disc si etriere cu 2 pistoane,era despre planurile pt viitorul Bandit :P . Da,asa si era planul,sa-l retapitez,dar n-am fost sigur daca se poate,in sensul daca se poate monta inapoi dupa,asa,mai umput cu burete (ca doar buretele vine umpic si pe marginea şeii,cum e si acum nu doar dreasupra). La scuterul meu,tapiteria e prinsa de plastic.La Bandit (in special la cel inainte de 2000) e la fel sau care e baza şeii ? Tot despre şa as vrea sa stiu daca este un model cu şa din două bucăţi înainte de 2000,si daca da,care model ? Daca nu,banuiesc ca cele de la 400 nu se pot muta pe "Hotii" de 600. Daca nu este sa din 2 bucati inainte de anul 2000 la bandit de 600 (si 1200 ca doar sunt identice),pe aceleasi suporturi de prindere,sunt şei (sau e la singular, şa, chiar daca e din două bucăţi ? ) pt pilot si pasager ? Ma gandesc ca daca s-a facut capac pe cei care nu vor şa pt pasager (iar banditu pare model vechi,înainte de 2000),se poate sa fie si la cel de 600 din doua bucati,ca la cel de 400 (chiar daca acolo e asa din fabrica),nu ? Despre alimentare,daca ea este gravitationala,la ce ajută suptul/vidul ? Ai auzit sau se obisnuieste sa se puna pompa de benzina ? E necesar ? Adica,daca nu ai,la urcare,coborare sau pe un drum curbat,nu ramane carburatorul si deci motorul fara benzina,cand e putina ?
  2. Multumesc Cristi pt raspuns. - Poate ca ar fi de ajuns si 70W,dar acei 70 per bec sau faza sau in total pe ambele ? Eu mai mult ma ghidez dupa lumeni,si as vrea unele mai puternice,care,ca sa intelegi ce inseamna,as vrea sa lumineze cam si la secunda 48 aici sau aici (faza turbo) - Ar trecut de ft mult de 14 ani si de destui ani de cand am luat A-ul,deci nu,nu vreau sa fac cascadorii .Pe langa ca m-au copilarii,sunt inutile,periculoase si m-au plictisit de mult.LA ce sa ma sparg eu si viitoarea trotineta ? Nu,nici vorba . Eu vreau disc mare pe spate preferabil cu 2 pistoane pt ca se pare ca creatorii de motociclete inca nu si-au dat seama ca cel putin 1 lucru mai trebuie sa copieze de la scutere,si anume motorul amplasat cat mai in spate ca greutatea sa fie pe roata aia. Cu frana pe spate poti frana puternic in orice conditi,in special ploaiei,iar daca nu depasesti 50-60 km/h,chiar si daca o blochezi si daca ai umpic de minte si picioare lungi intinse in lateral,tot nu pici,dar cu fata,te duci. Mie dupa ce mi s-a slabit mult frana pe spate (ce-i drept pe tambur,dar acusi vreau sa schimb ansamblul motor-transmisie-roata cu unu mai nou cu 2-3 ani ca sa pot pune disc si pe spate pe scuterica) si am fost nevoit sa franez de la 40-50 cu fata (si s-a blocat) am crezut ca ma duc jos,dar noroc ca am lasat-o si strans-o din nou (si de fiecare data fugea in ceallata parte si dadea sa pice) si ca fata care trecea zebra ma vazusi si s-a oprit pe banda 2 sa pot trece. Am mai discutat asta,si multi zmei facuti pe motociclete au ras de mine pt ca vreau disc mare si pe spate,dar n-au decat. Eu sunt curios daca standard,pe model inainte de 2000 (pt ca urasc electronica,cu atat mai mult la ceasuri) se poate pune disc maxim (adica cat de mare permite roata) si etrier cu doua pistoane (sau sunt etriere si cu 3 ? ) .La cele cu 2 etriere trebuie doua futunuri sau vre-o modificare la sistemul de franare? - Cand ai zis ca tu asa ai,te-ai referit la saua din doua bucati,seue groase sau ambele ? Pare comfortabila,dar eu ma refeream la cele dinainte de 2000 (in special dupa 98 pt ca au manere pt pasageri) daca este care sa aiba 2 seue sau daca se poate pune de la modelul de 400 (pt cel de 600 dupa 2000 are alta coada,mai ales cel de 650 ) . De retapitat cred ca m-as putea ocupa eu,chiar daca mi-ar lua de 2-3 ori mai mult timp ca unul profesionist.Sunt pedant deci cred ca ar iesii cel putin decent .
  3. De mic imi place si mie Banditul dar cum permisul a fost mult mai usor decat "trotineta" , uite ca de ani cam sta nefolosit (mai ales ca cu una,alta din 2008 sta pe tusa si scuterica).Daca asta nu era de ajuns,sunt si ft curios din fire,deci imi explica si mie cineva,daca alimentarea e gravitationala,ce e cu subtul/VIDUL (nu vacum,ca doar suntem Daci/Români,NU ?) ala ? E logic ca la unii cu rezervorul aprope sau chiar plin sa mearga,pt ca e si mai mult benzina deci greutate si deci presiune care impinge din rezervor,dar atunci de ce sa rezolvat cu VIDUL ? Si ca tot vorbim de el,ce e VIDUL ala,ce rol are ? As aprecia niscaiva poze . Mig,inteleg ca atunci cand ai probleme,sufli si-n iaurt,dar care-i "logica" sa sufli in contact (banuesc ca asta intelegi prin,"pe la cheie") :))) ? P.S. Iute ca la câţiva ani de la ultima publicare pe aici,am revenit sa bantui din nou întâlnirea ,deci puteti fi onorati ca am ales subiectul vostru de discutie,ca sa-mi fac marea reintrare in scnea :))) ... Ar mai fi cateva intrebari despre "hotul" asta : - Se pot pune leduri puternice pe ambele faze ? - Exista vre-un an de fabricatie care are saua din 2 bucati ca pe cel de 400 - Se pot pune discuri mari ca si pe fata,pe spate,eventual etriere cu 2 pistoane ? - Se poate retapita pt a face saua mai groasa si deci a avea "fotoliu" mai comfortabil,nu ?
  4. Mai dar sunt satul de copii de genul.Fiecare va plangeti ca "asa e in Romania" , cand de fapt toata treaba s-a nascut in comunism,cand fiecare vroia ceva si platea mai mult sa aiba,de unde mita si/sau inselaciunea.Nu are nici o treaba cu "Natia" coptii habarnisti. Daca ati ajuns sa va luati si cauciucurile de pe adrese de net,e grav,si mai grav e ca sunt de pe cele .eu de promovare a DEZNATIONALIZARII,INFESTARII COLONIZARII SI CORCIRII cu populatii de GINTA STRAINA (pt a distruge Natia/Poporul) si dupa DIZOLVAREA STATULUI NATIONAL si ABSORBIREA teritoriului in ceea ce se vrea a fi (si deja si este) NOUL URSS,eURSS (zis ue). Asa ca cetatene,daca nu-ti convine,portita e deschisa tot timpul,esti poftit s-o stergi,sa renunti la cetatenie si sa traiesti frumoasa viata de apatrid,asa cum si vor Hienele Internationale din spatele acestui eURSS pe care-l promovati prin folosirea a astfel de adrese. Nu te planga aici de "increderea in Romania" pt ca asta nu a aparut singur,a fost "adusa" de aceiasi comunisti din spatele eURSS-ului,si crede-ma,in vest,in special in INCUBATORUL MARXIST cu nume de cod sua,e de 100 ori mai rea.
  5. Exact asta e si ideea.Mie nu imi plac cele noi,ci doar pre-2000.Urasc electronica de pe ele,iar favorita mi-e Banditul din 98-99 iar pe locul 2 e "micutul" GS 500. Eu nu consider si nici nu ma vad ca luand ceva "vechi" pt ca nu-mi permit altceva,ci ca aleg ce-mi place,in ciuda a ceea ce aleg/fac altii. Niciodata nu am facut ce fac altii doar pt ca "e la moda",in legatura cu nimic.In consecinta prima alegere cand am fost mic a fost Aprilia Pegaso http://www.picautos.com/images/aprilia-pegaso-650-03.jpg cand toti nu stiu decat sa viseze la viteza,eu m-am gandit la ce-mi place : O "jucarie" pe masura inaltimii mele,cu o pozitie cat mai dreapta ? Asa ca atunci cand tu zici de topit,eu ma gandesc ca din contra,ar trebui mentinute cat mai multe pe sosea. Dar de,daca unii de pe aici sunt genul care-si duc televizorul la magazin,doar pt ca au vazut reclama la altul mai nou si "breaz" ... n-au cum sa ma inteleaga
  6. Tu chiar n-ai nimic mai bun de facut asa-i ? Lasa bataia de joc si dute pune-ti tepi la mansoane,snururi (sau ce copilarisme mai faceti voi,"taietorii") si nu mai bantui pe aici. De ce naiba le mai posteaza lumea aici daca oricine e vrea sa le salveze e bataia de joc a unora (care nu si-au baut lapticul) ca tine ... ? In loc sa fi multumit ca eu ma interesez de lucruri,nu doar dau din gura ca voi,te trezesti tu neica nimeni sa-ti bati joc de lume. Am spus clar,ma voi interesa la politie si vorbi si cu proprietarul.Daca la crima este (din pacate) statul de prescriere,la fel si la masini,copilul daca ti-l lasi pe strazi ti-e luat si esti decazut din drepturi,banii gasiti,predati la politie si nerevendicati sunt ai tai etc. Daca si o mica favoare pentru un coleg de "suferinta" inseamna ca e prost,atunci dute si traieste in jungla,sa nu te deranjeze nimeni,si nici n-o sa fii deranjat. In acelasi timp te anunt ca propaganda acestor politicieni bolsevici,de a dezbina poporul a functionat pe tine. Acum ca ti-ai dovedit "capacitatea",poti sa te intorci la somn.
  7. Hei einstein,ei vorbesc de ceva facut de studenti,cu pret foarte redus si rezultat super,atat vizual cat si mecanic.In plus E ELECTRIC. Nu o aberatie cu 1000 cai si 300 kg ... Asa ca in loc sa cauti sa fi tot timpul gica contra,mai bine citeste si gandeste umpic inainte sa comentezi.
  8. Omule bun,nu stiu pe unde traiesti tu,dar eu traiesc in Romania.Inteleg ca e debandada totala peste tot,dar ceva reguli tot trebuie sa fie.Si primaria a colectat masinile abandonate d epe strada,deci ceva posibilitati trebuie sa fie O sa ma interesez
  9. Gogo,noi NU ardem nimic (da ... stiu ce-ai vrut sa spui,desi nu inteleg ce naiba e zigoinen) . Evident ca in procesul de achizitionare include si discutia cu proprietarul,dar daca el a abandonat-o acolo,nemiscata de ani,nu stiu ce pretentii poate avea. Oricum,sigur trebuie sa fie ceva reguli si pentru situatiile astea,ca la banii abandonati,daca nu-i revendica nimeni in 1 saptamana (sau ceva de genul) cine i-a gasit ii primeste,iar legea internationala spune ca ambarcatiunile abandonate pe apa,pot fi revendicate de cine la gaseste,asa ca trebuie sa fie si aici ceva reguli. Asa a fost un Mercedes clasic (anii 60-70) care a stat 15 ani pe acelasi colt de trotuar,in drumul meu spre scoala,pana ce a disparut (banuiesc ridicat de primarie si trimis la casat,pacat de ea ) acum 7-8 ani. Am sa vorbesc cu un politist de pe aici sa vad ce zice.Intre timp,e dispus cineva sa se uite la ea sa vada daca nu are ceva probleme majore vizibile ?
  10. Este cineva din Bucale (bucuresti) care poate si vrea sa se uite la acel GS daca are aparent,probleme grave si/sau mecanice si/sau estetice ? M-ar interesa
  11. Adriane,ma bucur ca macar mai exista 1 PERSOANA morala si etica pe forumul asta (din cei cu care am dialogat) si eu sunt la fel de inversunat impotriva ilegalitatiilor si ideeilor "merge si asa" si "el a furat mai mult,deci furtul meu nu conteaza". Trebuie sa mentionez ca aceiasi persoana care m-a informat de diferenta de suport,mi-a spus si ca la motorul de 80 e acelasi suport,deci "carpeala" cade din ecuatie. Eu imi doresc un motor mai mare pentru ca sunt si inalt (1.92) si greu (100 kg) cand scuterul are doar 85,dar nu vreau sa il schimb,nici sa am bani,ci sa-l repar. Stricaciunea e minora si nu are rost sa mai stea pe tusa pt o reparatie de nivelul lipsei unei bujii,iar eu pe jos.Plus ca ador sa ma plimb cu el. Dorinta mea e de a avea o usoara creste in putere,si eu fiind greu,racire pe apa si disc pe spate (am avut multe probleme cu tamburul si sunt satul). Iar ca sa ies ma ieftin am zis ca iau ansamblul complet functionar de la un tip care dezmembreaza (nu o piesa de aici una de dincolo,cum incearca dyonysos sa spuna). Din nou,modificarile de care vorbeste el NU EXISTA.E acelasi motor,doar varianta cu 3 ani mai nou,care are optiunea cu disc si motor pe apa.Singura modificare v-a fi adaugarea unui radioator in masca fata (care are gauri din fabrica) si prinderea rezervorului de cutia de depozitare,dupa pasca care acopera cilindrul,pt a putea ajunge mai usor la el. De ce atat agitatie,nu stiu. In schimb,trebuie sa repet,SCUTERUL E INMARTICULAT DEJA,doar ca atunci cand l-am inregistrat (2005) mi s-a cerut doar dovada proprietatii (contract de mana semnat de vanzator,cumparator si 2 martori,eu si fiul vanzatorului),dovada asigurarii si datele tehnice,care le-am completat intr-o hartie tipizata de la ei.ATAT.Iar ei mi-au eliberat doar o bucata de carton cu datele din formularul tipizat. Ca sa nu va tin in "suspans" si "orbi" aveti aici "trotineta" (cum ii spun eu ) si dovada ca e inregistrat https://www.facebook.com/GeorGEBlaCKRidER/media_set?set=a.140833772638868.30451.100001367394298&type=3 . Singura intrebare e daca o sa pot sa "scap" cand o sa le cer sa-mi reemita "cartea" doar prin acelasi formular tipizat. In rest,imi poate raspunde cineva la intrebarea despre furca,far si roti ?
  12. Colegule,mie scuterul mi-e pe tusa de 8 ani si vreau sa-l repar,obligatoriu (sunt satul sa merg pe jos iar pana la motor mai este,plus ca oricum in oras trebuie si scuter). Eu schimbatul motorului m-am referit la TOT.Ansamblul motor + Transmisie.Adica motorul + cutia aia metali din lateral cu tot ce e in ea + roata spate,de la unul care eventual il dezmembraza.Oricum cel de 80 cmc nu trebuie inmatriculat. M-am gandit ca daca tot il schimb,sa pun ceva mai mare,racit pe aer si cu disc pe spate DAR motorul asta,evident din fabrica 80cmc.Nu cred ca trebuie mare lucru schimbat,inafara de tras furtun pt discul spate (daca nu e actionat de cablu) si montat radiator + rezervor si furtun de apa.atat. Cu restul intrebarilor nu ma poti ajuta ? In plus,nu stiu cum a fost la altii,dar mie mi-a facut primaria doar un carton ca si "cartea vehiculului",fara rar doar asigurare,dar de atunci cartea aia s-a uzat cu totul. Asa ca o s-o schimb si daca se poate 80 tot pe primarie,declar 80,daca nu ramane 50.Oricum nu-l verifica nici naiba. E drept,inregistrarea a fost facuta in 2005
  13. Jerry_Mcrie deci singura varianta ramana 80cmc din fabrica cu racire pe apa si disc pe spate.In Regula.Dar nu problema motorului e singura. Raman restul intrebarilor neraspunse despre far si furca si roti.
  14. Anothergxg daca aranjarea intrebarilor dupa importanta,iar cele relationate una dupa alta numesti haotic ... atunci nu stiu care sunt aranjate. Da cel actual e in 2 timp dar si cel de 125 e in doi timpi.Su suport cele in 4 timpi la cilindree asa mica.Sunt mult prea lenese,sub 3-400 cmc (parerea mea). ApriliaCluj,nu il vand pe asta pentru ca 1 : nu e in stare de functionare iar sa bag banii ca sa-l vand nu e merita,in plus,banii adunati sunt pentru Bandit. Nu,nu ar fi la negru daca ii fac actele de la 0,inregistrarea fiind DOAR la primarie,fara RAR necesar. Jerry_Mcrie,da,vreau sa inlocuiesc tot ansamblul motor + transmisie.Bun si daca xenon-ul ar atrage atentia,ce sugerezi ? Halogenul din cate am vazut nu e cu mult mai breaz decat lumina normala,uneori chiar mai slab,iar lumina actuala e MUUUUULT prea slaba (de aceea vreau si faruri cu lupa pt a fi concenctrata si bine delimitata). Dupa cum am spus si mai sus,ma gandeam ca sa fac actele din nou,de la 0 (oricum "actele" este doar o bucata de carton emisa de primarie,cu datele oferite de tine) iar rar-ul nu e necesar la cele inregistrate doar la primarie. Domnilor clovni,Cluj rider,dyonysos (am permis de 6 ani) si amendatu' ... circul e mai incolo ...
  15. Am un Piaggio Typhoon 50 cmc din 1995 (dupa cum sugereaza seria) pe care as vrea sa-l imbunatatesc si as dorii sa stiu de la proprietarii de modele promenite unele lucruri. In 2008 (aproximativ) mi s-a incins ambreiajul foarte tare si a crapat.Atunci vroiam sa-l schimb cu unul nou,dar recent m-am gandit ca mi-ar placea frana pe disc pe spate si motor racit pe apa (disponibile la motoarele Hi-Per 2 fabricate din 1998) astfel m-am decis sa il inlocuiesc cu un set motor + transmisie din fabrica de 125 cu racire pe apa si disc pe spate dar am unele intrebari,dupa cum urmeaza : - Are Hi-Per 2 racire pe apa si disc pe spate sau acestea sunt doar disponibile pe Hi-Per 2 Pro (asa a spus cineva intr-un comentariu aici ca doar varianta Pro le are) - Motorul cu bloc mare (big block) 125 este motor Hi-Per 2 sau exista si inainte de a aparea varianta aceasta de motor (fabricat de cand s-a lansat modelul in 1994) ? - Este roata de Piaggio Typhoon sau NRG de 125 (adica mai mare sia nume asa) care sa aiba balonaj si latime mare ca cele originale de 50 adica asa ? - Frana pe disc pe spate este actionata de cablu sau hidraulic? - Se poate reumple furca fata cu ulei (cred ca asta e problema,i s-a scurs,DE MULT) sau trebuie schimbata ? - Farul model acesta (poza 1 si 2) sunt (este acelasi far in ambele poze ?) standard pe modelele mai noi (dupa 2000) sau sunt cumparate separat ? Daca separat,stie cineva cum se numesc ? - Acele faruri sunt normale sau folosesc Xenon ? - Pot pune faruri xenon pe ele,mai ales daca schimb (banuiesc ca trebuie) incarcatorul (sau cum s-o numii) pentru noul motor de 125 ? - Unde sunt rolele la modelul de 125 ? La mine parca sunt in spate,in dreptul rotii,iar in articolul de sus mentioneaza ca locul s-a schimbat. - Ce role trebuie sa am ca sa prinda usor 90-100 km/h dar sa aiba demaraj ca si acum (inainte sa se strice,cu motor de 50 smucea de pe loc si cu 250 kg pe el,dar nu stiu ce greutate au rolele),dar viteza fiind acum de doar 80km/h maxim ? Se poate marii din viteza fara a pierde din demaraj ? Role de aceleasi greutati,au acelasi efect si pe motorul de 50 si pe cel de 125 ? - Asa este ? Mai sunt alte diferente ? Mi s-a spus (de catre un posesor de 125 pe forum strain) ca suportul pt motorul de 50 (poza 3) este diferit de 125 (poza 4). Inafara de diferenta de suport mai sunt si altele ? Acel suport e sudat in acelasi loc ca la 50 (Deci poate fi inlocuit) ? Cel de 125 e ca si cel de 50 si are ceva in plus sau e total diferit ? Asta ar fi tot.Mersi anticipat
×
×
  • Create New...