Sari la conținut

Curios


Florin Alex
 Share

Postări Recomandate

Am mai zis nu stiu in ce topic sau cand , dar pe un moped nu ai mai deloc stabilitate , sare curu , frane ioc ,suspensi ioc, vibreaza ghidonul , sare de pe roti , asta la viteza de 50 .Un kit de 80 ar fi sinucidere..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers decat cu un moped adika al meu si cu scutere piaggio peugeot da plm in curbe cu piaggio ala era sami rup capu in skimb cu troaca mea d moped la blana iei cubele asa ca stabilitate are frane am saboti noi carburatoru orcum ii mai mare decat unu normal asa ca piston d 70 mere da o singura problema ar fi io am motor in 2 timpi :wave:

 

--- Mesaj completat în 01 Mar 2008 14:30 -------------
si ci ca ce depaseste 49 ar cam fi cazu sa aibe 4 timpi :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers decat cu un moped adika al meu si cu scutere piaggio peugeot da plm in curbe cu piaggio ala era sami rup capu in skimb cu troaca mea d moped la blana iei cubele asa ca stabilitate are frane am saboti noi carburatoru orcum ii mai mare decat unu normal asa ca piston d 70 mere da o singura problema ar fi io am motor in 2 timpi :lol:

 

<small>--- Mesaj completat în 01 Mar 2008 14:30 -------------</small><br/>si ci ca ce depaseste 49 ar cam fi cazu sa aibe 4 timpi :crack:

 

Spune-mi, te rog, si mie de ce alea mai mari de 50 cmc ar trebui sa fie 4t ? Care ii avantajele, dezavantajele ? :lol:

 

Vreau raspuns de la Florin Alex :burnout: nu de la oricine altcineva :crack: si nici nu spuneti inainte lui :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bha uite care ii faza nici io nush daca is avantaje sau dezavantaje da mam dus la unu si iam cerut un piston d 70 pt un moped si e in 2 timpi si ala a zis ca nu mere si ca trebe sa fie motor in 4 timpi si plm d akolo>>>>>

 

--- Mesaj completat în 04 Mar 2008 08:27 -------------
d akolo mam gandit ca alea in 4 timpi dezvolta ceva mai multa putere si rezista la turatii mai mari si plm kkturi d astea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideea e urmatoarea io am 16 ani si nam voie dekat A1(max125) si tre sa fac scoala plus motoru ajung undeva la 20 mil in skimb cu dracia asta d moped iau atestatu si gata si in plus in curios unde poate ajunge (cati cm ,viteza etc)

 

--- Mesaj completat în 04 Mar 2008 08:35 -------------
scuze :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sa i pui un motor de 70cc pe drujba aia...ajungi undeva la 5 mil cu manopera cu tot...poate si mai mult. Mai bine o vinzi...mai pui ceva bani si iti iei un scuter...un malaguti ceva la 500 eu. Si o sa mearga la fel ca si mopedu ala cu motor de 70cc...

A si cum zicea cineva mopedu ala nu are stabilitate pe drum...cum zici u ca il simti bine pe drum si in curbe...poate n-ai condus un scuter de 100kg...mopedu= bicicleta +vreo 30kg in plus...roti subtiri, frane nul...

Fai si u un upgrade si schimba drujba...ca sunt scutere ieftine si bune...si cand o sa vrei sa iti iei motor, dak le ai putin cu papagalu' il vinzi scuteru mai bine decat l-ai luat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vb cu unu manopera ma costa 50 ron kitu sal iau si gata a si numi iau scooter (mai bn imi iau un mz cz o jawa minsk sau mai stiu io c motocicleta d asta socialista duce mai mult si se gasesc si in jur de 2 3 sute de euro mult mult mai ieftine decat un scooter).

 

--- Mesaj completat în 04 Mar 2008 09:52 -------------
orkum mopedu nul tin in orash ca nam loc de depozitare si ma fac d kakao cu el (il am la bunici si doar in vacantze il folosesc sau in weekenduri) asa ca pt la tzara nu se merita scooter am prieteni care au akolo si leau rupt de tot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la piaggio ciao exista de cumparat kit motor cumplet modificat de 100cc care vine cu tot (toba filtru carb) si e garantat 100km/h deci se poate :cheers: da cum faci pe el la viteza aia nu stiu...

 

mai bine iti iei un peugeot 103 si ai scapat de tunning ala e mai sportiv de natie :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bha uite care ii faza nici io nush daca is avantaje sau dezavantaje da mam dus la unu si iam cerut un piston d 70 pt un moped si e in 2 timpi si ala a zis ca nu mere si ca trebe sa fie motor in 4 timpi si plm d akolo>>>>>

 

<small>--- Mesaj completat în 04 Mar 2008 08:27 -------------</small><br/>d akolo mam gandit ca alea in 4 timpi dezvolta ceva mai multa putere si rezista la turatii mai mari si plm kkturi d astea

 

poi daca nu sti, nu ar fi mai bine sa nu vorbesti ? :cheers:

 

ala la care i-ai cerut piston, cred ca este mai rau ca tine... prosteste lumea...

si ii chiar invers de cum ai spus tu... un 2T resista la turatii mai mari decat un 4T.

 

Asa in mare:

-un motor in 2T, dezvolta o putere mai mare, dar fiabilitate mai mica(adica are nevoie de intretinere mai mult decat un 4T)

-un motor in 4T... putere mai mica(pt ca are mai multe piese in miscare in timpul functionarii), dar fiabilitatea este mult mai mare decat un 2T.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...