khiflutza Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 Sal tuturor. De la inceput precizez ca desi am trei motoare, enduro si cross, nu ma pricep la mecanica... Nu imi place si intotdeauna am pe cineva foarte priceput prin preajma daca mi se intimpla ceva la care nu pot face fata . Deci...problema mea este cu relantiul unui RM de 250 model din 1998 care nu poate fi reglat . Moto l-am cumparat din Italia si cred ca a fost alergat pe pista si de aceea, zic unii, nu pot face sa steie in relanti, pentru ca ar fi reglat intr-un mod special. . Adica ar fi schimbat ceva prin carburator (zic prietenii), am uitat acum cum se numeste piesa, dar este ca un cui subtire, cu trei canale la unul din capate ( ). La rece cind il pornesc sta in relanti dar pe masura ce se incalzeste... . Ce ziceti? Vreun sfat ?Motorul este brici si merge BETON in turatii mai mari,dar este incomod de condus la viteze mici cind mai trebuie se sari/treci vreun obstacol: tot timpul cu mina pe gaz sa nu moara motorul... Si inca ceva: am reusit sa rup si pedala de pornire, si nu se poate suda ! Ma poate ajuta cineva cu alta? Sh, ca noua...e cam scumpa si a venit sezonul !!!!!! Multzam Si grija: cum, unde si cu cine mergeti ca....viata e scurta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 Salutare, ce pot eu sa-ti recomand este sa-ti iei o pedala noua deoarece cam toate sunt uzate si numeni nu o da de buna. Am avut si eu aceeasi problema si cu chiu cu vai am gasit pe Ebay.com..si tot aproape rupta era..asa ca mai bine iei una noua daca vrei sa pastrezi mobra. Cu privire la relantiu, am impresia ca astea de cross asa sunt..ca la MX nu mergi decat blana, n-ai portiuni tehnice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 La rece cind il pornesc sta in relanti dar pe masura ce se incalzeste... exact..pe masura ce se incalzeste scade. eu il reglez sa-mi stea bine cand e cald motorul, iar cand il pornesc la rece , il desfac un pic sa nu urle prea tare. Oscileaza in functie de temperatura motorului.Nu ma intreba de ce , pt. ca nu stiu . Al meu e model 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.