Jump to content

Cata M

Super Membru
  • Content Count

    1,943
  • Joined

  • Last visited

About Cata M

  • Rank
    Expert

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.piese-moto-accesorii.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1990
  • Motocicleta
    scuter
  • Numar Moto
    fara numar
  • Club
    Dual Racing Team

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra 50S, Jawa 350TS, Yamaha XZ400, GPZ 500S, MZ ETZ 251, CBR 600F1, DR 350S, RM 250 '99, ZZR 1100

Recent Profile Visitors

1,030 profile views
  1. Sper sa mai pot, cu ceva softeanu. Dupa 2-3 ani in care am iesit doar o data pe an....dar putem incerca cu bicla la hard daca vrei:p
  2. tu stii niste chestii intamplate in cerc restrans ) . da, dar cu alte caiace ca nu vreau sa ma inec Am pus topicul aici la Hard Enduro pentru ca nu vreau sa ies cu mobra pe langa Bucuresti (coclau), ci la munte chiar daca mi-am mai pierdut intre-timp din indemanare.
  3. Nu. Ma refer la o tura de enduro In sensul ca nu am mai activat p-aci, e lume noua si nici n-am mai iesit de ceva timp si as vrea sa indrept lucrurile. @andrei belcic: imi aduc aminte de topicul ala. pe atunci ieseam si eu ) vad ca are doar 4 pagini in 4 ani. super. ma intorc la bicla
  4. Salutare. Sunt mai nou pe aici. Pe ciclism.ro exista un topic lipicios al ieșirilor celor din București. O fi si pe aici unul? Ma gândesc sa ies din hibernare si nu am cu cine. Am tot ce-mi trebuie, mai puțină îndemânare si prieteni.
  5. Cand am cumparat KTM-ul 250 2T/2000 acu ceva ani trebuia sa am bujie de schimb la mine. Intotdeauna imi omora cel putin o bujie , mai ales la pornire sau cand o dadeam peste cap si se ineca. M-am chinuit asa ceva timp pana i-am dat de cap. De atunci nu am mai schimbat bujia decat in anumite cazuri mai speciale (cazut in balta, rau etc...) Am citit ca ai pozitia 4 din 5 de sus in jos la cuiul principal. Asa era si la mine si dadea un amestec bogat in benzina. Joaca-te cu el si ridica pozitia sigurantei. Eu am pus siguranta la 1 din 5 si am scapat de belea. Spor la surubarit
  6. O cordelina sa scoti capra din râpă, sa il tractezi daca ii pica ambreiajul sau daca i se rupe lantul. Nu dau nume ) . Nu se incadreaza la categoria borseta ci rucsac.
  7. Cata M

    START pe 2014

    Astept sa se topeasca TOATA zapada inclusiv de pe trotuar ca sa nu mai aibe Gigel ce sa arunce in strada si abia atunci ies. Mi-am furat-o acu 3 ani cu scuterila la un semafor pt ca Gigel facea curat pe trotuar si arunca zapada in strada. Intr-adevar ale dracu scutere zici ca-s barci, nu se mai opresc ). Pana atunci, biciclesc.
  8. Nu am mai scris demult pe forum, dar numele asta (Bogatean Alin) imi suna cunoscut si nu ma pot abtine sa nu scriu. In anul 2012 mi-am vadut scuterul Piaggio X9 cu gandul sa iau un Burgman. Nu stiam ce model pe atunci. Vroiam cat mai ieftin. Cautand informatii pe net mi-am zis ca cel mai potrivit ar fi modelul 400 din 2003-2005 cu injectie si portbagaj sub sea generos. Si am inceput sa caut. Initial in Bucuresti insa erau cam piperate preturile si atunci am inceput sa caut si prin tara. Gasesc unul in Cluj, pret ok (1500 euro) pozele insa cam neclare. Ii cer omului poze suplimentare si de pe p
  9. Maine merg cu un prieten la Buzau zona Monteoru. Mai este un loc pe remorca. Plecarea la 7-7:30. Nu ne dam prea tare ca n-am mai iesit de 1 an. Sa fie capra cu crampoane
  10. Anul acesta am vrut sa zic, dar l-am mancat. Pagina cu oferta respectiva cat si siteul propriu-zis inca nu sunt gata. Linkurile le-am oferit pt avea acces la un nr de telefon sau email. Motoretele sunt Husaberg 450/2009 (4 timpi) si KTM EXC 250/2000 (2 timpi). Pentru inceput se ofera spre inchiriat doar o singura motocicleta din cele doua, la alegere. Momentan ofertele o sa le fac la cerere si o sa le transmit prin PM sau email.
  11. Buna tie si poate si altor doritori. Incepand de anul eu si cu inca cativa prieteni ne-am decis sa oferim cursuri de enduro pentru incepatori. Cursurile vor consta in iesiri la coclau-Bucuresti si in functie de nivel, la Buzau sau Campina. Se ofera ghid, asistenta tehnica, transport cu remorca si antrenament pe trasee. Cursurile se vor face cu motocicleta proprie (obligatoriu motocicleta de cross sau enduro de max 130kg) sau inchiriata de la noi. Nu intentionam sa oferim cursuri de enduro celor cu motociclete grele de genul:Transalp, Dominator, Suzuki DR etc.. Pentru mai multe detalii referi
  12. Cel mai simplu si putin costisitor reglaj de amestec (sau debit de aer cum spun unii) este la ureche, dar trebuie sa ai o ureche "buna". O alta varianta nu foarte costisitoare este colortune http://www.carbtune.co.uk/colortune.html. Este defapt o bujie transparenta si practic vezi culoarea exploziei din cilindru. Ideal ar fi intr-adevar reglarea pe un stand dinamometric(dynotest) ca sa faci reglajul si in sarcina. A treia varianta si total gresita este reglajul din carte pe care multi mecanici il fac. La o motocicleta veche de 15 ani cu uzuri peste tot, inclusiv in carburatoare, nu mai au ni
  13. Tibosse, sa-l stapanesti cu placere. Iti stiu scuterul daca e cel de la Motomus. Cand am fost la ei prin august aveau doua. Abia le adusesera, nici poze nu le facusera. De-abia au apucat sa le schimbe uleiul. Am avut de ales intre al tau si cel pe care il am acum. Al tau arata mult mai bine decat cel pe care l-am luat insa am vrut musai sa fie mai nou cica 2005, dar defapt era 2004. Al tau este model 2003 in caz ca nu stiai si atunci avea o mica bataie in spate, lucru confirmat de ei si diagnosticat ca fiind de la variator sau ambreiaj . Referitor la al meu:"Scuter impecabil intretinut, stare
  14. Asa credeam si eu inainte ca mersul cu farul aprins (ba chiar cu faza lunga ziua) ma face vizibil. GRESIT! De 3 ani de zile merg zilnic (aprox. 15.000 km in 2-3 ani numai in Bucuresti)cu un Piaggio X9 180cc fara far aprins ziua (nu imi incarca suficient releul) si nu am avut nici un singur eveniment. De ce? pentru ca am aplicat celelalte reguli de a ma face vizibil. Am mers destul cu motocicleta cu farul aprins/faza lunga ziua si am avut emotii destule pentru ca ma bazam pe ceilalti participanti la trefic ca ma vad cu siguranta. Nu am zis ca nu e bine sa mergi cu farul aprins, insa nu te baza
  15. 1. Da, sunt fiabile ca orice japoneza . Piese OEM in max 14 zile 2. Mai greu sa gasesti unul bun. Eu am dat 200 euro pe motorina cautant in tara modelul 2003-2005 pe injectie. Daca esti din Bucuresti poti veni sa vezi si probezi unul din 2003 cu motor impecabil. Nu bate, nu scoate fum si e la vanzare cu pretul de strigare 1600 euro inmatriculat in RO. /index.php?/topic/681348-vand-suzuki-burgman-400/ 3. In afara de cele de la motomus (pentru ca au fost doua ...a mai rams doar cel albastru) nu prea gasesti cu motor sa nu bata si sa fie mai ieftin de 1800-2000 euro. L-am pornit si pe cel alba
×
×
  • Create New...