Dobrescu Postat Octombrie 8, 2003 Share Postat Octombrie 8, 2003 http://www.allpar.com/cars/concepts/tomahawk.html http://www.popsci.com/popsci/auto/article/...,436781,00.html Are 4 roti. Este masina sau motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormaniac1 Postat Octombrie 8, 2003 Share Postat Octombrie 8, 2003 Eu zic ca e un fel de hibrid tipic american (ca si BossHoss-ul cu motor de Corvette pe el) care mai mult sperie decat face... Cele 4 roti "adunate" seamana a extra stabilitate pe highway si ceva feeling ciudat pe curbe... Sau o fi facuta pt cei mai handy care au nevoie de roti ajutatoare... Oricum nu m-ar interesa asa ceva veci E mare, grea, nemanevrabila si consuma mult, deci mai degraba e camion decat masina sau motor. Asta duce America in top si face ca spiritul american sa tresara cand o vede... Fum fara foc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_fan Postat Octombrie 8, 2003 Share Postat Octombrie 8, 2003 buna dimineatza domnule dobrescu. subiectul asta fierbinte sa discutat extrem de fierbinte asta primavara, atunci cand a aparut sacrilegiul asta. este un exercitziu de design, fara vreo alta functzionalitate practica decat sa scoata 250.000 usd din buzunarele unor handicapatzi cu buletin de USA, si aduce mai repede a hibrid intre motocicleta lui batman, si somnul ratziunii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Octombrie 9, 2003 Autor Share Postat Octombrie 9, 2003 subiectul asta fierbinte sa discutat extrem de fierbinte asta primavara, atunci cand a aparut sacrilegiul asta. Eu am intrebat destul de simplu, daca este masina sau motocicleta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator LeoVFR Postat Octombrie 9, 2003 Share Postat Octombrie 9, 2003 Iar raspunsul a fost clar: nici una nici alta, ci: "hibrid intre motocicleta lui batman, si somnul ratziunii ". Ieri insa am vazut un filmuletz despre acest...ceva. E totusi uimitor ca se poate merge pe el, daca ai bratzele destul de lungi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bob Postat Octombrie 9, 2003 Share Postat Octombrie 9, 2003 pai nu este nici masina, nici motocicleta. este o mashinocicleta sunt curios cum te apleci in curbe cu ea. cred ca roata din interior "urca" in timp ce aia din exterior "coboara". asta ar fi inginerie mare...si o stabilitate de invidiat...totusi accelereaza super rapid. ma intreb de ce nu i-or fi pus si airbag cu centura cu tot. eventual o parasuta. la greutatea aia trebuie chiar un motor cu reactie orientat cu jetul in fatza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bob Postat Octombrie 9, 2003 Share Postat Octombrie 9, 2003 lolz...acum am citit si este cum am zis eu totusi nu este de strada. sunt curios daca il duci la noi la RAR ce fatza or face aia. inclusiv garcea cand te opreste pentru o verificare de rutina si te mai si intreaba daca alearga cumva mai tare decat fierul lui de 70 cai ceva foarte frumos, de pe urma caruia incearca sa se scoata o groaza de bani. mai bine faceau unul pentru teste si atat, daca tot nu poti sa-l scoti pe sosea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormaniac1 Postat Octombrie 9, 2003 Share Postat Octombrie 9, 2003 Pana acuma nimica pro... Cred ca e din cauza ca suntem prea invidiosi pe americani ca au reusit sa transcrie in realitate o asemenea fictiune a deceniilor trecute... Oare cand o sa avem si noi o fabricutza la Tohan care sa produca niste proiecte din astea avangardiste si sa putem cere si noi cateva sute de mii de para pe ele, la americani desigur, ca sa mai creasca si PIB-ul nostru... Just dreams... Si totusi, nimk pro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_fan Postat Octombrie 10, 2003 Share Postat Octombrie 10, 2003 ca izirchitz de injinerie pai iashte unu foarte reushit. citii pa undeva ca n-are decat 2 rapoarte in cutia de viteze, nu ca i-ar trebui mai multe, si intr-adevar se inclina in viraje gratzie unui sistem foarte injenios de paralelograme deformabile in suspensii. parerea mea este ca i-ar trebui ceva mai mult cauciuc pa gumele din spate si centuri de sigurantza pentru pilot, dar nu pentru accident ci pentru mersul normal ca la vitezele alea nebune nu cred ca se mai poate tzine nici schwartzenegger de coarne. cred ca vazui si un filmuletz in care se dadea cineva cu iel da pe la 10 km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.