micsa84 Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 Am o problema cu un GSXR de 1100 din 1990..... Imi baga benzina in ulei....oare care sa fie cauza??? O fi vreo garnitura bulita sau poate unul din carburatoare baga prea multa benzina in cilindru si de acolo ajunge in baie?????? Nu am observat lucrul asta decat cand era sa ma dau pe jos cu el din cauza faptului ca a ajuns sa imi bage benzina deasta amestecata cu ulei in filtrul de aer si de acolo direct pe roata din spate... Oare care sa fie cauza? Cat de grava sa fie problema???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 Am avut aceeasi problema la un gpz600r. Din cauza ca aveam semeringurile la furca terminate de tot, din cauza socurilor se deregla nivelul benzinei in carburatoare si daca unul nu are acelasi nivel ca restul, cuiul pontou nu inchide. benzina curgea in filtrul de aer si de acolo in motor. filtrul de aer are un furtun care comunica cu carterul motorului. pe acolo ies gazele de carter. la mine era fix sub filtru. incearca sa verifici nivelul la carburatoare si scoate un furtun din carter spre exterior. nu-l mai lega cu filtrul de aer. sa nu astupi gaura din carter ca nu e bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 (editat) Am avut aceeasi problema la un gpz600r. Din cauza ca aveam semeringurile la furca terminate de tot, din cauza socurilor se deregla nivelul benzinei in carburatoare si daca unul nu are acelasi nivel ca restul, cuiul pontou nu inchide. benzina curgea in filtrul de aer si de acolo in motor. filtrul de aer are un furtun care comunica cu carterul motorului. pe acolo ies gazele de carter. la mine era fix sub filtru. incearca sa verifici nivelul la carburatoare si scoate un furtun din carter spre exterior. nu-l mai lega cu filtrul de aer. sa nu astupi gaura din carter ca nu e bine. Nu are nici o treaba vibratiile datorita gropilor sau semeringurilor cum spui tu!Cu adevarat este o problema cu unul sau mai multe cuie care nu inchide,ele sunt independente, si nu sunt in legatura unul cu altul,fiecare dintre carburatoare are un cui si un plutitor(si un nivel care trebuie reglat) Epuratorul de ulei trebuie sa stea in filtru de aer nu in afara lui ca la (Dacie) Problema care trebuie rezolvata este carburatorul,sau carburatoarele, nu de ce se duce benzina care a ajuns in filtru, pe epurator in carter! Editat Martie 16, 2008 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.