Sari la conținut

O Problema Mai Ciudata


micsa84
 Share

Postări Recomandate

Am o problema cu un GSXR de 1100 din 1990.....

 

Imi baga benzina in ulei....oare care sa fie cauza???

O fi vreo garnitura bulita sau poate unul din carburatoare baga prea multa benzina in cilindru si de acolo ajunge in baie??????

Nu am observat lucrul asta decat cand era sa ma dau pe jos cu el din cauza faptului ca a ajuns sa imi bage benzina deasta amestecata cu ulei in filtrul de aer si de acolo direct pe roata din spate... :blbl:

 

Oare care sa fie cauza? Cat de grava sa fie problema???? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut aceeasi problema la un gpz600r. Din cauza ca aveam semeringurile la furca terminate de tot, din cauza socurilor se deregla nivelul benzinei in carburatoare si daca unul nu are acelasi nivel ca restul, cuiul pontou nu inchide. benzina curgea in filtrul de aer si de acolo in motor. filtrul de aer are un furtun care comunica cu carterul motorului. pe acolo ies gazele de carter. la mine era fix sub filtru. incearca sa verifici nivelul la carburatoare si scoate un furtun din carter spre exterior. nu-l mai lega cu filtrul de aer. sa nu astupi gaura din carter ca nu e bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut aceeasi problema la un gpz600r. Din cauza ca aveam semeringurile la furca terminate de tot, din cauza socurilor se deregla nivelul benzinei in carburatoare si daca unul nu are acelasi nivel ca restul, cuiul pontou nu inchide. benzina curgea in filtrul de aer si de acolo in motor. filtrul de aer are un furtun care comunica cu carterul motorului. pe acolo ies gazele de carter. la mine era fix sub filtru. incearca sa verifici nivelul la carburatoare si scoate un furtun din carter spre exterior. nu-l mai lega cu filtrul de aer. sa nu astupi gaura din carter ca nu e bine.

Nu are nici o treaba vibratiile datorita gropilor sau semeringurilor cum spui tu!Cu adevarat este o problema cu unul sau mai multe cuie care nu inchide,ele sunt independente, si nu sunt in legatura unul cu altul,fiecare dintre carburatoare are un cui si un plutitor(si un nivel care trebuie reglat) :blbl:

Epuratorul de ulei trebuie sa stea in filtru de aer nu in afara lui ca la (Dacie)

Problema care trebuie rezolvata este carburatorul,sau carburatoarele, nu de ce se duce benzina care a ajuns in filtru, pe epurator in carter! :crack:

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...