lucian.n Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 am un 300exc 06. am inpresia ca vibreaza cam tare. adica... vibreaza asa de tare incat si roata fata vibreaza ca naiba. mai mult, la drum intins, nu pot sa in picioare din cauza vibratiilor care se simt in talpi si-mi amortesc picioarele si devine insuportabil. e normal? sau a mea vibreaza mai mult decat trebuie. tk! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 din ce stiu eu, e normal .am constatat ca vibratiile sunt mult mai sesizabile la ralanti, cand vezi cu ochiul liber miscarile motoretei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floo Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 Nu e normal....sau nu... Desi 300-tele facut de KTM vibreaza de felul lui ca naiba, din cauza ca e un 250 la care s-a pus un piston mai mare si mai greu, nu e normal sa vibreze asa de tare cum descrii tu. Acum chestia poate fi si subiectiva, poate tu amortesti mai usor Controleaza jocul in ambielaj si in rulmentii ambielajului. Cu un drum vezi ce mai face pistonul, mai ales jocul la boltz. Din 2006 daca a fost folosit mediu-mult e posibil sa-i fi venit vremea. Daca stii sa asculti motorul sunetul iti va spune daca ai o problema si unde anume. Experintaaaa, ex-pe-rien-taaaa !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Martie 17, 2008 Autor Share Postat Martie 17, 2008 stiu ce inseamna experienta... se acumuleaza detul de greu, in timp. in fine, motorul a fost folosit, nu prea mult, adica are peste 3000km parca. Dar eu cat l-am folosit nu l-am protejat. am mers cu el cum trebuie cum pot sa-mi dau seama daca trebuie schimbat pistonul? compresia nu prea am cum sa o masor. nu am cu ce. oricum, ma gandeam sa-mi iau un Piston Kit mai usor de prin USA. unde te gasesc sa te pun sa-mi asculti motorul? pe aici prin zona la 2t e mai complicat Nu e normal....sau nu... Desi 300-tele facut de KTM vibreaza de felul lui ca naiba, din cauza ca e un 250 la care s-a pus un piston mai mare si mai greu, nu e normal sa vibreze asa de tare cum descrii tu. Acum chestia poate fi si subiectiva, poate tu amortesti mai usor Controleaza jocul in ambielaj si in rulmentii ambielajului. Cu un drum vezi ce mai face pistonul, mai ales jocul la boltz. Din 2006 daca a fost folosit mediu-mult e posibil sa-i fi venit vremea. Daca stii sa asculti motorul sunetul iti va spune daca ai o problema si unde anume. Experintaaaa, ex-pe-rien-taaaa !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 pai cel mai bine fa o inregistrare audio cu motorul si trimite i lui Dr. Floo, sa ti dea o reteta de compensate pentru exc. Doctore, ai legatura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floo Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 Peste 3000km pt un piston la 2 timpi poate fi deja mult. 3000km este in jur de 120-150 ore, peste poate insemna 200+ ore, ceea ce chiar si pentru un 300 incepe sa fie mult. Aici e f important cit de curat a fost filtrul de aer, cit de des schimbat, cit de corect imbibat cu ulei, ce si cit ulei de amestec a fost folosit. A fost motorul fiert, cit de des, cit de grav. Uzura poate fi determinata de multi factori. Compresia e greu de masurat la un 2T (poveste prea lunga) si oricum nu asa se determina uzura la un piston 2T, se face prin masurarea jocului piston-cilindru. Pt asta trebuie scule specifice si ceva stiinta. Cu toate ca 300 de la KTM este discutabil cel mai rezistent intre motoarele in 2 timp, 200+ ore inseamna deja timpul unei revizii generale, ar trebui macar masurate uzurile ca sa stii unde esti. Asta devine mai important daca motorul l-ai luat second-hand. Din pacate un fisier audio nu ajuta la nimic. Eu zic sa-l desfaci si sa-l masori tot, e totusi un motor de curse nu XR care merge 30000-40000km fara probleme. Tu stii ce vrei si cum stai cu fondurile. --- Mesaj completat în 17 Mar 2008 23:23 ------------- Daca motorul merge, si probabil vibratiile sunt la masura normala, atunci las-o asa cum ii. If it's not broken, don't fix it. Iata un sfat intelept , in fond traim in tara lui: las' ca merge si asa. E doar un motor de curse, astea merg la infinit, pina merge nu trebuie facut nimic. Ce conteaza un cilindru ovalizat, o fusta de piston crapata.... Poate totul e in regula, de la tastatura e imposibil de spus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 Anul trecut la Sibiu, cand am mers cu a ta, nu mi s-a parut ca vibra mai tare decat RM-ul. Si al meu vibreaza, dar nu imi amortesc picioarele . Poate s-a amplificat vibratia intre-timp. Atunci mi s-a parut ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Martie 18, 2008 Autor Share Postat Martie 18, 2008 pai cred ca da. las ca mai mere si-ti dai si tu cu parerea. poate are nevoie de o revizie mai consistenta. 2t, ce sa-i faci... mai bun de atat nu gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 lasa mai luci ca o reparam la valcea..sau ne dam cu parerea la o bere pe langa ea...acu acu e 23 mai.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinsnow Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 (editat) am un 300 din 2002 dar nu vibreaza asa cum zici tu...m-am dat cu un cr 250 si am vazut ce inseamna vibratie....eu anul trecut am facut aprox. 4.000 km si nu am avut nici o problema la motor sau cutie....in iarna l-am desfacut la o revizie.....ce a inseamnat revizia???....o sa va si arat....am vopsit cadrul...am desfacut motorul si cutia unde am schimbat rulmentii si semerigurile de la ambelaj, rulment ambreaj plus set garnituri noi....doar atat pt ca doar astea aveau urme de uzura....ulei telescoape fata...lichidul de la ambreaj...antigel...lichid frana fata-spate...instalatie electrica refacuta(am scos firele in plus si am reizolat )schimbat evacuare completa....l-am fiert, dar putin de vreo 5 ori....cei 4.000 de km facuti nu au fost nici in regim de competitie, dar nici in regim de incepator cu toate ca el a fost primul meu motor....dupa ce-l faci ti-as recomanda ca o data pe an sa-l desfaci absolut tot...ma refer la motor si cutie.... Mii de multumiri oamenilor care m-au ajutat, in special Liviu Voinea si Stoica Narcis..... --- Mesaj completat în 19 Mar 2008 19:09 -------------... Editat Martie 19, 2008 de calinsnow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Martie 19, 2008 Autor Share Postat Martie 19, 2008 hai cu pozele! tk! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinsnow Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 (editat) nu inteleg de ce nu se ataseaza complet... --- Mesaj completat în 20 Mar 2008 12:20 -------------nu cred ca a existat un surub pe care nu l-am desfacut..... --- Mesaj completat în 20 Mar 2008 12:23 ------------- nu inteleg de ce nu se ataseaza complet... <small>--- Mesaj completat în 20 Mar 2008 12:20 -------------</small><br/>nu cred ca a existat un surub pe care nu l-am desfacut..... Editat Martie 20, 2008 de calinsnow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Martie 25, 2008 Autor Share Postat Martie 25, 2008 rectific... drujba mea are peste 4000km... cine zicea ca 2t nu e fiabila? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinsnow Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 rectific... drujba mea are peste 4000km... cine zicea ca 2t nu e fiabila? nu sunt destul de bun la mecanica....dar inainte de a avea 300-le si eu stiam de la restul din trupa ca 2T se strica mult mai repede.....dar se pare ca nu e asa.....cel putin la 300.....probabil cele de capacitate mai mica nu te duc atat.....si oricum costul de reparatie la un 2t ii mult mai ieftin decat la 4t....fiecare cu ce prefera.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freddy99 Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 nu sunt destul de bun la mecanica....dar inainte de a avea 300-le si eu stiam de la restul din trupa ca 2T se strica mult mai repede.....dar se pare ca nu e asa.....cel putin la 300.....probabil cele de capacitate mai mica nu te duc atat.....si oricum costul de reparatie la un 2t ii mult mai ieftin decat la 4t....fiecare cu ce prefera.... aici ai mare dreptate, eu am un rm250 si inafara de consumabile si desfacut si curatat motoru si schimbat semeringuri nu am facut nimic la el, pe cand mai multi prieteni cu crf`uri 450 au investit minim 20 de mil de unu in ele in 6 luni, iar cel mai mult a bagat un prieten 50 de milioane si inca nu ii merge cum trebuie,e mult mai costisitor 4timpi..mai ales crf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Martie 25, 2008 Autor Share Postat Martie 25, 2008 acum na... depinde si de motor. dar din cate am citit si pe forumurile din state, 300-le e unul dintre cele mai fiabile motoare 2t. eu nu stiu ce sa fac cu al meu, sa ma bag in el sau sa astept sa pice si apoi sa incepem revizia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinsnow Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 acum na... depinde si de motor. dar din cate am citit si pe forumurile din state, 300-le e unul dintre cele mai fiabile motoare 2t. eu nu stiu ce sa fac cu al meu, sa ma bag in el sau sa astept sa pice si apoi sa incepem revizia. deja a inceput sezonul....deci nu e momentul....ce te poate lasa sunt segmentii cu pistonul....daca vrei sa ai o siguranta poti desface doar partea de sus, pe care o desfaci destul de repede si asa vezi exact cat de uzat este....in rest depinde de intretinere.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Martie 26, 2008 Autor Share Postat Martie 26, 2008 poti sa-mi spui cam ce trebuie schimbat? sa le comand si sa le am aici. merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinsnow Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 (editat) poti sa-mi spui cam ce trebuie schimbat? sa le comand si sa le am aici. merci! nu stiu ce o sa-ti cada....eu mi-am schimbat rulmentii de la ambelaj si semeringurile.....dar tie nu cred sa-ti trebuiasca....poti sa-ti comanzi segmenti si piston....si un set de garnituri(care nu sunt absolut necesare...poti sa pui si silicon peste cea veche)...daca desfaci ti-as recomanda sa pui un mecanic bun sa se uite peste toate....biela...rulmenti....placutele de la ambreaj e bine sa le ai pe stoc (asta in caz ca nu ai un magazin sau un prieten care sa ti-le aduca in cateva zile), dar se duc foarte greu...cel putin la mine inca sunt f bune...le-am masurat...inca o data iti zic ca nu sunt specialist in mecanica....dar am stat tot timpul langa prietenul meu care mi-a desfacut motorul si am cam observat ce se duce mai repede.....pistonul cu segmenti ii poti schimba si inainte...sa nu-i lasi pana nu mai merge deloc.....pt ca,unu, poate sa-ti zgarie cilindrul....inca o data.....e doar parerea mea de un detinator de 300..... Editat Martie 27, 2008 de calinsnow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Aprilie 4, 2008 Autor Share Postat Aprilie 4, 2008 io am obs ceva joc la bascula. cred ca tre sa dau un telefol la SatuMare si pt rulmenti. aveti idee, rulmeti roate spate/fata se gasesc si in comert? sau doar la ktm? azi m-am jucat la jigloare, trecem la setarile de vara, adica... mai subtiem un pic combustibilul. oricum era extrem de bogat amestecul, nu am vazut bujie uscata... mereu neagra sau umeda. acum... m-am dus mai jos... risc un pic. se zice ca daca mergi sarac.. scurtezi din viata motorul, ungerea e mai slaba. asta cam asa e, dar la cati km are motorul... ce mai conteaza. acum sau mai tarziu cam tot aia e . drujba mere excelent, raspunde promt, nu prea e de dat wide-open, ca la cross, dar pt hard-enduro unde-ti trebuie raspuns bun, jos si la mijloc si cuplu mere perfect. cine spunea ca cheia e in jetting, mare dreptate avea. stiu ca la 2t conteaza si pipa de evacuare, conteaza poate si finala, reed valve, arcul de la PV, etc.. dar daca nu are un "proper jetting" nu e 2t. --- Mesaj completat în 04 Apr 2008 21:37 -------------am obs o chestie. daca vreti sa domoliti un 2t sa nu mai smuceasca asa de tare sa-ti lungeasca mainile... un pic mai mult combustibil(mai putin aer, mai bogat amestecul) si treaba e ca si rezolvata. nu stiu cum mere pe motoare mai mici de 300 care nu au cuplu asa de mare si care s-ar putea sa moara jos cand e in sarcina. dar... pt asta exista ambreajul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinsnow Postat Aprilie 7, 2008 Share Postat Aprilie 7, 2008 cand este vorba de rulmenti, semeringuri, o-ring, in arad exista un magazin specializat pe rulmenti.....si acolo am gasit tot ce-mi trebuie si ce marca am vrut....daca nu au pe stoc, ceea ce nu s-a intamplat inca, duc la comanda....la mine cuiul de la carburator e la minim pt. ca tot imi uda bujia si se ineca.....din cate stiu eu daca are consumul prea mic se vede pe bujie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Aprilie 7, 2008 Share Postat Aprilie 7, 2008 cand este vorba de rulmenti, semeringuri, o-ring, in arad exista un magazin specializat pe rulmenti.....si acolo am gasit tot ce-mi trebuie si ce marca am vrut....daca nu au pe stoc, ceea ce nu s-a intamplat inca, duc la comanda....la mine cuiul de la carburator e la minim pt. ca tot imi uda bujia si se ineca.....din cate stiu eu daca are consumul prea mic se vede pe bujie.... verifica nivelul din camera de nivel constant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
§anu Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Am si eu un ktm de 250 in 2t din 1994 si problema ii ca mi sau stricat rulmentii la bascula. Am cautat la toate firmele si nu mai au kit de reparatie din anu ala. Intrebarea este nu se potrivesc cumva rulmentii din an mai nou. Nu stiti cumva ce cote au rulmentii si bolturile la motoarele voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Mai 30, 2008 Autor Share Postat Mai 30, 2008 io tocmai am schimbat kitul la bascula si am aruncat resturile. dar poti intreba dealerii ktm daca se potriveste sau nu. vezi la: piese@ktm.ro poate te ajuta ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.