ovisey Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Salutari Am si eu o problema, mai mult o curiozitate... Am un Yamaha Virago xv 535, l-am luat de pe ebay.de in noiembrie 2007, e din 97, are 20.000 km, frumusel si curatel, mergea super pana m-am invatat eu mai mult cu el, mentionez ca e prima moto contemporana, dupa comuniste si o pauza de 20 de ani fara moto. OK, omul de la care am cumparat-o mi-a zis ca are nu stiu ce limitare la 25 de Kw, acum ma gandesc ca mi-ar placea sa vad ce poate fara aceasta limitare. Va rog sa-mi spuneti despre ce e vorba si daca se poate scoate fara prea multe batai de cap si gauri prea mari in bujet. Cineva, neavizat, zicea ca ar fi ceva saibe in galeriile de admisie sau cum se numesc chestiile alea dintre carb si chiulasa, apropo, in galeriile astea este cate un stut cu un capacel de cauciuc pe el, strans cu un colier, pentru ce or mai fii si alea, habar n-am. Scuze, intreb si eu , ca nu prea ma pricep la astea... era altfel parca saracul batranel IJ, dar mergea fain si ala. Scuze de asemenea daca s-a mai discutat chestia asta pe forum, am citit primele 50 de pagini si promit ca o sa-l citesc tot, dar sunt curios sa aflu despre ce e vorba. Mersi mult Asfalt uscat si Fiare cat mai multe si mai sanatoase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 mdea...de obicei motoretele care sunt limitate au in galerie niste "saibe" care obtureaza partial traseul. alea se scot si devine delimitata. daca nu este limitata de acolo, poate are alte jicloare(mai mici), si in cazul asta alea se schimba. dar tin sa cred ca este limitata la galerii. chestiile alea cu capacele de pe galerii sunt pentru sincronizarea carburatoarelor. alea sunt niste stuturi, carora li se scot capacele, se intruduc furtunele de la vacumetre, si se regleaza carburatoarele. deci nu ai treaba acolo. ca sa scoti "saibele" alea trebuie sa dai jos galeriile alea, adica si carburatoarele. galeriile tebuie in mod normal sa aiba acelasi diametru dintr-un capat la altul. daca vezi ca este ceva pe traseu, scoti acel ceva... succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovisey Postat Martie 19, 2008 Autor Share Postat Martie 19, 2008 mdea...de obicei motoretele care sunt limitate au in galerie niste "saibe" care obtureaza partial traseul. alea se scot si devine delimitata. daca nu este limitata de acolo, poate are alte jicloare(mai mici), si in cazul asta alea se schimba. dar tin sa cred ca este limitata la galerii. chestiile alea cu capacele de pe galerii sunt pentru sincronizarea carburatoarelor. alea sunt niste stuturi, carora li se scot capacele, se intruduc furtunele de la vacumetre, si se regleaza carburatoarele. deci nu ai treaba acolo. ca sa scoti "saibele" alea trebuie sa dai jos galeriile alea, adica si carburatoarele. galeriile tebuie in mod normal sa aiba acelasi diametru dintr-un capat la altul. daca vezi ca este ceva pe traseu, scoti acel ceva... succes. Mersi mult, cam asa ceva ma gandeam si eu ca ar fii, am vazut pe ebay galerii pentru xv 535 cu diametre diferite, caz in care se schimba cu totul galeriile. Cred ca ar fi totusi mai bine sa le las asa sa nu dereglez degeaba carburatoarele, decat daca cu timpul voi avea vre-o problema mai grava la motor, deocamdata merge bine si sunt multumit cu el asa cum e, eram curios doar ce e cu limitarea asta. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.