Sari la conținut

Gedrosselt !?


ovisey
 Share

Postări Recomandate

Salutari

 

Am si eu o problema, mai mult o curiozitate... Am un Yamaha Virago xv 535, l-am luat de pe ebay.de in noiembrie 2007, e din 97, are 20.000 km, frumusel si curatel, mergea super pana m-am invatat eu mai mult cu el, mentionez ca e prima moto contemporana, dupa comuniste si o pauza de 20 de ani fara moto. OK, omul de la care am cumparat-o mi-a zis ca are nu stiu ce limitare la 25 de Kw, acum ma gandesc ca mi-ar placea sa vad ce poate fara aceasta limitare. Va rog sa-mi spuneti despre ce e vorba si daca se poate scoate fara prea multe batai de cap si gauri prea mari in bujet. Cineva, neavizat, zicea ca ar fi ceva saibe in galeriile de admisie sau cum se numesc chestiile alea dintre carb si chiulasa, apropo, in galeriile astea este cate un stut cu un capacel de cauciuc pe el, strans cu un colier, pentru ce or mai fii si alea, habar n-am. Scuze, intreb si eu , ca nu prea ma pricep la astea... era altfel parca saracul batranel IJ, dar mergea fain si ala. Scuze de asemenea daca s-a mai discutat chestia asta pe forum, am citit primele 50 de pagini si promit ca o sa-l citesc tot, dar sunt curios sa aflu despre ce e vorba. Mersi mult

 

Asfalt uscat si Fiare cat mai multe si mai sanatoase. :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mdea...de obicei motoretele care sunt limitate au in galerie niste "saibe" care obtureaza partial traseul. alea se scot si devine delimitata. daca nu este limitata de acolo, poate are alte jicloare(mai mici), si in cazul asta alea se schimba.

dar tin sa cred ca este limitata la galerii.

chestiile alea cu capacele de pe galerii sunt pentru sincronizarea carburatoarelor. alea sunt niste stuturi, carora li se scot capacele, se intruduc furtunele de la vacumetre, si se regleaza carburatoarele. deci nu ai treaba acolo.

 

ca sa scoti "saibele" alea trebuie sa dai jos galeriile alea, adica si carburatoarele. galeriile tebuie in mod normal sa aiba acelasi diametru dintr-un capat la altul. daca vezi ca este ceva pe traseu, scoti acel ceva...

 

succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mdea...de obicei motoretele care sunt limitate au in galerie niste "saibe" care obtureaza partial traseul. alea se scot si devine delimitata. daca nu este limitata de acolo, poate are alte jicloare(mai mici), si in cazul asta alea se schimba.

dar tin sa cred ca este limitata la galerii.

chestiile alea cu capacele de pe galerii sunt pentru sincronizarea carburatoarelor. alea sunt niste stuturi, carora li se scot capacele, se intruduc furtunele de la vacumetre, si se regleaza carburatoarele. deci nu ai treaba acolo.

 

ca sa scoti "saibele" alea trebuie sa dai jos galeriile alea, adica si carburatoarele. galeriile tebuie in mod normal sa aiba acelasi diametru dintr-un capat la altul. daca vezi ca este ceva pe traseu, scoti acel ceva...

 

succes.

 

Mersi mult, cam asa ceva ma gandeam si eu ca ar fii, am vazut pe ebay galerii pentru xv 535 cu diametre diferite, caz in care se schimba cu totul galeriile. Cred ca ar fi totusi mai bine sa le las asa sa nu dereglez degeaba carburatoarele, decat daca cu timpul voi avea vre-o problema mai grava la motor, deocamdata merge bine si sunt multumit cu el asa cum e, eram curios doar ce e cu limitarea asta.

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...