Sari la conținut

Problema Pornire


camus_1965
 Share

Postări Recomandate

Salutare si respectele mele.

Am un Malaguti F10 si am o problema legata de pornire.In noiembrie mi sa oprit din mers si dupa nenumarate incercari de al reporni nu se mentinea pornit decat cateva secunde ( 3 sec.).Banuind ca am apa in benzina de la Petrom ( o mai patise-m ) l-am impins pana acasa si de atunci nu am mai facut nimic la el. Astazi m-am apucat de el si i-am schimbat role noi la variator, curea noua, Spalat carburator si suflat cu aer, schimbat bujie noua ( bujie cumparata de pe titulescu special pt motoare in 2T.) , curatat pistonul si capacul la cilindru de calamina. schimbat filtru de aer nou original,

schimbat furtune de benzina si ulei...asta ce tine de motor in afara de amortizor spate , placute frana fata si alte alea.In fine....problema e ca porneste foarte usor de la prima pedala ( si la automat dar am bateria descarcata ) insa tot la fel se comporta.Sta pornit cateva secunde... ceva mai mult ( 6-7 sec.) ca atunci cand mi-a cazut.L-am pornit si fara curea ( am scos cureaua de pe fulie )...tot la fel.Mentionez faptul ca la reglajele de la carburator nu am umblat de frica sa nu-l dereglez....vazand ca nu se mentine pornit am umblat la reglajul de aer banuind ca nu are suficient aer sau are prea mult.In concluzie m-am oprit si l-am lasat asa urmand sa continui in cazul in care stie cineva ce poate sa aiba si ma poate ajuta cu un sfat.

Multumesc anticipat...Camus !!! -- Bucuresti. 23.03.2008

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si respectele mele.

Am un Malaguti F10 si am o problema legata de pornire.In noiembrie mi sa oprit din mers si dupa nenumarate incercari de al reporni nu se mentinea pornit decat cateva secunde ( 3 sec.).Banuind ca am apa in benzina de la Petrom ( o mai patise-m ) l-am impins pana acasa si de atunci nu am mai facut nimic la el. Astazi m-am apucat de el si i-am schimbat role noi la variator, curea noua, Spalat carburator si suflat cu aer, schimbat bujie noua ( bujie cumparata de pe titulescu special pt motoare in 2T.) , curatat pistonul si capacul la cilindru de calamina. schimbat filtru de aer nou original,

schimbat furtune de benzina si ulei...asta ce tine de motor in afara de amortizor spate , placute frana fata si alte alea.In fine....problema e ca porneste foarte usor de la prima pedala ( si la automat dar am bateria descarcata ) insa tot la fel se comporta.Sta pornit cateva secunde... ceva mai mult ( 6-7 sec.) ca atunci cand mi-a cazut.L-am pornit si fara curea ( am scos cureaua de pe fulie )...tot la fel.Mentionez faptul ca la reglajele de la carburator nu am umblat de frica sa nu-l dereglez....vazand ca nu se mentine pornit am umblat la reglajul de aer banuind ca nu are suficient aer sau are prea mult.In concluzie m-am oprit si l-am lasat asa urmand sa continui in cazul in care stie cineva ce poate sa aiba si ma poate ajuta cu un sfat.

Multumesc anticipat...Camus !!! -- Bucuresti. 23.03.2008

 

:bow: verifica segmentii...si daca is forjati schimbai... :bow: ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si respectele mele.

Am un Malaguti F10 si am o problema legata de pornire.In noiembrie mi sa oprit din mers si dupa nenumarate incercari de al reporni nu se mentinea pornit decat cateva secunde ( 3 sec.).Banuind ca am apa in benzina de la Petrom ( o mai patise-m ) l-am impins pana acasa si de atunci nu am mai facut nimic la el. Astazi m-am apucat de el si i-am schimbat role noi la variator, curea noua, Spalat carburator si suflat cu aer, schimbat bujie noua ( bujie cumparata de pe titulescu special pt motoare in 2T.) , curatat pistonul si capacul la cilindru de calamina. schimbat filtru de aer nou original,

schimbat furtune de benzina si ulei...asta ce tine de motor in afara de amortizor spate , placute frana fata si alte alea.In fine....problema e ca porneste foarte usor de la prima pedala ( si la automat dar am bateria descarcata ) insa tot la fel se comporta.Sta pornit cateva secunde... ceva mai mult ( 6-7 sec.) ca atunci cand mi-a cazut.L-am pornit si fara curea ( am scos cureaua de pe fulie )...tot la fel.Mentionez faptul ca la reglajele de la carburator nu am umblat de frica sa nu-l dereglez....vazand ca nu se mentine pornit am umblat la reglajul de aer banuind ca nu are suficient aer sau are prea mult.In concluzie m-am oprit si l-am lasat asa urmand sa continui in cazul in care stie cineva ce poate sa aiba si ma poate ajuta cu un sfat.

Multumesc anticipat...Camus !!! -- Bucuresti. 23.03.2008

Daca porneste la automat, nu mai are rost sa verifici segmentii..ca sunt buni

In rest, tot la carburator trebuie sa umblii: vezi ca ai 2 suruburi in el (unul pentru aer, unul pentru benzina) . Ei bine... cel de aer trebuie inchis la maxim si deschis fix 2,5 ture, iar cel de benzina trebuie sa-l inchizi/deschizi cat sa-ti stea la relanti (sau cum vrei tu...poate vrei sa il tii mai turat, depinde). Dupa spusele tale, la cate piese ai inlocuit, doar carburatorul a mai ramas de "bibilit". Sunt sigur ca daca faci ce ti-am zis , va merge bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si respectele mele.

Am un Malaguti F10 si am o problema legata de pornire.In noiembrie mi sa oprit din mers si dupa nenumarate incercari de al reporni nu se mentinea pornit decat cateva secunde ( 3 sec.).Banuind ca am apa in benzina de la Petrom ( o mai patise-m ) l-am impins pana acasa si de atunci nu am mai facut nimic la el. Astazi m-am apucat de el si i-am schimbat role noi la variator, curea noua, Spalat carburator si suflat cu aer, schimbat bujie noua ( bujie cumparata de pe titulescu special pt motoare in 2T.) , curatat pistonul si capacul la cilindru de calamina. schimbat filtru de aer nou original,

schimbat furtune de benzina si ulei...asta ce tine de motor in afara de amortizor spate , placute frana fata si alte alea.In fine....problema e ca porneste foarte usor de la prima pedala ( si la automat dar am bateria descarcata ) insa tot la fel se comporta.Sta pornit cateva secunde... ceva mai mult ( 6-7 sec.) ca atunci cand mi-a cazut.L-am pornit si fara curea ( am scos cureaua de pe fulie )...tot la fel.Mentionez faptul ca la reglajele de la carburator nu am umblat de frica sa nu-l dereglez....vazand ca nu se mentine pornit am umblat la reglajul de aer banuind ca nu are suficient aer sau are prea mult.In concluzie m-am oprit si l-am lasat asa urmand sa continui in cazul in care stie cineva ce poate sa aiba si ma poate ajuta cu un sfat.

Multumesc anticipat...Camus !!! -- Bucuresti. 23.03.2008

cand scoti bujia ...ce culoare are?

Daca ii neagra si uda inseamna ca reglaju` carbu` nu`i bun ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prietene..........verifica gatul de la carburator ala de cauciuc care leaga cilindrul de carburator sa nu fie imbatranit sau crepat ca aceleasi somtome le da daca ai ala defect!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc celor care au avut bunavointa de a-mi raspunde.Am verificat tot ce mi-ati spus si in concluzie am ajuns cu ea la mecanic. Defectul e din piesa aia de plastic care are rolul de plutitor. Se mentine pornita pana imi uda bujia si imi taie scanteia. Am cautat la Paneuro dar nu am gasit piese pt. carburator si nici carburator cu totu.In concluzie voi mai face o pauza pana gasesc carburator....In caz ca nu gasesc o stropesc cu benzina . aprind o lumanare si ii dau foc...Ma adus la disperare cati bani am bagat in ea si acum de la un plastic nenorocit m-am impotmolit.Asa ca nu-mi ramane decat sa trec la volan si sa-mi toc nervii si rabdarea in traficul din Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intreaba despre un carb Mikuni pt Minarelli la www.scuterul.eu

Salutare din nou.Am cumparat un carb. nou.Nu stiu de cine este fabricat deoarece l-am facut rost de la cineva impacheat in hartie iar date si alte inscrisuri nu are pe el.L-am montat si surpriza ....nu mi-a dat nici-un partz daramite sa porneasca...l-am montat si demontat de zeci de ori dupa ce in prealabil l-am gadilat in fel si chip si tot nu am pornit scuterul.In final am mai luat inca odata carb. meu la mana si la shurubarit neavand incredere in ceea ce mi-a spus mecanicul ca ar fi defect din plutitor.Si ce credetzi ? Dupa mai multe demontari bibileli si montari la loc am reusit sa-l pornesc si sa se mentina pornit...Deja am cateva zile de cand fac traseul la munca cu el ( Diham - Perla dorobanti ).Problema e alta.Il pornesc la pedala caci la automat se ineaca si la pedala tot greu o ia.Deja am facut bataturi in dalpa de la cate pedale am dat.Am strans jiglerul de aer apoi l-am desfacut 2 ture jumate....am reglat debitul de benzina....se mentine pornit si la ralanti motorul toarce.Dupa ce il opresc porneste foarte usor pana se raceste motorul ...daca incerc dupa o ora adio pornire si dau pedale pana ma trec apele.Uitase-m sa va spun ca problema carburatorului era din shok.Cel putin asta cred caci dupa ce am desfacut socul si l-am gadilat un pic abia atunci sa rezolvat problema cu mentinerea motorului pornit.Cu toate ca motorul merge foarte frumos....totusi bujia o scot umeda si imi scoate si fum cam mult....Desi am bibilit reglajele de aer si benzina de mi-au scos peri albi.La carb. meu shokul este demontabil...adica am acces sa umblu la mecadismul ala care inchide sau deschide benzina pana se incalzeste motorul.Stiu ca socul trebuie sa lucreze doar pana se incalzeste motorul iar dupa aceea turatia sa scada simtitor fata de turatia cand e rece motorul.Totusi cand il pornesc , acesta nu porneste turat ci porneste la fel cum am reglat carburatorul la cald.( aer si benzina ). Stie cineva daca shokul care mai mentionez inca o data e demontabil ( cel de la carburatorul nou care nu merge neputand a fi desfacut, deci neavand acces la acel cui care inchide benzina si la acel bimetal ) trebuie sa fie infiletat la maxim sau nu????....deoarece nu mai stiu cum era infiletat......ma refer la corpul care se infileteaza si care in el sunt arcul acel cui de inchidere si bimetalul.Conteaza cat este de strans??? Banuiesc ca problema cu inecatul bujiei poate fi si din skok , acesta nelucrand cum trebuie sau nelucrand de loc. Daca cineva ma poate ajuta cu un sfat , astept impreuna cu multumirile de rigoare si cine are bunavointza de a ma adauga in messenger id-ul meu este camus_1965 asa putand lua legatura cu voi si a-mi da un nr. de telefon pt. a va apela si a va explica mai pe indelete problema.Peste cateva zile este ziua mea de nastere si chiar mi-as dori un cadou din partea cuiva, cadou constand intr-o consultatie pe aceasta tema...adica , cateva sfaturi pt a-mi rezolva problema.Daca cineva de genul celui la care am fost si ma pus de am luat carburator de pomana si dand si o groaza de bani nu se pricepe , mai bine sa se abtina decat sa posteze fel de fel de pareri si bazaconii.Astept parerea cuiva care e sigur in ale mecanicii si care stie despre ce este vb.Multumesc celor care mi-au raspuns pana acum.O seara buna si salutari cu farul.Astept raspunsuri si eventual cineva care va binevoi sa ma adauge in messenger pt a lua legatura.Cu respect acelasi Camus.

 

--- Mesaj completat în 01 Apr 2008 21:24 -------------
Craksman multumesc pt. raspuns si astept un raspuns legat si de problema cu care ma confrunt acum .( cea relatata mai sus ).Daca vrei adauga-ma in lista de mess si te voi contacta.Multumesc inca odata si te salut. Cu respect Camus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...