ceamir Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 Va rog sa ma ajutati!Am o handa de 250 xl si care 10 min merge de rupe,dupa nu mai da pic de scanteie.Dupa ce se raceste (circa 10 min.)se repeta.Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat e bine venit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ceamir Postat Martie 24, 2008 Autor Share Postat Martie 24, 2008 Asa am crezut si eu si am cumparat un cdi nou si face la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 tot la sistemul de aprindere este buba cand aveam jawa aveam o bobina care facea aceeasi chestie, dupa un timp de functionare se incalzea cred si nu mai dadea scanteie, dupa ce am schimbat-o mergea bine. tre sa verifici inclusiv partea de generare e curentului posibil statorul sa faca un scurt dar numai cand se incalzeste motorul. e mai greu dar sper sa-l dibuiesti, incearca prin excludere, cand nu mai da scanteie mergi de-a lungul crcuitului si verifica masurand unde este buba. spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ceamir Postat Martie 24, 2008 Autor Share Postat Martie 24, 2008 Am schimbat si bobina.Este adevarat ca era una de la o yamaha care zacea pe la mecanicul meu prin curte de ceva timp.Acum noi am banui ca este buna desi motorul nu functioneaza de ceva timp.Nu mai stiu ce sa cred pentru ca am o schema electrica de la honda dar fara baterie (asa era modelul unul fata baterie )si am masurat tot ce se putea masura si am gasit aceleasi valori si cand dadea scanteie si cand nu dadea.NU stiu ce sa mai fac!Poate stiti voi vreun electrician sa-mi da-ti un nr.de telefon! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 tu zici k da cind si cind scinteie? "generatorul" de curent are muuulte bobine...asa-i? e...una e oleaca mai mare,aia e bobina care iti alimenteaza cdi-ul. aia sa o schimbi si mere. aceeasi treaba am patzit tot la o honda,am rebobinat-o si mergea dar se limita la o anumita turatie,am cumparat bobina noua si gata. daca o masori o sa vezi k are cam putini ohmi adica se apropie de minimul plajei de rezistenta pe care ti-l da in cartea de reparatzii. intelegi?...k io ma kinui de ma trec apele sa "esplic". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Foarte corect . Acea bobina ar trebui sa dea aprox 60 V curent alternativ la actionarea pedalei. ar trebui sa aiba in jur 250-400 ohmi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ceamir Postat Martie 25, 2008 Autor Share Postat Martie 25, 2008 Timp de 10 min motorul merge super(trage,se tureaza,nu intrerupe) Dupa e problema, nu mai are pic de scinteie. Din alternator i-mi pleaca 4 fire.Am masurat eu ceva dar nu stiu daca valorile sant bune pentru ca nu am gasit un manual bun,am unul pentru alt model(fara baterie si altele) Acum o sa verific si toate firele care tin de aprndere sa vad daca nu e vreunul cop Daca poate cineva sa ma ajute cu un manual pentru honda XL 250 R CHIAR VA ROG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Timp de 10 min motorul merge super(trage,se tureaza,nu intrerupe) Dupa e problema, nu mai are pic de scinteie. Din alternator i-mi pleaca 4 fire.Am masurat eu ceva dar nu stiu daca valorile sant bune pentru ca nu am gasit un manual bun,am unul pentru alt model(fara baterie si altele) Acum o sa verific si toate firele care tin de aprndere sa vad daca nu e vreunul cop Daca poate cineva sa ma ajute cu un manual pentru honda XL 250 R CHIAR VA ROG daca din alternator iti ies 4 fire uitate pe partea cealalta a motorului ,dreapta, si vezi k mai ies inca 2 fire .cum te uiti la filtru de ulei in parte dreapta a lui ..partea dreapta fatza a mot...alea vin de la senzor si duc in cdi...poate s-o fi suparat ala si nu-i mai place la caldura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Eu as explica mai general: la tine, dupa incalzire, se produce un "blocaj", blocaj care sigur este electric. Ca natura defectiunii are la baza un scurt, un functionare defectuoasa a unei cmponente sau, spre exemplu, umezirea din diverse motive a unei componente electrice, care tot la cele 2 variante amintite duce, are mai putina importanta. Uite ceva din sfera auto, cu care eu m-am confruntat: un electromagnet care la rece functiona perfect, iar dupa ce se incalzea dadea rateuri. Masurat era perfect, insa in functionare, avea sincope. Foarte greu de gasit momentul sincopei. La tine as merge pe un blocaj electric, cauzat de o racire necorespunzatoare.... desfa carene, daca ai, si lasa liber componentele de acolo, ia un aparat de masura si da drumul la motor...masoara permanent ceea ce au spus colegii de mai sus si cauta intreruperea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ceamir Postat Martie 25, 2008 Autor Share Postat Martie 25, 2008 Am masurat si tensiunea care i-mi vine pe cele doua fire care merg la CDI si am aceleasi valori si cand am scanteie si cand nu.Nu cred sa se intrerupa la cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 poate se inneaca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 (editat) Va rog sa ma ajutati!Am o handa de 250 xl si care 10 min merge de rupe,dupa nu mai da pic de scanteie.Dupa ce se raceste (circa 10 min.)se repeta.Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat e bine venit. Schimba Tipul de Bujie...Vezi pe /index.php?...9949&st=520 tocmai... au sosit niste vesti bune din america e o lista cu tipuri de bujii... in topic... asa ca... Cele bune... Editat Martie 25, 2008 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Am masurat si tensiunea care i-mi vine pe cele doua fire care merg la CDI si am aceleasi valori si cand am scanteie si cand nu.Nu cred sa se intrerupa la cald. Pai si iesirea??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Am masurat si tensiunea care i-mi vine pe cele doua fire care merg la CDI si am aceleasi valori si cand am scanteie si cand nu.Nu cred sa se intrerupa la cald. o sa te invirtzi in fire si masuratori si tot n-o s-o rezolvi... tot pe la bobinele alea cred k o sa ajungi... spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ceamir Postat Martie 26, 2008 Autor Share Postat Martie 26, 2008 Am masurat si bobinele din alternator,dar nu am un manual de reparartii pentru modelul asta si nu stiu cati ohmi trebuie sa am.Asa ca astept sa-mi dea un coleg de pe forum schema electrica si masuratorile.Sper sa-i dau de cap ca m-am saturat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 Am masurat si bobinele din alternator,dar nu am un manual de reparartii pentru modelul asta si nu stiu cati ohmi trebuie sa am.Asa ca astept sa-mi dea un coleg de pe forum schema electrica si masuratorile.Sper sa-i dau de cap ca m-am saturat. Du-te la un service autorizat ca-i mai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ceamir Postat Martie 28, 2008 Autor Share Postat Martie 28, 2008 Asa o sa fac,am vorbit cu Dragonul si ma duc sa o vada si el . Multumesc pentru tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.