gn77b Postat Mai 12, 2008 Autor Share Postat Mai 12, 2008 In citeva zile o sa fiu posesor de lant marca Tsubaki (da, si eu am auzit pt. prima oara). Se pare ca sint specializati pe lanturi: http://tsubakimoto.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexRap Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Sincer ... eu am incredere in DID mai ales in varinata cu x2-ring dar poate ma insel poate sunt si lanturi mai bune .... daca vedem topicul mai repede til recomandam pe romi13 de pe forum care face rost de piese si aduce produse louis .Am lant DID de aproximativ 5000 km si se conporta foarte bine . Succes la achizitionarea noului kit de lant . Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 13, 2008 Autor Share Postat Mai 13, 2008 Kitul e deja cumparat. Nu cred ca DID folosesc vreo tehnologie extraterestra, si nici n-am chef sa astept nu stiu cit dupa vreunul. Oricum, lantul trebuie sa tina cca. 20000 km, in conditii normale, daca ma tine atit is multumit. Sincer ... eu am incredere in DID mai ales in varinata cu x2-ring Inca ceva: pe Louis nu sint lanturi X2 ring pt. Bandit 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Totusi, care e criteriul "oficial" dupa care i se spune unui lant RIP? vad ca ti-ai luat deja kit nou, dar scriu poate mai sunt si altii cu aceeasi problema. -cel mai usor si indicat, pt cei care au cric central: se pune moto pe cric, se porneste, bagati viteza 1, eliberati ambreiaj + la maxim frana fata si va uitati/ascultati cum se invarte lantul + aruncati un ochi si la "burta" lantului dintre pinionul spate si cel fata; daca are o miscare neuniforma, cu smucituri/salturi de pe dintii pinionului e semn ca trebuie schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 13, 2008 Autor Share Postat Mai 13, 2008 vad ca ti-ai luat deja kit nou, dar scriu poate mai sunt si altii cu aceeasi problema.-cel mai usor si indicat, pt cei care au cric central: se pune moto pe cric, se porneste, bagati viteza 1, eliberati ambreiaj + la maxim frana fata si va uitati/ascultati cum se invarte lantul + aruncati un ochi si la "burta" lantului dintre pinionul spate si cel fata; daca are o miscare neuniforma, cu smucituri/salturi de pe dintii pinionului e semn ca trebuie schimbat Exact asta se intimpla la mine. Am urmarit miscarea lantului si era extrem de neregulata, ca sa nu mai zic zgomotoasa. Intr-un anumit punct se auzea chiar o pocnitura. Chiar daca partial fenomenul poate fi din cauza unor zale intepenite, mi-e greu sa-mi imaginez ca o curatere, oricit de temeinica, ar putea rezolva o problema care se manifesta asa. A, am uitat sa mentionez ceva. Am masurat uzura (21 de cuie de zale) si e exact la limita din manual, poate putin peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 -cel mai usor si indicat, pt cei care au cric central: se pune moto pe cric, se porneste, bagati viteza 1, eliberati ambreiaj + la maxim frana fata si va uitati/ascultati cum se invarte lantul + aruncati un ochi si la "burta" lantului dintre pinionul spate si cel fata; daca are o miscare neuniforma, cu smucituri/salturi de pe dintii pinionului e semn ca trebuie schimbat cu condiția să ai relantiul reglat perfect Âşi motoreta caldă .. să nu smucească sau să meargă neregulat din carburație ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 20, 2008 Autor Share Postat Mai 20, 2008 cu condiția să ai relantiul reglat perfect Âşi motoreta caldă .. să nu smucească sau să meargă neregulat din carburație ... Exact Sau o alta idee: unu' sta pe ea si pune usor frina pe spate, turind-o oleaca in acelasi timp, iar altu' beleste ochiu' la lant. acelasi lucru l-am patit si eu. La mine distanta intre cele 2 role tinute de zaua de inchidere e mai mare cu 2 mm decat in rest. Nu stiu daca asa a fost mereu, daca a cedat in timp, cert e ca de o vreme am sesizat problema. Eu voi schimba tot kitul de lant, dar pana una alta mi-am gasit o noua za pt lantul meu 530 si o voi schimba pe asta. Vom vedea daca asa se rezovla problema. Verifica daca nu cumva locul unde sare lantul este in zona de inchidere a lantului. Banuiesc ca n-ai pus vaselina pe tijele zalei de inchidere inainte s-o montezi, indiferent daca e cu siguranta sau cu nituire. Si/sau cind ti-a pus-o cine ti-a pus-o, n-a fixat bine O-ringurile. Momentan lantul meu Tsubaki e inchis cu za cu siguranta (vine cu o za cu siguranta si una cu nituire), dar cind o sa ajung cu ea in service (dupa ce-mi vin piesele busite la accident) o sa pun zaua cu nituire. Parerile vad ca sint impartite, unii zic ca siguranta daca e fixata cu un adeziv rezistent nu sare in viata ei. Si mai ales daca e montata cum trebuie (adica nu invers) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.