Sari la conținut

Toba Leo Vince Zx


schumy89
 Share

Postări Recomandate

am luat o toba zx noua si nu stiu daca are vreo limitare. stie cineva?unde s'ar putea afla?am montat un leo vince tt pe un yamaha tzr50 si avea limitare in intrarea in motor,avea alta teava, un pic mai mica,sudata in 2 puncte. dar aceasta?parca nu vad acea limitare.

 

va multumesc mult.

 

dsci0010yx3.th.jpg

toba2ke4.th.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am luat o toba zx noua si nu stiu daca are vreo limitare. stie cineva?unde s'ar putea afla?am montat un leo vince tt pe un yamaha tzr50 si avea limitare in intrarea in motor,avea alta teava, un pic mai mica,sudata in 2 puncte. dar aceasta?parca nu vad acea limitare.

 

va multumesc mult.

 

dsci0010yx3.th.jpg

toba2ke4.th.jpg

 

nu are nici o limitare , dupa ce o pui nu o sa mai traga in ture mici .. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@czpiaggio2 posibil,dar dupa cum am zis,am vazut toba sport si limitata, tot leovince da tt pt un tzr . limitata pentru a putea fi omologata.

 

@sica_sibiu : cum adica nu o sa mai traga in ture mici? adica o sa plece mai greu de pe loc?aia se regleaza din carb,filtru,variator.

 

@einstein1984 : multumesc pt post. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand spui reglare, te asigur ca vei ajunge la concluzia ca trebuie schimbate cu unele mai performante, sa zicem. Depinde foarte mult de toba si probabil vei avea mari batai de cap pana ii vei gasi configuratia perfecta. De multe ori din reglaje nu obtii mare lucru si ai sa vezi ca din disperare vei ajunge sa iei un carburator mai mare, sa modifici filtrul cu accesoriile care vin odata cu carburatorul, iar la variator e posibil sa scapi cu niste role. E cu dus-intors toata modificarea asta, poate scapi ieftin, incearca si te asteptam cu impresii. Cat despre limitare e ca tine...multe modele prezinta un inel care poate fi inlaturat cu usurinta si este doar pt. omologare. Eu unul as renunta la demarajul in ture mici pt. cel la ture ceva mai mari si pt. un top speed frumusel :ok: . Acum totul tine de gusturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand spui reglare, te asigur ca vei ajunge la concluzia ca trebuie schimbate cu unele mai performante, sa zicem. Depinde foarte mult de toba si probabil vei avea mari batai de cap pana ii vei gasi configuratia perfecta. De multe ori din reglaje nu obtii mare lucru si ai sa vezi ca din disperare vei ajunge sa iei un carburator mai mare, sa modifici filtrul cu accesoriile care vin odata cu carburatorul, iar la variator e posibil sa scapi cu niste role. E cu dus-intors toata modificarea asta, poate scapi ieftin, incearca si te asteptam cu impresii. Cat despre limitare e ca tine...multe modele prezinta un inel care poate fi inlaturat cu usurinta si este doar pt. omologare. Eu unul as renunta la demarajul in ture mici pt. cel la ture ceva mai mari si pt. un top speed frumusel :ok: . Acum totul tine de gusturi.

 

cand vine vorba de schimbat atatea,nu ma prea implic.tinand cont ca am deja 12.000 km o sa inceapa sa se sparga,zic eu si o sa trebuiasca refacut motorul,kestii,abureli.daca schimb carb o sa pape mai mult,si o sa trebuiasca sa schimb si kitul motor.nu?altfel nu faci nimik,din cate stiu eu.rolele din variator la cat trebuie schimbate?

offtopic : eu inca sunt cu lucrurile de serie, motorul meu fiind din 2000,eu cumparat in 2003 la 2500km de la un batranel,l'am delimitat in service,dar nu stiu ce mi'a facut ca eram ocupat in momentele alea,l'am lasat la service aprilia,intr'un orasel apropiat si l'am luat delimitat.

cam la cat trebuiesc schimbate rolele?cureaua?toate alea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand vine vorba de schimbat atatea,nu ma prea implic.tinand cont ca am deja 12.000 km o sa inceapa sa se sparga,zic eu si o sa trebuiasca refacut motorul,kestii,abureli.daca schimb carb o sa pape mai mult,si o sa trebuiasca sa schimb si kitul motor.nu?altfel nu faci nimik,din cate stiu eu.rolele din variator la cat trebuie schimbate?

offtopic : eu inca sunt cu lucrurile de serie, motorul meu fiind din 2000,eu cumparat in 2003 la 2500km de la un batranel,l'am delimitat in service,dar nu stiu ce mi'a facut ca eram ocupat in momentele alea,l'am lasat la service aprilia,intr'un orasel apropiat si l'am luat delimitat.

cam la cat trebuiesc schimbate rolele?cureaua?toate alea?

 

Esti un pic cam pesimist, la kilometri aia eu as zice ca in cel mai rau caz pierzi ceva compresie si o rezolvi cu o segmentare. Ce spui tu cu spartul, refacutul e cam SF. Spre exemplu eu am 12300km si motorul suna, porneste, merge ca la 4700. Sunt constient ca exista o oarecare uzura in tot timpul asta, insa nimic sesizabil. In opinia mea secretul consta in uleiul, benzina folosita si incalzirea motorului inainte de a pleca in cursa. La o toba sport si un set original un carburator de 17.5 s'ar descurca minunat(pt. Minarelli).Performanta fara consum mai rar. In manual zice de curea, ca se schimba la 6000km. Tot atunci banuiesc ca poti verifica si rolele si stabili daca sunt destul de uzate incat sa solicite inlocuirea lor.

 

post-13602-1206634899_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti un pic cam pesimist, la kilometri aia eu as zice ca in cel mai rau caz pierzi ceva compresie si o rezolvi cu o segmentare. Ce spui tu cu spartul, refacutul e cam SF. Spre exemplu eu am 12300km si motorul suna, porneste, merge ca la 4700. Sunt constient ca exista o oarecare uzura in tot timpul asta, insa nimic sesizabil. In opinia mea secretul consta in uleiul, benzina folosita si incalzirea motorului inainte de a pleca in cursa. La o toba sport si un set original un carburator de 17.5 s'ar descurca minunat(pt. Minarelli).Performanta fara consum mai rar. In manual zice de curea, ca se schimba la 6000km. Tot atunci banuiesc ca poti verifica si rolele si stabili daca sunt destul de uzate incat sa solicite inlocuirea lor.

 

post-13602-1206634899_thumb.jpg

parca atata scrie si in yamaha carte service,dar eu am 10.000 si inca nu s.a rupt. nu am de gand sa o schimb inca,eventual mai peste 2-3000 km.

diferenta de la 2.500 km la 10.000 ii urmatoarea : de la 85km/h cat mergea atunci acum doar 75-80km/h.benzina doar omv carera100 , ulei doar shell sau elf , incalzirea motorului: niciodata nu am plecat pana nu a ajuns la 40-50 ° C ( eu am bord electronic) . asa ca pot sa zic ca am avut un pic grija de motor.scaderea vitezei poate fi din cauza uzurii curelei,nu?

 

in rest tot ok,de consumat intre 3-4.5 in functie de cat de tare merg . m.ar tenta si pe mine un carb mai mare dell'orto phbn am eu 12 la 17.5 parca ii cel mai mare si costa undeva la 55euro(din cate retin eu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele noastre sunt identice si e normal sa scrie la fel. Nu e indicat sa astepti sa se rupa, tocmai d'aia esti sfatuit sa o schimbi la 6000km. Ai sa observi o diferenta imediat cu o curea noua. Din gama carburatoarelor sport cel de 17.5 e cel mai mic(recomandat pt. motoarele stock), se ajunge chiar si la 25-28mm(la cele cu set marit).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele noastre sunt identice si e normal sa scrie la fel. Nu e indicat sa astepti sa se rupa, tocmai d'aia esti sfatuit sa o schimbi la 6000km. Ai sa observi o diferenta imediat cu o curea noua. Din gama carburatoarelor sport cel de 17.5 e cel mai mic(recomandat pt. motoarele stock), se ajunge chiar si la 25-28mm(la cele cu set marit).

din cate stiu eu,tin minte ca m-am uitat pe dell'orto si pe scooter-center si aveau de 12(de serie) si de 18.5 cel mai mare.nu cred ca o sa imi pun set mai mare,ma gandesc sa mai tina un pic.cand o sa se sparga o sa pun set de 75-80, da aia implica alte cheltuieli,altfel pui degeaba.am un prieten care a pus set de 75 si are doar toba modificata.ii merge 90,dar greu.eu nu consider ceva extraordinar 10km in + sau- de aceea nu ma tare stresez.vreau doar sa mearga,sa nu ma lase in drum(cureaua)

.cand ma gandesc de schimbat cureaua o sa iau un variator set.cam la 50-80euro parca. acolo sunt arcuri,role,curea,cam tot ce trebuie schimbat.nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da si eu strang de zor pt. un Multivar Malossi MHR care contine variatorul cu cele 2 fulii, 2 seturi de role si arcul mare de la ambreaj. La SMAEB a fost 420ron, sa vedem acum...Apropo de modificari, saptamana trecuta am terminat in mare de modificat Aerox'ul unui amic, care la cumparare nu avea decat un kit DR de 70cc, restul stock. I'a pus carb Malossi de 19mm, filtru Red Filter Malossi, toba Giannelli Shot, Malossi Multivar MHR si curea Malossi X-kevlar. Weekendul asta promit ca fac un filmulet sa vezi ce a iesit, macar de curiozitate. Cat despre scooter-center uita'te atent si ai sa vezi o sumedenie de carb'uri mari 19, 21, 24, 25, 28.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da si eu strang de zor pt. un Multivar Malossi MHR care contine variatorul cu cele 2 fulii, 2 seturi de role si arcul mare de la ambreaj. La SMAEB a fost 420ron, sa vedem acum...Apropo de modificari, saptamana trecuta am terminat in mare de modificat Aerox'ul unui amic, care la cumparare nu avea decat un kit DR de 70cc, restul stock. I'a pus carb Malossi de 19mm, filtru Red Filter Malossi, toba Giannelli Shot, Malossi Multivar MHR si curea Malossi X-kevlar. Weekendul asta promit ca fac un filmulet sa vezi ce a iesit, macar de curiozitate. Cat despre scooter-center uita'te atent si ai sa vezi o sumedenie de carb'uri mari 19, 21, 24, 25, 28.

 

Cat prindea inainte si cat prinde acum???/ ca si eu trebuie sa schimb toba si carburatoru... pana acu am decat role si kit schimbat. si vreau sa stiu daca merita sa pun carb si toba sport

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara toba si carburator investitia ta, e degeaba in proportie de 80%. Cele 2 sunt un must have pt. ce ai tu. Nu va zic inca cat mergea/merge, aveti rabdare pana in seara asta :ok: am reusit sa grabesc un pic lucrurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu a iesit cum voiam, pana ne'am coit s'a lasat seara. Ca si cum nu era de'ajuns, am nimerit motorul rece desi l'am lasat sa se incalzeasca considerabil. Initial hotarasem sa mai facem azi o incercare(din motivul asta nu am postat aseara) insa am fost ocupat si n'am mai apucat. Totusi am pus clipul asa cum e si voi reveni pe viitor cu unul ceva mai reusit, merge pt. a va face cat de cat o idee. Una peste alta scuterul mai are nevoie de ceva, neavand demaraj pana pe la 35-40km\h, insa inca nu stim ce anume.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una peste alta scuterul mai are nevoie de ceva, neavand demaraj pana pe la 35-40km\h, insa inca nu stim ce anume.

Ghici ce are nevoie ?

Benzina ! desfa capacul de la carburator (cel de jos) si da nivelul putin mai mare din plutitor,ceea ce inseamna sa impingi putin de plutitor in sus,si sa impingi de tablita aia care se sprijina in gaura de la cuiul pontou,asa vei rezolva problema.

Si mie la fel mi-a facut la inceput....dar am dat nivelul la maxim,si am pus niste jiglere de rs 125..

Consumul ? nu va zic :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

mi-am montat in sfarsit toba,dar am o problema.asa cum ziceati voi,nu am demaraj in turele mici.dar nu ma asteptam nici in halul ata :angryfire: abia pleaca din loc.ce sa ii fac?reglez din carburator?deja am dat comanda de un filtru FILTRO POLINI CON 45° Racing D.35 si carburator inca nu stiu,poate..

dar pe moment nu il pot repara?aveam chef de iesit o tura,da ma fac de ras ca ma depasesc batraneii pe biciclete..

 

astept raspuns,cat mai urgent posibil.

ms mult.

Editat de schumy89
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...