primejdia Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 salut, am un prieten care are un cbr 600f2 si a avut probleme cu kilometrajul, si-a luat altul si la schimbat dar asta are multi km pe el si ar vrea sa ii dea inapoi la cat a fost al lui , aveti idee cum poate sa il dea inapoi? ziceti cum ar putea sa il dea inapoi fara sal strice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 scoate capatul care intra la roata si baga-l intr-o mandrina de masina de gaurit care sa aiba si mers pe sens invers la turatie mare si da-i bice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 de belea topicul... am mai ras asa bine... Ce pretexte mai gasesc cate unii ))))))))))))))))))))))))))))) Desigur si moto prietenului asta a fost a unei babe din Italia care mergea cu ea numai la piatza si de aia are doar 10000 km in 10 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
primejdia Postat Martie 26, 2008 Autor Share Postat Martie 26, 2008 (editat) scoate capatul care intra la roata si baga-l intr-o mandrina de masina de gaurit care sa aiba si mers pe sens invers la turatie mare si da-i bice esti sigur ca asa merge si cablul este prins la roata sau iese din motor ca am vazut la unele care cablul iese din motor? <small>--- Mesaj completat în 26 Mar 2008 14:35 -------------</small><br/> de belea topicul... am mai ras asa bine... Ce pretexte mai gasesc cate unii ))))))))))))))))))))))))))))) Desigur si moto prietenului asta a fost a unei babe din Italia care mergea cu ea numai la piatza si de aia are doar 10000 km in 10 ani. nu frate uite ca mai sunt si cazuri adevarate, al lui avea 47000 si asta care la luat are 70000 si inca ceva , motorul il are de putin timp asa ca nu vrea sa il dea daca la asta te-ai gandit candai facut afirmatia aia Editat Martie 26, 2008 de primejdia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Cablul respectiv ... e un cablu sectiune patrata la interior (infasurata intr-o sarma), acesta conecteaza melcul care se afla pe axul rotii din fatza si panoul de instrumente (ala cu vitezometru, kilometraj and shit...). Se poate desfileta/infileta cu mana (sau cu un patent daca s-a intepenit) in ambele locuri. Pentru ca principiile fizicii spun ca viteza se masoara la roata, nu la motor )) Cat despre postul de mai devreme... orice om cu minim de experienta (sau prieteni cu experienta) o sa-ti spuna ca numarul de kilometri e un indicator extrem de prost la cumpararea unei moto tocmai datorita usurintei cu care se umbla la el. Prietenul asta banuiesc ca face acest lucru in vederea unei viitoare vanzari (alt motiv nu poate avea). Deci ma repet: Ce pretexte mai gasesc cate unii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.