Jump to content

rechinulalb

Super Membru
  • Content Count

    654
  • Joined

  • Last visited

About rechinulalb

  • Rank
    big bad shark

Contact Methods

  • Website URL
    http://aaaaaa.aaaaaaa.aa

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Prin Bucuresti sau prin lume, depinde
  • Carnet moto din
    un an bun, cu recolta bogata
  • Motocicleta
    buna
  • Numar Moto
    WTF cares?
  • Club
    Clubul bautorilor de bere

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    diverse
  • Interests
    Munte, lene, moto.

Recent Profile Visitors

683 profile views
  1. Priviti acest anunt de vanzare (i-am dat crop pe aspectele considerate de mine importante): 13 mii de km in 15 ani... check, seems legit :) motor facut praf in 3 ani (2000-2003) si inlocuit cu altul... check carene vopsite (nu o sa zic ca a fost accident, doar o sa presupun)... check gramatica cam ca motorul... check O lectie pentru incepatori despre ce motor sa nu aleaga.
  2. Geaca moto barbati, marca Polo Mohawk MVS-1, masura XXL, neagra, purtata. Pret: 250 lei ontact: mesaj privat. Material exterior: Cordura Ripstop plus intarituri din piele de bivol pe umeri, coate și partile laterale ale corpului. Este rezistenta la vant si apa si este respirabila datorita membranei Sympatex MVS-1. Are mesada de iarna detasabila si captuseala din plasa respirabila. Fermoare mari pentru ventilare in spate si la umeri. Protectii CE la coate si umeri, plus buzunar pentru inserare protectie spate. Benzi reflectorizante pe spate. 4 buzunare exterioare. Mansete cu reglaje pe fermoar plus arici. Inchidere cu fermoar plus capse. Nu este deteriorata si nu are alte semne de uzura, inafara de o scamosare la maneci de la aricii manusilor (vedeti in poze). Se poate viziona in Bucuresti sector 2. Contravaloarea transportului va fi suportata de catre cumparator. https://www.olx.ro/oferta/geaca-moto-textila-barbati-polo-xxl-negru-purtata-IDbG64B.html
  3. Nu ai specificat daca inlocuiesti sau doar completezi. Daca completezi, baga ce ai avut inainte sau G12+ (mov). Daca inlocuiesti G12 (roz).
  4. Atasez si niste poze direct, in cazul in care nu e accesibil link-ul catre google photos.
  5. Din notitele mele, chestiile cu durata mare de viata sunt: disc frana spate EBC montat la 63.000 km termocupla schimbata la 73.000 km releu incarcare schimbat in mar 2013 la 115.000 km (e aftermarket cu radiator mai mare, cel original cam crapa, dupa cum s-a vazut) filtrul de aer K&N (se spala) montat in apr 2014 la 129.000 km discurile de frana fata sunt Brembo, montate in iul 2016 la 134.000 km » Post actualizat in 05 Oct 2018 06:03 Anuntul e acelasi cu cel de pe bikeshop: https://www.bikeshop.ro/motociclete-de-vanzare/honda/vfr800-fi/honda-vfr-800-fi-cbs-1999-575902.html » Post actualizat in 09 Oct 2018 07:44 Pret nou de toamna 1300 euro
  6. Eu ma pregatesc sa ies din grup.... asa ca daca vrea cineva o mobra de plimbari lungi: /index.php?/topic/754796-vand-vfr-800-fi-din-1999/
  7. Dupa 10 ani, e momentul sa ma despart de motocicleta mea VFR 800 Fi care m-a dus pana in Finlanda, Norvegia, Irlanda, Maroc, Turcia. M-ar fi dus si mai departe insa cam astea sunt limitele pana la care starea drumurilor e ok pentru motociclete sport-touring. Motivul: o sa trec pe ceva mai enduro pentru a depasi aceste limite. Am incercat sa prind toate defectele optice in poze (link catre album google photos): https://photos.app.goo.gl/SYSNQsWMZs2Xbzhm8 Cea mai importanta cazatura pe laterala dreapta (se vede pe carena si pe varful manetei de frana) s-a intamplat la fostul proprietar acum mai bine de 10 ani. Eu nu am reparat/revopsit nici o carena, intrucat pentru mine a contat sa fie tehnic ok (adica sa nu ma lase in drum), nu aspectul. Am luat-o in 2008 la aprox. 52000 km de la mathematik (avea user aici pe forum, nu stiu daca mai e activ). Acum are 153000 km. Verificare ITP pana in iulie 2020 si RCA valabil pana prin vara viitoare. Cauciucuri Michelin Pilot Road 4 puse de curand (vreo 1000 km). Bateria e din vara 2016 (avea 134000 km atunci). E gata de drum.... nu ca ar veni toamna sau ceva... Se poate vedea in Bucuresti zilnic intre sa zicem 10 si 17 (dar se poate si mai devreme/tarziu daca vorbim inainte la telefon) intre Romana si Victoriei (pe la hotel Minerva). odelul este https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_VFR800 (ca sa nu existe dubii). O dau cu acte, nu accept "combinatii" sau schimburi. Pret negociabil: 1500 euro (sau echivalent in lei) Ma puteti gasi la telefon 0734661055 sau pentru intrebari scurte puteti folosi mesageria forumului.
  8. Idem. Cu 45 minute inainte de ora de inchidere mentionata (19:00)... "noi plecam, vino maine".
  9. Ar fi cineva interesat de un domi '97 ... nepornit de peste 1 an? Probleme: se prelinge ulei de la garnitura din capul chiulasei (aia de sus, nu garnitura de chiulasa). Plus multe alte probleme mici si de estetica (lipsesc carene laterale, rezervorul e infundat pe ambele parti). As vrea sa il dau pe o suma foarte mica, macar sa fie folosit, ca eu nu am timp sa ma ocup de reparatii. Momentan nu sunt in tara, abia la inceput de mai sunt disponibil. Pentru detalii, dati-mi un mesaj va rog.
  10. Vreti politica... luati...http://vrancea24.ro/video-exclusiv-sindicalistul-care-l-apara-pe-oprea-in-scandalul-politistului-mort-filmat-la-o-paranghelie-a-unpr/
  11. Tot o dati cu basescu, oprea, etc... Pana una alta politistul si-a ales ocupatia cu riscurile ei cu tot. Putea sa dea intr-o groapa si cand il escorta pe Ponta la fel de bine (nu cred ca marlanul de Ponta merge cu medie orara mai mica decat marlanul de Oprea). Daca Oprea a facut ceva ilegal sa plateasca, punct. Dar sincer asta nu ne incalzeste cu mult. Uitati chestia principala care ne doare pe toti: sa nu mai existe gropi nesemnalizate corespunzator.
  12. Daca intradevar a sunat la Arafat, e o circumstanta agravanta. Inseamna ca stie foarte bine "eficienta" sistemelor de "urgenta" pe care le-au pastorit el si cu tovarasii lui de furt.
  13. Parca a mai fost un accident (al unui "civil") unde imediat a doua zi s-a astupat groapa. Din pacate numai cand se moare "oficial" se misca ceva... sau poate nici acum. Daca murea un gigi oarecare, ar fi fost "business as usual". Neadaptarea vitezei.... bla bla. Nici o sanctiune firmei care face lucrarea. Uite ca apar si victime din randul politiei, din cauza delasarii lor generale. Spun asta deoarece, de fiecare data cand m-am adresat unui echpaj, in trafic, semnaland o poblema, mi s-a raspuns cu un ridicat din umeri. Din pacate (asa e statistica) nu plateste politistul delasator ci unul care poate isi facea meseria.
×
×
  • Create New...