perseu77 Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 (editat) salutare! in legatura cu schimbatul uleiului de motor..vreau si eu sa stiu cum fac la a mea Yamaha Diversion de 600 cc. Am luat 4 litri de ulei Motul 10W40 ester plus filtru nou. motocicleta e luata de curand, nu am mai facut niciodata asa ceva. In manual scrie ca in cazul in care ii pun numai ulei , dupa golire voi completa cu 2,2 litri,lucru specificat si pe rezervorul de ulei al motocicletei. dar, in cazul in care ii schimb si filtrul de ulei voi pune 2,6 litri. Acum..am inteles..schimb filtrul si pun 2,6 l. Dar am inteles ca inainte de aceasta operatiune, inainte de a fixa filtrul - ulei mai trebuie sa torn si in el ulei,dar nu stiu cat. Cine stie sa imi spuna exact cum sa procedez?? Multumesc Crizti Editat Martie 30, 2008 de perseu77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 in filtru totrni pana il umpli, oricum mai bine te duci la cineva care stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 salutare! in legatura cu schimbatul uleiului de motor..vreau si eu sa stiu cum fac la a mea Yamaha Diversion de 600 cc. Am luat 4 litri de ulei Motul 10W40 ester plus filtru nou. motocicleta e luata de curand, nu am mai facut niciodata asa ceva. In manual scrie ca in cazul in care ii pun numai ulei , dupa golire voi completa cu 2,2 litri,lucru specificat si pe rezervorul de ulei al motocicletei. dar, in cazul in care ii schimb si filtrul de ulei voi pune 2,6 litri. Acum..am inteles..schimb filtrul si pun 2,6 l. Dar am inteles ca inainte de aceasta operatiune, inainte de a fixa filtrul - ulei mai trebuie sa torn si in el ulei,dar nu stiu cat. Cine stie sa imi spuna exact cum sa procedez?? Multumesc Crizti sal! se scurge uleiul vechi dupa ce ai incalzit acceptabil motorul,eventual dupa o tura de cateva minute,atunci uleiul e mai subtire si curge mai bine. scurgi uleiul intr-un recipient si il dai jos de pe cric si il inclini usor in stanga si in dreapta sa curga tot.scoti dupa aia si filtrul vechi. Montezi filtrul nou fara sa fie nevoie sa il umpli!La montare fa un strat subtire de ulei pe garnitura de la filtru cu degetul.daca zici ca trebuie 2,6 Litri,tu pune atat de la inceput. cand ai incheiat operatiunea da-i o cheie si lasa-l 2-3 minute sa mearga. Dupa ce l-ai oprit mai lasa sa se aseze uleiul cateva minute si uita-te la joja de nivel Atentie! daca e cu filet fileteaza toata joja ,acela e nivelul real in baie,nu cel fara infiletare,ca te fura cam 5 mm poate 7.Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 Nu te mai lua dupa toti nea Mitica. Nu tre' sa-l umpli, de asta scrie ca e o cantitate cu schimbare de filtru, alta fara. Schimbarea uleiului si filtrului e in stare s-o faca orice om care a pus mina pe o surubelnita la viata lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 faci asa cum s-a spus mai sus, incalzesti motorul cateva minute, desfaci surubul de golire cu o tubulara de 17 (atentie ca uleiul poate fi foarte fierbinte), scoti filtrul vechi si il inlocuiesti cu cel nou - MW64 de la MAN sau F301 de la Champion - (ungi garnitura acestuia cu putin ulei), pui cam 2,4-2,5 litri de ulei in motor si il pornesti (fara sa il accelerezi tare la inceput) cateva minute, apoi il opresti. dupa asta pui mobra pe roti, dreapta, si verifici nivelul de ulei pe fereastra de sticla (diversionul nu are joja de ulei), sa fie intre cele 2 semne "low" si "max". daca e cazul mai completezi. atentie ca daca pui prea putin, e posibil sa ti se aprinda becul de la ulei. motorul asta (4BR) nu are senzor de presiune pe rampa de ulei ci senzor de nivel in baie. succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 e important sa nimereÂşti exact Âşurubul de golire, să nu cumva sa desfaci altceva (mi s-a întîmplat ) .. nu Âştiu cum e la mobra ta, dar la unele sînt mai multe Âşuruburi de golire ... Verifică Âşi tu dacă ai vărsat din motoretă cantitatea pe care vrei să o pui ... uleiul în exces este la fel de periculos Âşi ca cel în minus ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.