Loris Postat Iunie 18, 2005 Autor Share Postat Iunie 18, 2005 Session finished Pos Nr Rider Bike Bestlaptime in lap Diff. First Diff. Prev. Tot. Laps Lastlaptime - 1 1 van den Bosch, Thierry KTM 0:57.182 12 0:00.000 0:00.000 12 0:57.182 - 2 12 Hiemer, Bernd KTM 0:57.696 19 0:00.514 0:00.514 20 0:58.216 - 3 3 Delepine, Gerald Husqvarna 0:57.833 21 0:00.651 0:00.137 23 0:58.219 - 4 5 Lazzarini, Ivan Husqvarna 0:57.927 19 0:00.745 0:00.094 22 1:14.157 - 5 21 Iddon, Christian Husaberg 0:58.157 24 0:00.975 0:00.230 28 1:03.061 - 6 8 Lecoanet, Fabrice Aprilia 0:58.433 18 0:01.251 0:00.276 23 1:00.440 - 7 37 Bertrand, Christophe KTM 0:58.632 24 0:01.450 0:00.199 25 1:19.585 - 8 61 Bidart, Sylvain Honda 0:58.639 10 0:01.457 0:00.007 22 1:41.597 - 9 7 Bartolini, Valter TM 0:58.749 13 0:01.567 0:00.110 26 0:59.526 - 10 4 Manzo, Max Aprilia 0:58.772 11 0:01.590 0:00.023 21 0:59.752 - 11 9 Goetz, Marcel KTM 0:58.946 12 0:01.764 0:00.174 19 1:00.414 - 12 22 Testu, Maxim Husqvarna 0:58.998 17 0:01.816 0:00.052 23 1:11.916 - 13 60 Warren, Samuel David Husaberg 0:59.200 25 0:02.018 0:00.202 27 0:59.459 - 14 88 Mariani, Lorenzo KTM 0:59.246 10 0:02.064 0:00.046 22 1:00.705 - 15 53 Maxwald, Hannes KTM 0:59.295 14 0:02.113 0:00.049 22 0:59.790 - 16 64 Hiemer, Daniel KTM 0:59.452 20 0:02.270 0:00.157 24 1:16.182 - 17 59 Schruf, Johann Yamaha 0:59.559 21 0:02.377 0:00.107 23 0:59.828 - 18 34 Lind, Martin Husaberg 0:59.695 14 0:02.513 0:00.136 30 0:59.920 - 19 30 Meddizza, Cristiano KTM 0:59.931 17 0:02.749 0:00.236 27 1:03.680 - 20 13 Kvasnicka, Jan Husqvarna 1:00.224 18 0:03.042 0:00.293 25 1:01.785 - 21 44 Pes, Lorenzo Husaberg 1:00.428 13 0:03.246 0:00.204 19 1:01.032 - 22 40 Uccellini, Luca KTM 1:00.996 23 0:03.814 0:00.568 25 1:01.606 - 23 65 Laimbacher, Urnan KTM 1:01.266 8 0:04.084 0:00.270 19 1:01.637 - 24 27 Bougelet, Eric KTM 1:01.485 20 0:04.303 0:00.219 21 1:02.872 - 25 26 Cullino, Cristano Yamaha 1:01.700 13 0:04.518 0:00.215 23 1:01.847 - 26 54 Pozzi, Andrea Honda 1:01.754 22 0:04.572 0:00.054 26 1:36.059 - 27 36 Poncin, Geoffry Honda 1:02.927 17 0:05.745 0:01.173 27 1:03.458 - 28 84 Fiorucci, Fabrizio Honda 1:03.980 10 0:06.798 0:01.053 22 1:03.993 - 29 16 Havel, Michal Suzuki 1:04.159 23 0:06.977 0:00.179 23 1:04.159 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iunie 19, 2005 Share Postat Iunie 19, 2005 Loris, e un topic despre KTM superenduro si tu pui brusc niste clasamente de supermoto de la un concures ... tu stii care. Concentreaza-te! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loris Postat Iunie 19, 2005 Autor Share Postat Iunie 19, 2005 Loris, e un topic despre KTM superenduro si tu pui brusc niste clasamente de supermoto de la un concures ... tu stii care.Concentreaza-te! off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loris Postat Iunie 19, 2005 Autor Share Postat Iunie 19, 2005 mmmmmmmmda pasiune pt supermoto ATA ETE sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iunie 25, 2005 Share Postat Iunie 25, 2005 iata doua poze misto de la Erzberg http://www.actionfoto.at/erzberg2004/pictu...052004m020.html http://www.actionfoto.at/erzberg2004/pictu...052004m033.html s-a strans ceva lume PS: vedeti ca sunt cam mari pozele; s-ar putea sa se incarce greu pe dial-up Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AndreiRN Postat Iunie 26, 2005 Share Postat Iunie 26, 2005 Imens motorul si inutil pt folosinta pe teren. Pe asfalt e doar o masina impunatoare la un pret record pt weekwnd wanabe. De fapt cam orice peste 250 poate avea probleme unde drumuri nu mai sunt sau nisip fin. Dar asa merge piata, mai mare si mai puternic. Ati vazut motorul cu V10? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loris Postat Iunie 27, 2005 Autor Share Postat Iunie 27, 2005 iata doua poze misto de la Erzberghttp://www.actionfoto.at/erzberg2004/pictu...052004m020.html http://www.actionfoto.at/erzberg2004/pictu...052004m033.html s-a strans ceva lume PS: vedeti ca sunt cam mari pozele; s-ar putea sa se incarce greu pe dial-up super poze , loc super si cred ca bajetii au avut parte si de distractie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat Iulie 12, 2005 Share Postat Iulie 12, 2005 Mie mi se pare clara ratiunea acestui motor: DAKAR !!!!!!!!!! La Dakar 2005 motoarele cu 2 cilindri nu puteau depasi 450 cmc. Pentru editia 2006 s-au luat diverse masuri in privinta cresterii sigurantei si dupa discutii au fost totusi acceptate in continuare motoarele peste 450cmc (banuiesc ca este vorba doar de monocilindru, pentru ca se discutase limitarea generala la 450cmc pt anul acesta). Tendinta la Dakar este de reducere a puterii motoarelor si incurajarea competitiei strict pe baza aptitudinilor concurentilor. http://www.dakar.com/2006/presentation/us/...techniques.html http://www.dakar.ro/?q=node/511 Dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat Iulie 12, 2005 Share Postat Iulie 12, 2005 E foarte posibil sa fie asa, ce spuneam eu este ca anul trecul bicilindrele peste 450cmc au fost interzise. Nu stiu cum va fi anul asta, dar daca este tot asa, atunci un 950 Enduro nu va avea voie sa participe, pur si simplu. Dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 Cei interesati sa vada ce se poate face cu bestia daca ai ceva mai multa indemanare pot sa intre pe www.ktm.at. In hompage in dreapta jos e un filmulet cu niste teste facute de Giovanni Sala. Ce simplu pare totul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.