Inger`Albastru Postat Mai 18, 2005 Share Postat Mai 18, 2005 Am cautat si am gasit foarte folositoare articolele scrise de Axa cu Scame despre Jawa lui si ce sa faci si cum sa faci sa iti repari furca ...si tot asa. Acum problema se pune altfel si nu stiu daca sunt pasionati pentru asa ceva. Sa facem un topic aici cu un motor de la 0 cum se pune la loc avand in vedere ca nu l-am demontat eu. Ar fi folositor pentru cei ce isi iau comuniste mai pe bucati si in principiu aici vorbesc de o Jawa Ts 350 Asta fiind introducerea uite cum sta problema:Noi suntem 2 pasionati de moto care in principiu nu prea avem treaba cu mecanica(asta in sensul amanuntit nu principii) ,ok si aici intervine problema,prietenul isi ia o Jawa demontata bucati bucati pana la ultimul surub.Metoda 1 ar fi sa o ducem la un mecanic si in max 2 zile o ia asamblata dar noua ne-ar placea as zice mai mult Metoda 2 sa o facem noi.Avand in vedere ca nu stim nici macar cum sa incepem astept sfaturi si ajutor. Eu ma ofer sa fac zeci de poze si apoi cu toate informatiile de aici si cu pozele filmuletele sa facem un manual care sa il punem pe forum sa il foloseasca cine are nevoie. Pareri, comentarii sunt bine venite. Dam si bere evident pentru cei ce dau sfaturi La prima intalnire din Bucuresti la care ajungem cu motorul facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Mai 18, 2005 Share Postat Mai 18, 2005 Ma bucur ca v-au fost de folos articolele, din pacate nu am timpul necesar sa detaliez surub cu surub si restul Asa ca unde va impotmoliti dati cu intrebarea si va ajut. Primul pas pe care trebuie sa faci cand ai luat motocicleta "la lighean" e sa evaluezi corect starea pieselor...e neplacut sa desfaci iar motorul dupa ce l-ai asamblat pentru o banala furca de cutie care e stramba, de exemplu.Masurati si cercetati tot, ambielaj, pinioane de cutie,bucse,oala ambreiaj si transmisia primara, discuri, rulmenti, pistoane-segmenti-cilindri , simeringuri, planeitatea carterelor, eventuala uzura a locasurilor de rulment si mai ales la separatorul de cartere (problema clasica la TS) samd. Nu are rost sa asamblezi motorul in jurul unei piese care va ceda in cateva sute de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 18, 2005 Share Postat Mai 18, 2005 intrebare intrebatoare: la jawa cu ce sunt prinse ambielajele intre ele? am inteles eu prost sau nu are volanta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Mai 18, 2005 Share Postat Mai 18, 2005 intrebare intrebatoare: la jawa cu ce sunt prinse ambielajele intre ele? am inteles eu prost sau nu are volanta? Ambielajul la Jawa e dintr-o bucata, nu din 2 ca la jupiter. Si ca volante foloseste cele 4 "sunci" de care sunt prinse manetoanele. Probabil de-aia urca mai repede in ture si e mai isterica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.