Sari la conținut

Un Powercommander


Postări Recomandate

Mi am pus filtru K&N pe o kawa 636 din 2004 si mi a spus acum cineva ca imi trebuie si un powercommander pentru a functiona la capacitate maxima :( oricum mi am pus acum in cap sa mi pun si powercommander ...si intrebarea mea e, exista vreo firma anume (ma refer una buna si renumita) si dak da,care este si cam cat m ar costa unul si unde l as putea monta,si cam cati cp da in plus la motor..va multumesc... :ok:

 

 

 

P.S : am si toata admisia schimbata la ea

 

inca ceva am uitat...daca imi pun pe ea acest powercommander fortez prea mult motoru si risc sa ma lase ceva la el ?

Editat de oxigen72000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Power commander il montezi pe motocicleta in momentrul in care ai si admisia si evacuarea modificate. Filtrul K&N e ok ca ajuta motorul sa traga mai mult aer, dar fara o evacuare full nu rezolvi nimic daca pui power commander. Exemplu: R6 2007 full akrapovic filtre aer si power commander pe dinjo 110cp dupa ce a reglat-o si i-a facut harta. Un power commander costa undeva in jur de 300 euro si parerea mea e ca nu merita investitia, iar doar cu adimisie si fara evacuare nu faci nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Power commander il montezi pe motocicleta in momentrul in care ai si admisia si evacuarea modificate. Filtrul K&N e ok ca ajuta motorul sa traga mai mult aer, dar fara o evacuare full nu rezolvi nimic daca pui power commander. Exemplu: R6 2007 full akrapovic filtre aer si power commander pe dinjo 110cp dupa ce a reglat-o si i-a facut harta. Un power commander costa undeva in jur de 300 euro si parerea mea e ca nu merita investitia, iar doar cu adimisie si fara evacuare nu faci nimic.

poi am toata evacuarea schimbata,toba finala abrakovici si restu schimbat nu shtiu am uitat mi a explicat baiatu :( ,dar cati cp imi da power commander ?...si fara doar cu ulei motul 300v double ester si filtru aer K&N si bujiile alea...o sa simt vreo diferenta la mersul motocicletei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi am toata evacuarea schimbata,toba finala abrakovici si restu schimbat nu shtiu am uitat mi a explicat baiatu :( ,dar cati cp imi da power commander ?...si fara doar cu ulei motul 300v double ester si filtru aer K&N si bujiile alea...o sa simt vreo diferenta la mersul motocicletei ?

 

 

daca ai toata evacuarea schimbata e ok dar daca ai doar finala nu e ok. O evacuare completa pleaca din chiuloasa cu alt diametru(mai mare) inclusiv toba finala avand diametrul mai mare.

 

Power commander nu-ti da foarte multi cai in plus. NU-ti da chiar de loc fara evacuare si filtre de aer. Dar sa zicem ca varianta stoc a motocicletei tale are la carte 110-115cp, si pe dino ar scoate la roata in jur de 100cp, daca schimbi evacuarea cu filtrele de aer si montezi un power commander ajungi undeva la 106-108cp la roata.

 

Uleiul motul 300V este foarte bun, dar nu te gandi ca-ti da ceva cai in plus uleiul. Bujiile de asemenea sunt ok, dar nici astea nu-ti dau cai in plus. Si filtrul e ok dar.....nici asta nu da cai in plus la motor. Uleiul, bujiile, filtrul ajuta motorul sa aibe o ardere mai buna si te ajuta sa mentii parametrii de functionare cat mai aproape de parametrii dati de fabrica. Un ulei prost, un filtru de aer imbaxit sau niste bujii uzate te ajta sa pierzi din caii putere dati de fabrica.

 

Sper sa te ajute explicatiile mele. numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult pentru explicatii,am inteles,nu are rost sa investesc atunci in powercommander ,sa dau 300E plus montaj pt un 5-8 cp,oricum deja sunt suficienti cati am,si chiar nu mai am nevoie de mai multa forta,ms inca o data :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult pentru explicatii,am inteles,nu are rost sa investesc atunci in powercommander ,sa dau 300E plus montaj pt un 5-8 cp,oricum deja sunt suficienti cati am,si chiar nu mai am nevoie de mai multa forta,ms inca o data :(

 

 

E bine ca ai inteles, ca aia 5-8 cai in plus, nu ai sa-i simti niciodata. .mai ales pe strada, dar nici pe circuit. .decat daca ai mecanici si track traineri dupa tine. .ceea ce nu e cazul la 99, 999% dintre pilotii romani. .,mai ales traineri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...