Macke Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 Va salut. Zilele trecute am dat carburile jos, dupa o munca de 3 ore, desi imi prevazusem doar 1 ora Am achizitionat de pe louis 2 kituri de "reconditionare" carburi de CB-ul si vreau sa ma apuc de treaba. In afara de faptul ca am sa fac poze, nu de alta dar nu vreau sa iasa 4 carburi in loc de 2 la sfarsit, la ce trebuie sa fiu atent? Ce sfaturi imi dati? Merci mult.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 In primul rand bafta multa si casca ochii. Acum ceva timp (6 ani) am desfacut si io carbelitoarele de pe rf400 si pe langa faptul ca nu au mai mers am spart si 2 membrane . Cel mai bine ar fii sa-ti iei o foaie si un pix si sa notezi tot- ture la jigloare, ordine de demontare/montare, pozitii la senzori, etc. Sa nu folosesti "carbcleaner" decat pe partile metalice ca-ti topeste garniturile si o-ring-urile. Mare atentie la garnitura de etansare a paharului de la carburator care daca e veche se usuca/intareste si nu mai inchide(inainte sa o pui la loc poti sa o tii putin in benzina). Bafta si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 2, 2008 Autor Share Postat Aprilie 2, 2008 Merci mult de sfaturi. Setul de reconditionare cuprinde toate garniturile si o-ringurile. Ideea e ca, din cate am citit, carburile nu au membrana...ciudat. Nu voi folosi carbcleaner. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.