Jump to content

piticot

Super Membru
  • Content Count

    523
  • Joined

  • Last visited

About piticot

  • Rank
    POSESOR DE PERMIS MOTO

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    S1000RR
  • Numar Moto
    cifre si litere
  • Club
    nici unul

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    de la Carpati in sus

Recent Profile Visitors

926 profile views
  1. Asta nu a fost Busa lui Geo TNG?
  2. Arata perfect motoreta, buna alegere ai facut. Sa o stapanesti sanatos! PS: Un amortizor de ghidon iti trebuie neaparat.
  3. La 3000 de euro motoreta noua cu 3 ani garantie n-are ce sa nu-ti placa. Daca vrei neaparat motor si nu maxiscuter nu mai sta pe ganduri; daca te gandesti si la partea practica, un maxi e peste orice moto in oras
  4. Banditul de 400 e strict de Japonia, o sa gasesti piese greu sau deloc. Da un ochi si la Yamaha XJ600, Suzuki GS500, Kawasaki ER5... sunt motociclete cinstite, simple, consum ok, fara pretentii sportive si la care gasesti piese mai usor. Bafta in alegerea ta!
  5. Salutare forum, am cumparat o motocicleta adusa in RO in 2007; motocicleta are RAR facut si carte scoasa in 2007 dar nu a fost niciodata inmatriculata la noi. Am CVC si fisa fiscala, brif mare si mic (cred ca nu-mi mai folosesc din moment ce am fiscal)... Intrebarea mea este: trebuie sa fac autentificare din nou sau doar ITP? Si daca trebuie sa fac doar ITP pot sa-l fac oriunde sau doar la RAR? Merci de ajutor!
  6. E executie nu accident... ai vizibilitate pe linia aia dreapta, nu poti spune ca nu l-ai vazut.... Pacat de viata lui
  7. Am rezolvat, am gasit la ROCAST, se poate inchide/sterge topic-ul. Merci de gazduire!
  8. Salutare, aveti idee de unde pot cumpara o siguranta Seeger de interior, 60mm, siguranta de la Db Killer-ul tobei de pe mobra, un Arrow conic cu cap de carbon? Am vrut sa-i dau jos DB-Killer-ul si s-a rupt siguranta; era crapata, se vede in sectiune. Am gasit pe niste site-uri din afara, costa 2-3 euro+ shipping dar cred ca trebuie sa gasesc si la noi, nu e chair bomba atomica....
  9. Salutare, vad ca pe R1 ai M7RR si pe K6 PP3. Cum te intelegi cu ele? Eu am avut PP3 pe R1 2008 si alunecau rau de tot; am avut M7RR pe S1000RR si mi-au placut, s-au tocit si am schimbat cu M9RR care sunt super ok.
  10. http://www.shop4moto.ro Incearca sa iei legatura cu magazinul din link. Ei aduc RST in Bucuresti si cred ca sunt in masura sa te lamureasca Bafta
  11. In 2008 mi-am luat GSXR 1000 nou, in cutie, 11000; acum e 16.000. Pretul motoretelor noi a crescut si asta afecteaza si pretul mietei SH. E greu sa gasasti si bun si ieftin si km putini si in RO. Piata urmareste cererea, compara cu mobile.de sa veni o oferta "cinstita" Bafta sa gasesti ce cauti PS: nu te speria de km multi daca are intretinerea corecta. Eu am mers in Germania cu un BMW S1000RR care avea 80k km si mergea impecabil...
  12. Prin 2008-2009 facea treaba asta un baiat Bogdan, undeva in Militari, langa Politehnica. Treaba nu era foarte calitativa... imbinarile erau destul de urate si intradevar piesa crestea in greutate. Am vazut facute pe motocicleta si am vazut si cum a sarit "carbonul"in mers de la viteza/vibratii, etc. In principiu el trata treaba ca si pe fibra de sticla, facea doar o acoperire. Peste carbon punea rasina in 2-3 straturi, smirghel, polish, lac, etc... nu prea I-a mers treaba, s-a lasat. Spor la treaba
  13. Carpati - 1970 Mobra 50 - 1982 Kawasaki KZ550 - 1982 Suzuki RF400 - 1996 Suzuki RF900 - 1999 Honda CBR 919 - 1997 Yamaha R1 - 1999 GSXR 1000- 2008- nou, in cutie MV Agusta 312R -2007 Yamaha R1 - 2008 CBR 1000RR - 2008 CBR 1000RR - 2012 BMW S1000RR - 2010 Kawasaki ZX10 - 2015 BMW S1000RR - 2016 - e la revizia de 30.000 km si mai ramane o verme la mine In paralel cu Hondele am avut si un Peugeot Satelis 250, bun de oras dar dar nu mi-a placut pozitia pe el...
  14. S-o stapanesti sanatos! Am mers pe PP3 dar nu m-au impresionat, cam alunecau... Am avut pe CBR 1000RR Michelin Power RS si sunt intradevar bune, se incalzesc repede si merg frumos si pe umed/ploaie. Acum am pe motocicleta Metzeler M7RR, sunt la al doilea set si sunt foarte multumit de ele. Ca si durata de viata cred ca tin ceva mai bine decat Michelin Power RS iar ca si feeling sunt tot pe acolo. Eu folosesc doua cauciucuri spate la unul de fata, spatele se duce mai repede la 1000cc; Nu sunt adeptul cauciucurilor diferite fata/spate, cum zicea colegul mai devreme... cauciucurile touring a
×
×
  • Create New...