Jump to content

piticot

Super Membru
  • Content Count

    511
  • Joined

  • Last visited

About piticot

  • Rank
    POSESOR DE PERMIS MOTO

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    S1000RR
  • Numar Moto
    cifre si litere
  • Club
    nici unul

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    de la Carpati in sus

Recent Profile Visitors

792 profile views
  1. Prin 2008-2009 facea treaba asta un baiat Bogdan, undeva in Militari, langa Politehnica. Treaba nu era foarte calitativa... imbinarile erau destul de urate si intradevar piesa crestea in greutate. Am vazut facute pe motocicleta si am vazut si cum a sarit "carbonul"in mers de la viteza/vibratii, etc. In principiu el trata treaba ca si pe fibra de sticla, facea doar o acoperire. Peste carbon punea rasina in 2-3 straturi, smirghel, polish, lac, etc... nu prea I-a mers treaba, s-a lasat. Spor la treaba
  2. Carpati - 1970 Mobra 50 - 1982 Kawasaki KZ550 - 1982 Suzuki RF400 - 1996 Suzuki RF900 - 1999 Honda CBR 919 - 1997 Yamaha R1 - 1999 GSXR 1000- 2008- nou, in cutie MV Agusta 312R -2007 Yamaha R1 - 2008 CBR 1000RR - 2008 CBR 1000RR - 2012 BMW S1000RR - 2010 Kawasaki ZX10 - 2015 BMW S1000RR - 2016 - e la revizia de 30.000 km si mai ramane o verme la mine In paralel cu Hondele am avut si un Peugeot Satelis 250, bun de oras dar dar nu mi-a placut pozitia pe el...
  3. S-o stapanesti sanatos! Am mers pe PP3 dar nu m-au impresionat, cam alunecau... Am avut pe CBR 1000RR Michelin Power RS si sunt intradevar bune, se incalzesc repede si merg frumos si pe umed/ploaie. Acum am pe motocicleta Metzeler M7RR, sunt la al doilea set si sunt foarte multumit de ele. Ca si durata de viata cred ca tin ceva mai bine decat Michelin Power RS iar ca si feeling sunt tot pe acolo. Eu folosesc doua cauciucuri spate la unul de fata, spatele se duce mai repede la 1000cc; Nu sunt adeptul cauciucurilor diferite fata/spate, cum zicea colegul mai devreme... cauciucurile touring au alte forma a carcasei si nu se pupa neaparat cu fata..parerea mea, nu trebuie sa o iei de buna neaparat. Michelin Power/ 2CT e un cauciuc de conceptie veche, se fabrica din 2003-2004 daca nu mai devreme... Daca tot zici ca faci km putini, de ce sa nu te bucuri de o plimbare linistita?
  4. Stai acasa ca te sunam noi pe fix.... Dar n-ai lasat numarul de fix.... Fara misto, cred ca ajuta sa spui pentru ce marca/model de motocicleta cauti, de unde esti...etc
  5. La FOX gasesti manusi de enduro foarte ok, am avut doua perechi si le-am purtat o gramada. Acum am unele de la Held, piele si textil, bune si astea.
  6. Spor la treaba! Am avut si eu una, prima mea motoreta :))
  7. Momentan lucrez in Budapesta si am o masina de firma sa ma deplasez de colo- colo. Prima a fost un Nissan Leaf full electric...130 km reali full electric... am ramas de 3 ori in "pana prostului" ca nu am avut unde sa o incarc. A doua a fost o Toyota CHR Hybrid....o mizerie de masina, nu poti sa faci nici o depasire, te alearga camioanele... simti cand trece de la electric la termic, are un mega "hic" si e super "underpower". Acum am o Corola 1.6 benzina cu care circul dar nu fac mega talente cu ea. Am mers cu Ampera, sunt o gramada pe aici (care e faza cu banda aia neagra la baza geamurilor? Le da mai multi cai? au cele mai mici geamuri din ce am condus pana acum) nu mi-a parut mai diferita de Prius (Pomenea un coleg de taxiuri- ultima data cand am mers cu un taxi era Prius si avea 800.000 de km in bord cu o medie de 4.6l/km...)
  8. Superba Mobra! Sa o stapanesti sanatos!!!
  9. Deci voi erati pe M7 langa Budapesta pe 21 noiembrie, pe la 7 seara...bun asa!
  10. http://cycle-ergo.com Da un ochi pe site-ul de mai sus. Poti modifica parametri acolo, inaltime, etc si iti explica putin + vezi cumva pozitia in sa (am steak eu F4i, 600rr 2005-2006 si 600rr 2003-2004) Pe F4i stai cel mai comod, urmeaza 600RR 2005-6 si apoi 600RR 2003-4 Bafta!
  11. Nu m-am dat mult cu motocicleta, urmeaza sa ma mai dau. La prima impresie e ok, complet muta, se aude un bazait ceva mai tare daca accelerezi tare. Franele sunt bune (m-am documentat, J.JUAN sunt fostul AP, producator spaniol care echipeaza chiar si in motoGP). Nu i-am dat capat cum zicea colegu' Frigider, am ajuns undeva pe la 150 si era loc de gaz/amperi multi inca. Imi pare saua cam joasa (eu am 1.91) si e chestie de obisnuinta lipsa levierului de ambreiaj (la fel ca pe DCT) si lipsa pedalei de schimbator. E cumva feeling-ul de scuter, accelerezi si franezi; e ciudat cand pui contactul, dai de butonul de on/off si gata, accelerezi si pleaca. Trage foarte liniar, nu am simtit nici un lag dar nu m-am dat nici mult. Total se regleaza din telefon, are o interfata si-ti da totale informatiile,abs, TC, pozitie gps, etc. Per total o jucarie interesanta, problema care ramane e aceeasi ca si in cazul mesinilor electrice: infrastructura "benzinariilor" si autonomia. Ca fapt divers, la munca aici mi-au dat oamenii un Nissan Leaf, full electric, 20.000 km, zero poluare, etc. Problema e ca are autonomie 130km si se incarca la full in 4 ore Am voie sa merg oriunde cu masina, chiar si sa ies din tara dar nu-mi da voie masina In oras e super tare, nu am nevoie de mai mult dar daca vreau sa plec mei departe trebuie sa ma limitez la 60km (+60 intors) ca altfel stau prin benzinarii la incarcat
  12. Ma refeream la producatorul de frane, J.JUAN De motocicletele produse de ai am auzit, am mai citit, dar e prima data cand vad si mai ales calaresc una live.Nu sunt chiar atat de noi din 2010...
  13. Salutare, am avut azi norocul sa testez pentru prima data in viata o motocicleta electrica, ZERO SR/F. Naked, super comoda, se simte usoara chiar daca are 220 kg "la plin":) Ciclistica buna, frane excelente cu toate ca n-am auzit de producatorul ala niciodata, accelereaza ca din tun. Specificatii gasiti aici: https://www.zeromotorcycles.com/zero-srf/
  14. piticot

    Shoei-Bell

    Salutare, eu am Bell Pro Star din carbon, varf de gama de la ei, a fost 1400 de euro initial dar am asteptat o vreme pana s-a ieftinit si am dat doar 3000 de lei. Asa cum zicea colegul Aion2014, la prima proba/drum m-a rupt la urechi, nu stiu de ce. Intre timp ori s-a mai lasat interiorul ori urechile dar nu mai deranjeaza. E grea, 1500g dar nu se simte grea pe cap; vine cu pinlock si are viziera foarte misto, cu campus visual mai mare décathlon la alte casti dar e cam zgomotoasa. Materialele din care e facuta sunt de calitate, obrajii sunt fixati cu magnet (poti sa-i speli usor). Eu o am de anul trecut din vara. si sunt multumit de ea. Cel mai bine sa probezi casca, nu compara pe neprobate. PS: Eu am lut casca fara sa o probez si am plecat direct pe Transalpina. Pe la Ranca imi venea sa plang de urechi, m-am oprit mai des sa dau casca jos decat sa ma odihnesc Intre timp problema a disparut, cred ca s-au asezat bureteii
  15. Superb! Daca te gandesti sa faci drumul si cu mobra e musai sa faci TA de la Sebes spre Bucuresti. In 15 minute dupa ce pornesti din Sebes esti deja pe curbe, nu trebuie sa stai 3 ore in sa Am facut si eu acum o saptamana drumul. SUPERB!
×
×
  • Create New...