b41pav Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 Dupa ce reglez relantiul la 1300 rmp cu faza scurta aprinsa si bine inteles cu motorul incalzit in prealabil, in momentul in care opresc luminile (faza lunga/scurta si pozitii) creste turatiia cu mai bine de 1000rpm, ajungand si pana la 2500. Stiu ca e normal sa pierzi 30~100 rpm cand pui in functiune consumatorii electrici, dar deja este prea mult. Motorul este un SUZUKI gsxf 750 KATANA din '91. Carburatia merge bine, fiind reglata in primavara. Galeria de evacuare si baterie noua tot in primavara. Unii mecanici spun ca e releul de incarcare, altii spun de un aer fals in carburatoare. De mentionat ca diferenta in turatii apare DOAR cand aprind farurile, altfel sta constata la valorile respective (1300 cu farul aprins si ~2500 fara lumini). La fel faca si la semnalizare. Cum "clipocesc" becurile cand dau semnal, asa scade si creste si turatia motorului ( diferenta insa e mica, undeva la 100 rpm). Daca a mai avut cineva prroblema asta as fi recunoscator daca imi spune cum a rezolvat-o. Cautarea pe forum nu scos nimic la iveala. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 Pai si eu suspecteza releul de incarcare. Tine motorul pornit si masoara tensiunea in baterie. Vezi daca fluctueaza atunci cand accelerezi. Daca da atunci releul e aproape sigur prajit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.