Sari la conținut

Jorj

Super Membru
  • Număr conținut

    940
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Botosani & Roman
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    YZF600R
  • Numar Moto
    Vizibil
  • Club
    Solo

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra S50 Mz Rt 125/3 Jawa 350 TS

Vizitatori Recenți Profil

1.454 citiri profil

Jorj's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Jorj

    ITPneamt

    Un adevarat domn. A fost o deosebita placere sa apelez la dumnealui. O gura de aer proaspat fata de imbacsitii de serviciu de la RAR (ma refer la filialele SV si BT) - de obicei la RAR NT erau ok dar dura foarte mult un ITP facut acolo.
  2. Daca aveai drum prin Botosani de ajutam eu - am o camera video SONY de 8mm digitala cu conexiune firewire la o placa de captura...
  3. Jorj

    ITP Moto Botosani

    Am sunat sapt. trecuta la ei. Nu mai au inspector pe moto, din pacate... » Post actualizat in 22 Aug 2017 11:10 Atentie la ITP Moto in Botosani, ori am prins eu un inspector pe ciclu ori s-au inasprit conditiile. Mi-a dat rechemare pt. un cauciuc cu dimensiuni corecte dar cu indice de viteza neadecvat - aveam H si imi trebuia de W... La Suceava mi-a dat rechemare pt. dimensiuni incorecte - aveam 160/70 R17 in loc de 160/60 R17... In rest tot ok, semnalizari, stop, lumini, toba stock dar degeaba! Concluzie: Ori mergeti cu totul in regula ori cautativa altceva decat RAR...
  4. Jorj

    ITP Moto Botosani

    Multumesc mult. Asa cum banuiam si eu...
  5. Jorj

    ITP Moto Botosani

    Buna, Mai stiti alt loc decat RAR-ul pt. o ITP la moto in Botosani. Tridex-ul nu mai face...
  6. /index.php?/topic/318865-efi-electronic-fuel-injection-pentru-gs-500e-i/ E vorba de un entuziast care la vremea respectiva dorea sa faca de la zero un sist. Efi pt GS500... Interesant de citit.
  7. Salutare confrati. E foarte posibil sa se mai fi discutat asta pe topicul de aici dar eu chiar nu am gasit. Mai precis ma intereseaza sa montez un motor 4 timpi pe o Mobra S50; Important e sa se incadreze in 50cc. si obligatoriu sa aiba cutie de viteza (fara variator si alte chestii scuteresti). Banuiesc ca ceva motoare de pe mopeduri chinezesti s-ar potrivi la ce am eu nevoie dar daca voi ati experimentat si stiti ceva sigur, va rog sa-mi impartasiti din cunostinte. Cochetez cu ideea restaurarii unei Mobra S50 dar pe care o vreau un pic schimbata dupa propriile nevoi. P.S. Stiu ca "puristii" nu vor accepta asa ceva dar eu cred ca e mai bine asa decat sa ia calea topitoriei.
  8. Vesnica problema; asteapta-te la multe raspunsuri in doi peri tocmai pt. ca e un subiect mult discutat si cu foarte multe variabile si posibile rezolvari. E posibil sa ai bateria slaba sau bujiile terminate. Dupa ce elimini astea doua variabile se poate discuta de compresie, alimentare si alte nazdravanii. Pana atunci, vorbim discutii... Succes!
  9. Am reusit "performanta" sa desfac un lant (nou) de la o za normala (nu de la masterlink). Oare se mai poate utiliza nitul vechi sa-l imbin la loc sau ce imi recomandati? E prima oara cand desfac un lant si se pare ca am facut-o de oaie.
  10. Si eu am ajuns la aceeasi concluzie. Lantul nu s-a blocat de ruginit sau ca e prea uzat (nu s-a intins mai deloc in timpul asta) in schimb tocmai O-ringurile alea miraculoase au crapat si au gripat zalele.
  11. Nu stiu ce sa zic dar din aia 40 000, aproape jumatate au fost facuti de fostul proprietar depsre care nici nu stiu daca ungea lantul... Oricum acum sunt chitit pe un lant fara pretentii de brand pe care insa il iau nou. Asa o sa-i pot face un review obiectiv, in timp.
  12. Multi de pe forumurile din afara se feresc de WD40. Nu zic, sunt si acolo care il mai folosesc fara evenimente neplacute dar parerea generala a tuturor e ca nu-i face bine lantului cu O-ringuri. Nu vreau sa ma laud dar cu un amarat de penson, motorina si ulei de transmisie (cel mai ieftin) am dus un kit de lant DID50Va7 la 40.000 de km. La 300 de km uns, la 1000 spalat. Pentru sanatatea pinioanelor, conteaza enorm tensionarea corecta a lantului si ca o regula de principiu, mai bine lantul mai larg decat mai strans - daca e prea strans, face ravagii in dintii pinioanelor. @Festina lente - si eu am patit cu DID-ul meu la fel. Multe zale blocate la 40.000. Am inceracat sa-l tin doua zile in motorina dar nimic. Daca zalele sunt prea blocate, (asta o spun din propria exp.) lantul nu mai calca bine pe pinionul de atac care e mai mic ca diametru si ii "barbiereste" dintii. Eu spre exemplu am constatat ca pinionul de pe spate e impecabil dar cel de atac aproape nu mai avea un dinte pe el. Ar fi o idee buna sa inspectezi un pic si pinionul tau. Oricum la Virago al tau cred ca merge si un lant mai fara pretentii deoarece forta motorului de mai domoala. Daca vrei, iti dau PM cu oferte de lant mai ieftine ce am primit pana acum. Am gasit si 2 metri de lant la 60 de lei - iar la tensile strenght de min 3000kgf cred ca e mai mult decat suficient pt. Virago.
  13. Lasa, nu trebuie sa fii descurajat. Aici pe forum, toti au 3 perechi de oua...
  14. Am avut un golf 2 a carui carb ii cam placea sa adune apa din benzina. Era un aditiv pe la peco (nu stiu sigur daca se numea "2+2"). Dizolva apa din benzina si in scurt timp masina chiar mergea mult mai bine. Vezi ca scrie pe flacon exact concentratia: la nu stiu cati litri, pui cativa ml. de aditiv si gata. E posibil daca e mai multa apa sa trebuiasca sa faci ce zice @Thunderbyte; succes!
×
×
  • Creează nouă...