Sari la conținut

Pinion Km


christensen
 Share

Postări Recomandate

sal

am o problema cu pinionul de la kilometraj (etz 250), mai ales ca sunt incepator si nici turometru numi merge, habar nu am ca cat maduc si nu vreau sa ma taxeze garcea + trebuie sami fac si RARul .

dupa ce mia sfarmat lantul aparatoarea a fost nevoit sal schimb si cea de pe pinion (este de la etz 150), iar acuma ma zbat sa pun la loc pinionul de kilometraj(surubul ce prinde pinionul ce lungime trebuie sa aiba?).intra inauntru si totul este ok se invarte dar cand strang surubul de la roata agata si tinde sa impinga axul cu pinion afara!

 

ce am gresit ....ce nu am facut bine sau sa fie aparatoarea?sa nu permita?la etz 150 nu este la fel pinionul de km?

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pinionul respectiv (disc melcat) nu este prins in nici un surub

 

Discul din prima poza vine pus unde am hasurat eu cu rosu. Eu am cumparat nou si a intrat destul de greu (am pus un lemn peste el si am batut cu ciocanul) . In partea de jos are o gaura in care intra o siguranta.

 

Axul care antreneaza cablul intra intr-o bucsa de plastic.........

post-9285-1207911087_thumb.jpg

post-9285-1207912285_thumb.jpg

post-9285-1207912363_thumb.jpg

post-9285-1207912423_thumb.jpg

Editat de augustin87r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am schimbat bucsa de pe axul respectiv, si in bucsa am un filet care se prinde cu un surub de aparatoarea de lant.(acel surub nu lasa ca axul sa iasa afara...acolo unde este mai ingust vine)

acuma mia comandat acel pinion dinpoza a 3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri