Sari la conținut

Yamaha Xv 1600-wild Star sau Kawasaki VN 1600


Bujie...
 Share

Postări Recomandate

noroace,

 

am un vn 800 clasic si vreau unul din modelele mentionate.

vreau sa aud cateva comparatii de la cei in masura sa se dea cu parerea.

1. ma intereseaza in primul rand consumul ( vn e pe injectie si xv e pe carburatie - care papa mult ?).

2. ma intereseaza o parere a vreunuia care a condus unul din aceste modele ( sau de ce nu pe amandoua ? ).

3. ce transmisie e mai buna : cardan sau curea ?

 

are careva idee unde as putea sa vad aceste modele? ( in afara de united motors - am fost deja )

 

multam anticipat,

bujie

Editat de Bujie...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1> injectie- evident mai economica (control electronic)

 

2> curea - mai bine pe curbe

 

Mai vezi si cat cantareste fiecare, ce profil de gume are, cuplu.

 

 

la kg sunt identice iar la cp si cuplu xv 1600 e ma buna ( da nu cu mult )

 

cum se deosebeste cureau de cardan pe curbe????

 

multam,

bujie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la kg sunt identice iar la cp si cuplu xv 1600 e ma buna ( da nu cu mult )

 

cum se deosebeste cureau de cardan pe curbe????

 

multam,

bujie.

 

Daca iti apare un SUV pe contrasens care iti taie banda ca sa tzina trasa in viteza (normal, pentru Romania) cureaua iti da un sprint imediat, pe curba. .ceea ce nu e cazul cu cardanu. .care naaa na naaa na naaa pana isi face cardanu norma, , ,,s-ar putea sa nu apuci sa strangi tu trasa in extremis . .sa nu intri in frontal collision cu Suvu. Pe vremea de glorie a cardanului (Al doilea Razbel mondial) nu erau Suvuri de 280 de cai pe curbe, si nici parveniti cu mobilul la ureche si fufa boita de discoteca si parul umflat cu Schwartzkopf, pe la pranz pe la Posada.

 

PS: Ca sa nu mai zic ca un cardan necesita intretinere. .cureaua??!!? pfff. .ii mai dai un picior din an in Paste (Sarbatori Fericite, ca tot veni vorba) sa vezi daca e intinsa si vezi daca dintii mai sunt valabili. .si gata. .

 

PS2: Nu stiu cum se descurca cardanistii peste trecerile la nivel de cale ferata, sau cand dau prin gropi, din greseala,.. .Adica se descurca. .dar pentru cat timp? Pe soselele din Ro? Ma refer la service. O curea costa in SUA cam 120 - 250 dolari. .Un cardan (cu toate alea legate de el) nu stiu cat costa, dar oricum, mult mai mult.

Editat de AK_Raptor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti apare un SUV pe contrasens care iti taie banda ca sa tzina trasa in viteza (normal, pentru Romania) cureaua iti da un sprint imediat, pe curba. .ceea ce nu e cazul cu cardanu. .care naaa na naaa na naaa pana isi face cardanu norma, , ,,s-ar putea sa nu apuci sa strangi tu trasa in extremis . .sa nu intri in frontal collision cu Suvu. Pe vremea de glorie a cardanului (Al doilea Razbel mondial) nu erau Suvuri de 280 de cai pe curbe, si nici parveniti cu mobilul la ureche si fufa boita de discoteca si parul umflat cu Schwartzkopf, pe la pranz pe la Posada.

 

PS: Ca sa nu mai zic ca un cardan necesita intretinere. .cureaua??!!? pfff. .ii mai dai un picior din an in Paste (Sarbatori Fericite, ca tot veni vorba) sa vezi daca e intinsa si vezi daca dintii mai sunt valabili. .si gata. .

 

PS2: Nu stiu cum se descurca cardanistii peste trecerile la nivel de cale ferata, sau cand dau prin gropi, din greseala,.. .Adica se descurca. .dar pentru cat timp? Pe soselele din Ro? Ma refer la service. O curea costa in SUA cam 120 - 250 dolari. .Un cardan (cu toate alea legate de el) nu stiu cat costa, dar oricum, mult mai mult.

 

revin la consum. ai zis ca xv ( carburatie ) consuma mai mult ( era si normal). ce inseamna mai mult? 0.5 - 1 litru?

 

multam,

bujie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti apare un SUV pe contrasens care iti taie banda ca sa tzina trasa in viteza (normal, pentru Romania) cureaua iti da un sprint imediat, pe curba. .ceea ce nu e cazul cu cardanu. .care naaa na naaa na naaa pana isi face cardanu norma, , ,,s-ar putea sa nu apuci sa strangi tu trasa in extremis . .sa nu intri in frontal collision cu Suvu. Pe vremea de glorie a cardanului (Al doilea Razbel mondial) nu erau Suvuri de 280 de cai pe curbe, si nici parveniti cu mobilul la ureche si fufa boita de discoteca si parul umflat cu Schwartzkopf, pe la pranz pe la Posada.

 

PS: Ca sa nu mai zic ca un cardan necesita intretinere. .cureaua??!!? pfff. .ii mai dai un picior din an in Paste (Sarbatori Fericite, ca tot veni vorba) sa vezi daca e intinsa si vezi daca dintii mai sunt valabili. .si gata. .

 

PS2: Nu stiu cum se descurca cardanistii peste trecerile la nivel de cale ferata, sau cand dau prin gropi, din greseala,.. .Adica se descurca. .dar pentru cat timp? Pe soselele din Ro? Ma refer la service. O curea costa in SUA cam 120 - 250 dolari. .Un cardan (cu toate alea legate de el) nu stiu cat costa, dar oricum, mult mai mult.

 

Depinde mult de suspensie. Un cardan (final drive) de BMW R1200C costa 130 eur (utilizat). Shaftul cam tot pe acolo. Nu stiu cum este la alte mobre insa la R1200C totul sta in monolever (adica face corp comun).Poti sa-l bati in gura pana nu mai poti, ii pui ulei si merge inainte. Se intampla sa se duca dreq doar splinele (unde intra shaftul in final drive rotor) dar ala e defect de fabricatie. Prefer cardanul lantului. Cureaua nu stiu cum este pentru ca nu prea m-am dat cu asa ceva (doar fo 50 metri cu un VN) insa stiu ca si la curea iti trebuie un fel de rola care sa preseze pe curea daca o vrei intinsa mereu (cum au astia de la Buell). Service la cardan este practic schimbatul uleiului (9 eur/1L din care folosesti 200 ml/an). Ce se poate buli (ca in cazul meu) este mai un semering,mai o saiba.Din fericire am invatat sa le mai repar si singur. Iar pentru astea nu-ti trebuie atelier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...

Salutare,

Ma bate gandul sa achizitionez anul asta o motocicleta. Si m-am oprit asupra unei Yamaha Wildstar de 1600 cm cubi. Criteriile cele mai importante au fost ca am cautat o motocicleta cu un design clasic cu un motor racit pe aer si cardan sau curea. Nu am reusit sa gasesc nimic asemanator(in afara de Harley evident-marca pentru care nu posed suficienti bani deocamdata) la ceilalti producatori care sa se incadreze in aceeasi nisa(vreau ceva in jurul a 1500 cm cubi-cea de 1900 mi se pare prea mare totusi). Deci m-ar interesa detalii de la posesorii de asa ceva.Intretinere, consum, bube...daca are. Am citit toate articolele despre ea, am si stat pe una in showroom dar nu am avut inca posibilitatea de test ride pentru ca aici la mine(Suedia) primavara vine mai greu. Astept raspunsuri de la posesori. Ride safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...