Sari la conținut

vainamoinen

INACTIV
  • Număr conținut

    14
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    zmeurauinploaie@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    sweden
  • Carnet moto din
    2002
  • Motocicleta
    Harley sportster custom
  • Numar Moto
    de metal pe spate

Informații profil

  • Motociclete detinute
    ij planeta 5 ij planeta 5

vainamoinen's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare, Scriu aici pentru a va anunta ca m-am despartit fara regrete de al meu sportster 1200 custom. Am fost impreuna pentru o scurta, dar intensa perioada. O sa incer sa fiu cat mai obiectiv in a descrie bunele si relele experimentate in timpul cat am avut acest motor. Bune: -feelingul pe care il ai in momentul in care posezi un Harley-absolut inegalabil -modul in care trage acest motor-cuplu de camion as spune -sunetul specific Harley-absolut inegalabil-am apasat o singura data claxonul sa vad daca e acolo si functioneaza-in rest nu am avut nevoie de el -transmisie pe curea-zero intretinere -pretul la revanzare a crescut-am cumparat-o cu 8500 de euro s-a vandut cu 8800. Rele: -sunetul tobelor-te distruge la drum lung-devine un fel de vibratie pe care o simti in creier mai multe ore dupa ce te-ai oprit(nu-mi plac dopurile de urechi-am incercat mai multe modele din cele pe care trebuie sa le folosesc la munca-imi dau senzatia ca nu ma pot concentra asupra drumului), -pozitia destul de incomoda-esti ca o panza de corabie in plin vant, in plus de pe la 110 km/h curentul de aer incepe sa iti smulga picioarele de pe scarite(eu am comenzi avansate) si trebuie sa depui un efort considerabil sa le tii acolo, -franele mediocre-trebuie actionate barbateste si atunci tind sa iti blocheze rotile, -iluminarea destul da slaba pe timp de noapte, -posibilitati f scazute de reparare pe marginea drumului(gen pana, etc)-si atunci trusa de scule e cea specifica marcii-un pachet de tigari si un telefon mobil sa suni Harley Assistance, -vibratii mari peste 120km/h, -posibilitati reduse de a cara bagaje, -costuri f mari in caz ca se strica ceva(mi s-a spart un furtun de ulei-160 de euro)-deh e Harley, -pozitia f incomoda pentru pasager, -preturi enorme la accesorii, -la numai 3600 de km mi-a curs un semering la furca fata si mi s-a spart un furtun de ulei(semeringul cred ca undeva la vreo 100 de euro, furtunul 160-noroc ca mi-am facut o asigurare speciala la Harley care NU acoperea furtunul), Vreau sa mentionez ca aceste "probleme" sunt percepute asa doar de catre mine. Mi-a placut la inceput, dar se pare ca am facut o alegere gresita in ceea ce priveste tipul de motocicleta pe care mi-l doream. Gasesc ca este o motocicleta ideala pentru o persoana careia ii place sa conduca"batraneste", sa mearga solo, eventual in oras sau in jurul orasului, sa fie vazut.Este un motor extraordinar pentru cei ce vor sa porneasca de la ceva si sa customizeze, sa faca ceva unic. Pentru mine asta a fost. Vreau sa merg cu pasager, vreau sa merg 600-700 de km pe zi-eventual mai multe zile la rand, vreau sa stau comod, vreau cric central, trusa de scule, genti de aluminiu, windshield, abs, faruri eficiente, set de pana, manere incalzite cu spoilere, cardan, eficienta...DA, urmeaza un BMW r 1150 gs simplu sau adventure.
  2. Salutare, Ma bucur ca ti-ai luat carnetul inapoi. Referitor la husa, eu mi-am cumparat cea mei ieftina husa pe care am gasit-o. NU are potectii nu are nimic special. M-am dat cu motorul si dupa ce m-am oprit am pus imediat husa pe el. Nici o problema. Am stat la inceput pe langa el sa vad daca se topeste sau ia foc dar nici vorba. Deci sfatul meu e sa nu iti iei o husa scumpa care face exact acelasi lucru cu una de 2 3 ori mai ieftina. Iar husa de la Harley in opinia mea e magnet de hotzi. Cred ca husa trebuiesa ie cat mai...neatragatoare sa zic asa si sa poata fi fixata in asa fel incat sa fie destul de greu de dat jos de catre cineva care nu se pricepe. Bafta!
  3. Salutare, Mai baieti voi ma puneti pe ganduri...sau e o incercare insidioasa de recrutare? Revenind acum la lucruri serioase, mi se pare oarecum real ceea ce am intrebat pentru ca imi place sa cred despre mine ca sunt un tip destul de bine ancorat in realitate. Si in realitate o pana mi se pare un neajuns destul de mare atunci cand nu ai trusa de scule standard, sculele potrivite sunt in inch(implicit nu te poate ajuta nimeni), nu ai cric central, etc... De aceea incerc sa adun cat mai multe info pentru ca la nevoie sa ma pot ajuta singur(desigur am si asigurare de ai speciala care ma ajuta cu transportatul motoretei din dotare la service sau chiar cu pana sau daca raman fara benzina-dar...nu vreau sa depind de ei). Poate ca in viitor o sa schimb motorul asta pe un bmw r 1150 gs adv sau un r 1150 rt. Dar pana atunci am luat hotararea de a mai astepta si de a vedea ce si cum inca un sezon. Si in acest caz incerc sa ma descurc cum pot cu motorul si experienta aflate in din dotare. Cred ca acest topic a fost deschis special pentru a discuta pe fata cu cartile pe masa despre avantajele si neajunsurile acestui model de motoreta, pentru a putea si altii sa beneficieze de experienta noastra-fie ea si subiectiva.
  4. Buna ziua domnilor, Sunt un proaspat posesor de harley(am un sportster de 1200) dar se pare treaba ca parca nu imi sta bine in imaginea asta. As fi vrut ceva mai multe posibilitati de a pune si cara bagaje, mai multa protectie la vant, abs, mai putine vibratii, mai putin zgomot, manere incalzite. As avea posibilitatea sa imi schimb motorul pe un bmw r 1200 st aproape nou(nu stiu anul cred ca 2006 si cu vreo 17000 de km la bord). Ce parere aveti de acest model? Mentionez ca vreau motor pentru calatorii medii si lungi pe autostrada cu nevasta si bagaje dupa mine.Ma intreb daca st-ul poate face acest lucru oferind si o doza decenta de comfortpt mine si pasager. Multumesc mult si astept raspunsurile voastre! P.S.Am mai luat in calcul si posibilitatea unui bmw r 1150 rt(cel de 1200 e prea scump pt mine acum).Insa pentru modelul asta ar trebui sa astept sa apara unul in show-room.
  5. Salutare, Ma gandeam azi cam ce m-as face in cazul unei pene de cauciuc. M-am uitat si am observat ca am cauciucuri cu camera implicit ma gandesc ca acel spray special pentru pene s-ar putea sa nu functioneze(sau da?). In cazul nefericit al unei pene ce solutii as avea sa o rezolv? Ma gandesc acum ca nici nu avem posibilitatea ridicarii motorului pe cricul central(nu avem asa ceva) si nici sa o las pe o parte parca nu prea as avea cum in mijlocul strazii. Daca cineva are solutii il rog sa le posteze aici. In mintea mea era spray-ul respectiv care s-ar parea ca ridica presiunea pana la 1 bar si apoi mai exista acele capsule pline cu CO2 cu care poti regla presiunea cat vrei. Merge acel spray si la cauciucuri cu camera sau doar la tubeless? In alta ordine de idei s-a gandit cineva la windshield pt Sportster sau nu e prea manly? Ma gandesc ca in mers ar lua o mare parte din presiunea aerului de pe piept(sa nu mai zic de miiile de insecte). Astept cu nerabdare sa aud vesti de la riderii de sportstere.
  6. Ieri ma gandii eu sa ma duc sa incerc sa bag motorul la iernat. Asta inseamna in cazul meu o boxa in care e mereu temperatura de 20C unde nu e umezeala si nu prea umbla multa lume. Am plecat sa umplu rezervorul(deja am cumparat alaltaieri aditiv de la Harley House-scump al dreacu 20 de euroi-dar o sa imi ajunga ceva ani buni) si m-am trezit ca fac o tura mica pe niste drumuri faine pe malul marii-ranjind in casca cu gura pana la urechi. Pe drumul spre casa imi moare motorul pe autostrada. Damn! imi zic si instant sunt readus mental la starea de copilarie cand calaream un IJ planeta 5 care se oprea din 20 in 20 km. Ma opresc pe banda de urgenta ma uit in bord sub el etc etc, caut ici colo. NIMIC. Incerc sa pornesc nu vrea. Stau calm, incerc sa nu ma enervez si incep sa ma scotocesc dupa cartea de vizita de la asigurari(am o asigurare speciala -35 euroi pe an- care trimite o echipa sa imi repare motoreta oriunde in Europa si care daca nu reuseste sa o faca in max. 2 ore ma duce pe mine acasa si pe ea la service). Imi strafulgera prin cap o idee:ma uit la busonul de benzina il pun pe rezerva si pornesc:pum-pum-pum:fara probleme. Imi vine sa imi dau palme, sincer! Asta este, ma imaginez in postura in care as fi sunat, aia ar fi venit si ar fi constatat ca nu am dat pe rezerva si apoi si-ar fi zis probabil:uite inca un idiot cu Harley! Am ajuns cu bine acasa, si asta a fost. Inca nu l-am pus la iernat incerc parca sa aman clipa fatidica cat mai mult. Tot ieri am fost si am intrebat de manual de reparatii:se pare ca exista doar productie proprie Harley care costa 150 de euro. Si tot ieri am cautat cheie speciala de reglat amortizoarele pe spate:25 de euro. Damn cam scump totul la Harley. Dupa aia am ajuns la munca si am mai vb cu mseriasi ce au Harley si se pare ca exista si alte posibilitati mai ieftine. Ce nu stiu e insa ce o sa ma fac cu trusa de scule, care am inteles ca e in inch. Care stiti detalii si aveti una sau stiti ce ar trebui sa contina va rog sa ma ajutati cu sfaturi pentru a reusi sa imi fac un necesar. Si apropo de sfaturi: oricand sunt binevenite indiferent daca au mai fost date sau nu...niciodata nu stii cand si cum te poate ajuta experienta altuia care a fost intr-o situatie similara. Sunt fff multumit de motor dar ma cam deranjeaza la drum lung zgomotul produs de tevi. Ma gandesc sa investesc in niste dopuri. Iarna asta o sa incerc sa imi iau ceva accesorii la el:geanta mare pe stanga, sissy bar, geanta mica de scule si windshield. Poate ii schimb si ghidonul cu unul mai ridicat, ceva stil ape-hanger. Cine citeste si are idei propuneri, il rog sa nu ezite. P.S. Referitor la faptul ca Harley-ul e metal sanatos, o mica parelala. Aici in Suedia noaptea semafoarele se fac automat verde cand te apropii de ele. Asta pt ca au un detector magnetic cu vreo 50 de metri inaintea lor. Sunt f multi cu motorete noi care se plang de faptul ca stau mult sau sunt nevoiti sa treaca pe rosu pt ca motoretele lor nu activeaza detectorul respectiv. Cu harley no problems fratilor. Asa ca inca un plus pentru american tradition-hard metall- vs. new age of shity plastic.
  7. Modelul meu e pe carburatie. E din 2006. Roata de 21 de pe fata nu afecteaza deloc in opinia mea iar comenzile avansate iti ofera un plus de confort pe autostrada, insa pana pe la vreo 110-120, dupa care vantul incepe sa iti smulga picioarele de pe scarite(in opinia mea viteza de croaziera pentru acest motor ar fi 110-120). Imi place f mult cum arata si mai ales feelingul oferit de motor. Sunetul ar putea fi putin suparator la drum lung dar pentru asta am la munca dopuri de protectie expandabile. Ma gandesc sa imi cumpar in iarna asta o geanta mare pentru partea stanga(post bag), o gentuta de scule pe care o sa o atarn in spatele rotii din fata(am vazut acolo un loc in care ar intra 2 suruburi) si un sissy bar pt. nevasta.Poate in viitor pentru turele cu adevarat lungi o sa imi iau si un windshield(exista unul special proiectat pt sportster care e pe sistem clip-on). O sa incerc sa atasez niste poze sa vad daca ma descurc. Mesaj completat Vad ca s-a cam stins interesul pentru sportster. Ma gandesc sa il pregatesc pe al meu de iernat ca a inceput sezonul de ploi aici la mine. Am fost ieri la Harley House si am luat aditiv de pus in rezervor, sper sa am timp saptamana asta sa merg sa ii fac plinul sa ii pun aditivul si sa merg cu el vreo 10 km sa apuce sa intre peste tot unde trebuie. Si apoi la boxa cu el imbracat cum se cuvine si legat la charger. Ma gandesc cu groaza ca vin vreo 7 luni de ploi, zapada, gheata, intuneric...Damn! Mai stie cineva ceva reguli de pregatit motorul pentru iernat? Eu am citit tot din manualul de utilizare dar se poate sa mai fie ceve ce nu scrie acolo. Si inca un lucru ce era sa il uit...as avea nevoie de un manual de reparatii ala cu schite, scheme,etc...Il are cineva? Sau link-uri utile pentru reparatii, service sfaturi...Dau o bere
  8. Salutare, Ma gandeam sa incep sa deschid un nou topic dar vad ca aici e ceea ce cautam si cred ca lucruri pe care le gandesc sunt scrise mai bine decat le-as putea scrie eu. Ieri am reusit sa-mi indeplinesc un mare vis al meu. Un vis concretizat dupa multi ani si multe multe nopti petrecute in fata calculatorului, pe net, citind reviste si mergand in showoroom-uri. Ieri mi-am cumparat Harley Davidson. E vorba de un sportster custom 1200 din 2006 cu 300 de km la bord. Deocamdata am facut doar 100 de km cu el si cred ca foarte multi nu o sa mai fac anul asta deoarece din pacate vremea aici unde traiesc eu nu e chiar cea mai prietenoasa(Suedia). Primele impresii: Demential!!! Nu vreau sa fiu rau sau carcotas dar am condus si alte motorete si am de spus doar un singur lucru: Cei care nu ati condus un Harley, taceti din gura! Daca initiatorul topicului nu se supara sa incerc sa postez tot aici ca sa incercam sa facem un topic cat mai interesant pentru cei care doresc sa afle informatii despre aceste modele de la cei ce le au. Si eu sunt in aceeasi situatie si de aceeasi opinie:motocicleta trebuie sa mearga nu sa stea in garaj. Si a mea sta in fata blocului cu husa pe ea, nu o sa fie stearsa in fiecare zi, nu o sa vada tot felul de solutii miraculoase de intretinere. O sa vada cheia si JAR! Cat despre cei din HOG. Exista HOG si exista HOG. Am aici cunostinte oameni care au cate 2 modele de harley si pe care daca i-ai vedea la Metrou in Romana nu le-ai da nici macar un leu. Si sunt oameni care merg mii de km pe an in orice conditii cu aceste motoare asa cum sunt ele fara ABS, ESP, EBD, ETC, BLA,BLA XYZ. Si totusi merg. Sunt oameni care merg cu casti open face desi ploua torential, sunt oameni care nu au cine stie ce super geci cu protectii CE recunoscute ci care au geci de piele vechi de ani de zile roase de ploaie si de vant. Motociclismul e o optiune Personala ce nu trebuie sa tina seama de nimeni si de nimic. Si am si cunostinte care isi cumpara motoare DOAR pentru ca vecinul tocmai si-a luat Harley si vrea si el. Sunt oameni si oameni si pentru fiecare din ei sunt diverse modele de motoare. Pentru mine e Harley! PS. Intreb ieri pe vanzator daca are alarma(Stiam de pe net ca are). Imi zice ca nu are, Ok zic eu! Ajung la munca toti balesc langa motor ma joc la breloc si piu piu se armeaza. Damn! Incerc sa il dezarmez sa le arat la oameni cum suna(Screaming eagle 2) nu vrea. Tarziu seara am descoperit in portbagaj la frate-miu printre toate documentele si tot ce am la el manualul de am reusit sa ma prind ce si cum cu el.Asta e, prima zi! Ride hard or stay home!
  9. Salutare, Dupa multi ani de asteptari si salivatii indelung exersate se pare treaba ca ma indrept luna aceasta spe realizarea unui mare vis al meu: DA imi iau HARLEY! In cele din urma am ajus la un Sportster Custom de 1200 din 2006 cu doar 5000 de km la bord, unic proprietar, tevi si filtru de aer schimbate (Screaming Eagle) si care costa undeva la vreo 7000 de euroi. Acum as dori sa schimb unele parei cu proprietarii de asa ceva ma intereseaza ce bube poate avea motorul,modelul sfaturi manuale tot tacamul. Nu ma intereseaza consum, cai putere, raport kg/cai nu de asta vreau Harley. Mentionez ca motorul a avut un unic proprietar care a tinut la el ca la ochii din cap. AS mai dori ceva sfaturi la cumparare la ce ar trebui sa ma uit cand il iau, unde sa caut sa vad defecte etc etc. Multam fain si astept raspunsurile voastre! P.S: Locuiesc in Suedia si spar ca macar voi sa aveti parte de vrceme buna ca aici a plouat mai mereu in vara asta.
  10. Sunt nou aici si nu am avut timp sa imi completez si anume PROFILUL. O sa incerc sa o fac cat mai curand. Multumesc pentru intelegerea acordata pana acum.
  11. Nimeni cu ceva ceva detalii? Nu are nimeni in Romania asa ceva?
  12. Salutare, Ma bate gandul sa achizitionez anul asta o motocicleta. Si m-am oprit asupra unei Yamaha Wildstar de 1600 cm cubi. Criteriile cele mai importante au fost ca am cautat o motocicleta cu un design clasic cu un motor racit pe aer si cardan sau curea. Nu am reusit sa gasesc nimic asemanator(in afara de Harley evident-marca pentru care nu posed suficienti bani deocamdata) la ceilalti producatori care sa se incadreze in aceeasi nisa(vreau ceva in jurul a 1500 cm cubi-cea de 1900 mi se pare prea mare totusi). Deci m-ar interesa detalii de la posesorii de asa ceva.Intretinere, consum, bube...daca are. Am citit toate articolele despre ea, am si stat pe una in showroom dar nu am avut inca posibilitatea de test ride pentru ca aici la mine(Suedia) primavara vine mai greu. Astept raspunsuri de la posesori. Ride safe!
  13. Multumesc mult, Vlad! Nu ma asteptam sa primesc un raspuns asa de repede si de detaliat. Sincer sa fiu si eu aveam oarecum indoieli asupra motorului in ideea ca era cam vechi si e si primul an de fabricatie. Imi doresc o motocicleta versatila care sa fie fiabila, usor de intretinut, sa consume cat mai putin, etc etc.M-am oprit la BMW si nu cred ca am gresit. Acum oscilez intre r 1100 s si r 1100 rs. Amandoua cred ca se preteaza si la uzul cotidian si la ture mai lungi.Pe asta l-am vazut si mi-ar fi convenit pretul. Dar cred ca ai dreptate e mai bine sa caut un model ce a scapat de "bolile copilariei". Nu stiu daca voi putea sa imi cumpar din Germania pentru ca as dori sa il iau pe credit si apoi aici au norme mai ciudate pentru importuri ca sa nu mai zic ca si asigurarea creste putin la ele daca sunt aduse din afara Suediei. Multumesc inca o data!
  14. Salutare, Sunt nou pe site si doresc sa salut pe toti posesorii de BMW-uri si pe toti cei carora le plac aceste motoare. Am nevoie de un sfat de la veterani. As dori sa imi cumpar un BMW R 1100 RS. Motorul e din 1993 si are 70.000 km la bord. Are ca si extrase gentile laterale originale. Ultimul proprietar a schimbat ambreiajul de curand si toate service-urile au fost facute conform manualului. Pretul este undeva in jur de 3600 de euro. Mentionez ca locuiesc in Suedia si il voi cumpara de la o reprezentanta Yamaha unde il au la vanzare la motoarele second-hand. Problema mea este urmatoarea: pot avea incredere in motorul asta la 70.000 km? Cam cat consuma asa ceva la mers "asezat"? Se preteaza pentru touring usor cu 2 persoane si bagaje(eu si sotia amandoi undeva la vreo 120 kg impreuna)? Cam ce bube apar la el ? As dori daca ma poate ajuta cineva care are in posesie asa ceva. Salutare si sa vina o data primavara ca m-am saturat de iarna!!!
×
×
  • Creează nouă...