Sari la conținut

Accident 18 Aprilie Iuliu Maniu


squerly
 Share

Postări Recomandate

Sunt motociclistul cu GSXF600 rosu cu nr B-60-PAI care a facut accident pe Bd. Iuliu Maniu la Piata Veteranilor in data de 18.04 ore 21:00 ... , tin sa multumesc motociclistilor care au oprit sa ma ajute , si imi cer scuze eram foarte speriat si aveam si ceva dureri :"> care am zis ca numai scap :D) (rezervoarele ar trebuii acoperite cu burete ceva moale :whip:) ) nu stiam ce se intampla in juru meu...

 

Faza proasta este ca am inteles ca si pe 23.04 in aceeasi intersectie banala inca un motociclist a cazut din pacate mai rau ca mine... am inteles ca la el a avut timp sa evite "prostu" care i`a iesit in fatza si s-a dus tarash.... eu am avut "norocu" sa ma infig direct in el :-<. Are cineva detalii despre accident??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in ziua de 18.04 au fost 5 accidente grave la Pta. Veteranilor deci... no comment!

 

Eu stau chiar pe strada veteranilor, cea cu piata si evident trec foarte des pe acolo insa nu am vazut nimic... dati mai multe detalii despre imprejurarile nefericitelor accidente.. care ar fi cauzele, ce e periculos in zona aia? de ce ar trebui sa ma pazesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stau chiar pe strada veteranilor, cea cu piata si evident trec foarte des pe acolo insa nu am vazut nimic... dati mai multe detalii despre imprejurarile nefericitelor accidente.. care ar fi cauzele, ce e periculos in zona aia? de ce ar trebui sa ma pazesc?

 

e simplu... e aglomeratie ... unde e aglomeratie se intampla accidente ... iar accidentele se intampla din cauza ca nu se respecta regulile de circulatie in speta adaptarea vitezei la conditiile de drum :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stau chiar pe strada veteranilor, cea cu piata si evident trec foarte des pe acolo insa nu am vazut nimic... dati mai multe detalii despre imprejurarile nefericitelor accidente.. care ar fi cauzele, ce e periculos in zona aia? de ce ar trebui sa ma pazesc?

 

la mine... a iesit desteptu de pe strada veteranilor unde e obligatoriu dreapta cum bine sti.. si a vrut sa faca stanga.. si si`a varat botu pe banda 1, pe urma pe banda 2... si culmea... a uitat ca exista o banda 3 pe care ma aflam eu... si m`am cam infipt in el...norocul meu e ca aveam o viteza de aproximativ 40-50 km/h dar mi`a aparut prea din scurt si am intrat in el cu frana la maxim...deci tarash :D

urmari... a fost una dureroasa si nu o doresc la nimeni... am dat niste..biiip... in rezervor... de am zis ca mor de durere...:whip: , putzin cusut la picioru stang (cred ca ,carena m-a taiat)

 

Ceilalti de la celelalte accidente stie careva ce au patzit???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stau chiar pe strada veteranilor, cea cu piata si evident trec foarte des pe acolo insa nu am vazut nimic... dati mai multe detalii despre imprejurarile nefericitelor accidente.. care ar fi cauzele, ce e periculos in zona aia? de ce ar trebui sa ma pazesc?

 

Nici eu nu am auzit nimic si stau tot pe acolo. Alex hai sa ne mutam ca e periculoasa zona :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. pe 23 eram prin zona. am vazut doar motorul care era destul de tavalit pe partea dreaptacarene sparte. capac motor polizat destul. urme de ulei parca nu se vedeau. minerul ghidonului din dreapta era strimb, rupt, nu stiu exact. din ce am inteles de la o prietena dea motociclistului el ar avea o clavicula rupta. ea nu parea foarte speriata, deci banuiesc ca nu era foarte rau. tot ea mi-a spus ca masina vroia sa faca dreapta de pe banda 1 si motorul a venit din spate si a depasit prin dreapta, fiind acrosat de masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza proasta este ca am inteles ca si pe 23.04 in aceeasi intersectie banala inca un motociclist a cazut din pacate mai rau ca mine... am inteles ca la el a avut timp sa evite "prostu" care i`a iesit in fatza si s-a dus tarash.... eu am avut "norocu" sa ma infig direct in el :-<. Are cineva detalii despre accident??

A te duce "tarash" nu inseamna sa eviti ci sa cazi ca incepatoru'. Nici un ghidon+scarita nu o sa franeze mai bine decat o anvelopa aproape blocata, dublata eventual si de frana spate. Daca te duci taras sub masina, sansele de a scapa tind spre zero pe cand daca esti pe motor, poti fi aruncat peste si scapi (jeepanele si camioanele sunt exceptia dar nici sub ele nu vrei sa fii).

 

 

e simplu... e aglomeratie ... unde e aglomeratie se intampla accidente ... iar accidentele se intampla din cauza ca nu se respecta regulile de circulatie in speta adaptarea vitezei la conditiile de drum :whip:

Asta e o tampenie, Iuliu Maniu e dovada ca aia care se ocupa de semaforizare (organe de circulatie, din primarie, naiba stie care mai e responsabil) au neuronul obosit. Intre Lujerului si Autogara sunt 9 semafoare in ~ 3 kilometri. 3 semafoare per kilometru, unul la 300 metri. Si sunt perfect sincronizate sa le prinzi pe toate. Faci mai putin de la Pitesti la intrarea in Bucuresti decat de la Metro Militari pana la Lujerului.

 

Nu mai zic nimic de retardatii care au blocat Virtutii, Razoare, etc.

 

M-am saturat sa se dea vina doar pe participantii la trafic. Daca au avut loc 5 accidente grave intr-un loc inseamna ca in locul ala e o problema de dirijare. Nu? Nu, trebuie doi neuroni sa priceapa asta si multi nu-l au.

 

Cand le-o creste si al doilea neuron poate ies organele din birouri si:

- dau amenzi pietonilor pentru trecerea prin locuri nepermise;

- suspenda permise pentru neacordarea de prioritate chiar daca nu se soldeaza cu accident (se obtin usor probe video de necontestat) pentru a opri toti nesimtitii care nu au prioritate dar "baga botul", "forteaza intrarea", mizand pe faptul ca cei de pe strada cu prioritate nu vor sa faca accident;

- impun sensuri unice pe stradutele care blocheaza marile artere in loc sa puna semafoare cu timpi egali;

- etc.

 

Ma rog, solutiile sunt la mintea cocosului dar organele sunt prea ocupate cu spagi, probleme personale si baut cafele la birou probabil. Dar sunt satul sa aud placa cu "neadaptarea vitezei la conditiile de drum", o scuza retardata care acuza soferul/motociclistul de orice accident ("L-ai lovit? Mergeai prea repede? 1km/h? Daca l-ai lovit inseamna ca totusi nu ai adaptat viteza conditiilor de drum."). Nu depind de ei luarea unor astfel de masuri (adica se ascund dupa fusta sefilor)? Nici o problema, dar sa isi tina ciocul inchis si sa nu mai blameze participantii la trafic de absolut orice accident. Doar Romania cred ca e tara "europeana" unde nici un drumar, nici un birocrat si nici un politist nu au fost macar mustrati ca intr-o intersectie au avut loc 5 accidente grave intr-o zi. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A te duce "tarash" nu inseamna sa eviti ci sa cazi ca incepatoru'. Nici un ghidon+scarita nu o sa franeze mai bine decat o anvelopa aproape blocata, dublata eventual si de frana spate. Daca te duci taras sub masina, sansele de a scapa tind spre zero pe cand daca esti pe motor, poti fi aruncat peste si scapi (jeepanele si camioanele sunt exceptia dar nici sub ele nu vrei sa fii).

 

 

Tarash am vrut sa ma refer franat la maximum(cu roata spate blocata)... nu tarash cu motocicleta pe jos .. poate ca m-am exprimat gresit...

Adevarat sunt incepator,nu imi este rusine sa recunosc asta...dar accidentul care l-am facut eu ... dau la pariu ca oriceeeeeeee motociclist nu avea cum sa evite asta decat daca mergea cu 10 km/h si avea timp sa franeze...

De ocolit nu aveam unde sa il ocolesc... de franat am franat dar am intrat cu frana la maxim..in el aparandu-mi la o viteza 40-50km/h in fatza la aproximativ 5-7 metri..daca tu ai fi putut sa sari peste el inseamna ca esti meserias(no offence).

Editat de squerly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te acuzam de nimic, stiu ca exista situatii inevitabile oricata experienta ai avea (poti sa mori stand la semafor), ma refeream la cel pe care-l laudai ca "a avut timp sa evite "prostu" care i`a iesit in fatza si s-a dus tarash".

 

E o conceptie gresita ca culcatul motorului e cea mai buna solutie cand nu mai poti evita un accident. Depinde de la caz la caz dar in general culcatul agraveaza situatia. Si culcatul nu este urmare a unei experiente fabuloase ca motociclist ci blocarii franei pe fata, tipic incepatorilor.

 

Nu am vazut cum a avut loc accidentul dar daca tu ai reusit sa intri in el calare pe motor inseamna ca nu ti-ai pierdut controlul, nu te-ai panicat.

 

Mai sunt unii care se lauda ca "am reusit sa culc motorul si astfel nu am intrat in el dar boul a fugit de la locul accidentului". Pai daca eviti un accident cu motor culcat inseamna ca o frana buna era suficienta. :D E doar o scuza stupida a celor care cad de pe motor si apoi dau vina pe soferi verzi pe sosele "mi-a iesit unul in fata, am cazut si el a plecat". Are si regula asta exceptiile ei, bineinteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te acuzam de nimic, stiu ca exista situatii inevitabile oricata experienta ai avea (poti sa mori stand la semafor), ma refeream la cel pe care-l laudai ca "a avut timp sa evite "prostu" care i`a iesit in fatza si s-a dus tarash".

 

E o conceptie gresita ca culcatul motorului e cea mai buna solutie cand nu mai poti evita un accident. Depinde de la caz la caz dar in general culcatul agraveaza situatia. Si culcatul nu este urmare a unei experiente fabuloase ca motociclist ci blocarii franei pe fata, tipic incepatorilor.

 

Nu am vazut cum a avut loc accidentul dar daca tu ai reusit sa intri in el calare pe motor inseamna ca nu ti-ai pierdut controlul, nu te-ai panicat.

 

Mai sunt unii care se lauda ca "am reusit sa culc motorul si astfel nu am intrat in el dar boul a fugit de la locul accidentului". Pai daca eviti un accident cu motor culcat inseamna ca o frana buna era suficienta. :whip: E doar o scuza stupida a celor care cad de pe motor si apoi dau vina pe soferi verzi pe sosele "mi-a iesit unul in fata, am cazut si el a plecat". Are si regula asta exceptiile ei, bineinteles.

 

Mda..eu l-am luat din plin daca iesea cu o fractiune de secunda mai tarziu aveam ocazia sa intru peste el in masina ca era cu geamu deschis :D ;)

 

Ce am inteles ca celalalt accident taindu-i fatza.. motociclistul a evitat in ultimul moment dezechilibrandu-se si canzad :-?? acum ... nu stiu ce sa zic...tocmai de aia apelam la cei care stiu mai multe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am trecut si eu pe langa tine...nu stiu daca mai ti minte....m-am oprit sa iti urez de bine :) BAFTA pe viitor!ai grija!...eu am stat in zona si de cand stiu,mereu au fost accidente acolo....

 

si accidentul dinaintea ta,care s-a intamplat in acceasi intersectie,dar pe partea opusa,a fost o copie fidela dupa accidentul tau:)

 

bafta!

Editat de KiKi123
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am trecut si eu pe langa tine...nu stiu daca mai ti minte....m-am oprit sa iti urez de bine :moto: BAFTA pe viitor!ai grija!...eu am stat in zona si de cand stiu,mereu au fost accidente acolo....

 

si accidentul dinaintea ta,care s-a intamplat in acceasi intersectie,dar pe partea opusa,a fost o copie fidela dupa accidentul tau:)

 

bafta!

 

 

Da ...te tin minte...

Multumesc frumos... mai mult de asta am deschis topicu sa le multumesc celor ce au oprit ca eram in transa :) si nu imi mai aduc aminte sa va fi multumit atunci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in ziua de 18.04 au fost 5 accidente grave la Pta. Veteranilor deci... no comment!

Feriti-va pe tot bd. Iuliu Maniu, sunt multe scuaruri pe unde se poate schimba sensul de mers.

Iar cartierul e al naibii de aglomerat si de colorat cu diverse tipuri de oameni.

Care respecta regulile de circulatie cand au chef.

Si de obicei n-au.

Au chef doar de iesit de pe stradute in viteza si de trecut prin scuaruri fara sa se asigure.

Mergeti preventiv, gaz la maxim se da doar pe circuit, NU in oras!

NU IN BUCURESTI!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o conceptie gresita ca culcatul motorului e cea mai buna solutie cand nu mai poti evita un accident. Depinde de la caz la caz dar in general culcatul agraveaza situatia. Si culcatul nu este urmare a unei experiente fabuloase ca motociclist ci blocarii franei pe fata, tipic incepatorilor.

 

Nu am vazut cum a avut loc accidentul dar daca tu ai reusit sa intri in el calare pe motor inseamna ca nu ti-ai pierdut controlul, nu te-ai panicat.

 

Mai sunt unii care se lauda ca "am reusit sa culc motorul si astfel nu am intrat in el dar boul a fugit de la locul accidentului". Pai daca eviti un accident cu motor culcat inseamna ca o frana buna era suficienta. :moto: E doar o scuza stupida a celor care cad de pe motor si apoi dau vina pe soferi verzi pe sosele "mi-a iesit unul in fata, am cazut si el a plecat". Are si regula asta exceptiile ei, bineinteles.

 

 

nu ai 100% dreptate, parerea mea

de ce?

 

depinde de niste factori: dak reusesti sa calculezi si-tzi dai seama k orice frana pui nu mai ai sanse sa te opresti, preferi sa o culci si tu sa te duci tarash in urma motoretei decat sa o lovesti cu fata si tu sa sari peste masina

 

am patzit-o, am "aproape" bolcat fatza, praf si nisip, spatele se ducea si el ca pe gheatza, cuciucuri proaste, voblaj, trepidatzii si prezenta de spirit sa o pun pe st., sa-i dau drumu', motoreta intra sub masina si eu vin tarash in ea. dak ramaneam pe ea si intram chiar si in frana si cu viteza micsorata considerabil, cred ca urmarile erau mai nasoale cand zburam peste masina decat taras, stiindu-ma si cu protectziii peste tot. am scapat doar cu o durere de sold si cu o harshaiala pe antebratzul si soldul dr, iar manusile tocite pana la piele....

 

te vad sus "jonlup" si-tzi mersi again cu ocazia asta, chiar la accid ala din fatza birourilor unde lucrezi ma refeream...

 

ink n-am scapat cu idiotu' cu toate ca am martori (3), tre sa-l dau in judecata pe cale civila din cauza k n-am peste 10 zile de ingrijiri medicale de la iml...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma da e blestemat drumu de la valea lunga pana la veteranilor.......acum cateva zile mergeam spre veteranilor viteza 50 km/h aveam verde si a trecut un taran cu masina pe rosu dinspre sectia de politie 21 ....ajunsesem amandoi in acelasi punct eu am pus frana iar el a accelerat sa nu intru direct in el dar tot m'am dus pe burta pt ca am franat si a alunecat roata spate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....nu are nimik bd.Iuliu maniu,trebuie un pic de atentie si la ceilalti,nu numai la gropi,canale,pietoni,autoturismele de langa tine,denivelari si la asfaltul de dupa curba care este ud ca tocmai a trecut rebu si a udat pe acolo ca cika spala strada...dupa ce ai fost atent la toate astea tre sa fii atent si la cei care ies din parcari,stradute,garaje,etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...