Jump to content

DarkRyder

Super Membru
  • Content Count

    967
  • Joined

  • Last visited

About DarkRyder

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. 1. Felicitari! Ai reactivat un topic "mort" de 4 ani juma` ... 2. Dupa ce ca ai reactivat un topic "mort", de cand expertul tehnic e functionar public? Cateodata stau si ma intreb daca "abuzul" asta pe care il vad cei ca tine peste tot fara sa citeasca acel capitol de definitii prezent in orice lege nu cumva te incadreaza pe tine pentru ca ne faci sa citim niste aberatii ... Nu te obosi sa dai reply, ai muscat-o, asta e!
  2. Drumul nu se deschidea unui om, ci unei functii. Tu asta se pare ca nu pricepi. Omul acela, Bogdan Gigina, a murit facandu-si meseria. Cu riscurile ei. Ideea eroismului aici e. Tu, probabil, ca si mine de altfel, avem niste meserii care nu implica niste riscuri asa de mari precum au fost riscurile meseriei acestui tanar care a murit. In prima faza nu am vrut sa dau reply dar sincer, cateodata, raman consternat de anumite concepte, ca asta al tau, ca acel politist facea ceva fundamental gresit. Faptul ca isi facea meseria si tinea, probabil, de ea pt acel credit care sunt sigur 90% ca il avea (
  3. Pe bune? S-au strans 11 pagini pt chestia asta? E cineva din Calarasi se ne spuna exact ce s-a facut acolo sau o ardem in continuare dubios aici? Ca poate se zbate toata lumea aiurea si ancheta merge chiar drept gen aia pt unu ailalta pt alalalt ... P.S.: Din punctul meu de vedere este un accident de tot rahatul, standard pt Romania, diferenta e ca personajul din masina a dat drumul la niste luminite. Am vazut pe net ca masina e lovita in aripa deci e clar o neacordare de prioritate. Dar e doar parerea mea ...
  4. Accidentul nu a fost in Bucuresti ci in Dudu, chiajna pe un drum inchis circulatiei publice. Si a fost in we trecut, parca duminica noaptea
  5. Revin ca acum am vazut reportajul de la a3 -- deci a intrat pe sensul opus, a lovit frontal un tir, a ricosat intr.un auto si a fost proiectat sub o autoutilitara ... Hmmm .... Deci care vehicul avea viteza??? @dedant -- nu vreau sa intru in polemica dar tu faci o confuzie ff grava intre leziuni -- amputatia poate fi produsa prin smulegere, strivire sau sectionare si nu e nimic oribil in a discuta niste principii medicale ce pot conduce la o idee asupra dinamicii. Si crede.ma ca nu ai nici cea mai vaga idee cat de rezistent e corpul omenesc asta asa ca parte generala. Sunt cativa medici p
  6. Pe sensul meu de mers sunt oleaca suveran, nu prea se aplica principiul "evitarii oricarui pericol" pt cineva caruia i se nazare sa sara de pe "alalalt sens". In plus de asta din pozele care sunt in presa postate (cea cu camioneta/autoutilitara/cabina alba si SUV-ul ala -- ML parca e) nu are nicio relevanta viteza intrucat, din cate am inteles eu, el a lovit o masina si ulterior a fost proiectat sub acea cabina alba, problema fiind greutatea care a trecut peste el, nu impactul propriu-zis. Un picior nu se amputeaza cand te lovesti de o masina ci doar cand o masina trece peste tine -- e acolo u
  7. Fata a decedat saptamana trecuta din cauza ranilor la cap.
  8. Baiatu a pleca semi-constient de la fata locului (GCS 11 pt cunoscatori), policontuzionat. Taxi a vrut sa intoarca in locul unde de obicei tagma lor de infecti intorc -- pe marcaj dublu continuu. Moto a plecat de la semafor, a intrat din banda 2 in 3 si s-a lipit de taxi. Baiatu` a fost aruncat peste taxi. Era semi-echipat (casca si geaca). Motocicleta a ramas la un prieten sosit acolo. Gata ca deja am zis destul ...
  9. Mie-mi place ca tot ceea ce e scris aici nu are nimic de a face cu modalitatea producerii accidentului. Aaa, ba da, autoturismul care vroia sa vireze stanga peste marcajul continuu si motocicleta care se deplasa catre Pasajul Muncii. In rest, totul sunt fabulatii care mai de care mai departe de adevar P.S.: Stiri despre starea baiatului? Nu de alta dar s-a spus mai devreme ca se afla la ATI intubat si ventilat, asta nu conteaza cat de cat putin??
  10. DStar are niste pareri fff pertinente, parerea mea, despre cazul de fata. Ceea ce s-a scris pe site-ul "pemotoare", la care tot se face referire aici, este un mers aproape normal al oricarei anchete. Ceea ce v-ar putea spune orice persoana avizata in ale legilor, si ceea ce nu intelege majoritatea aici, este faptul ca incadrarea juridica nu mai este aceea a unui accident de circulatie ci cea de neglijenta in serviciu. Ambele sunt fapte din culpa, dar cercetate diferit. Accidentul este rezultatul nefast al unei neglijente. Aici s-a vrut sa se ajunga, aici s-a ajuns. Imi pare rau sa o spun, dar
  11. Sa-i spui colegului sa-si puna ochelari de vedere de noapte ... daca era asa cum mama draq e lovit opel-ul pe stanga? Spunei sa stie si el ca impactul in stanga in 98% din cazuri e atunci cand ambele vehicule circula din acelasi sens. In restul de 2%, 1% il ocupa cazurile in care vine unul de pe contrasens iar tu faci viraj dreapta, iar celalalt 1% cand vrei sa intorci cu spatele pe sensul opus de mers. Mama ei de fizica ) Se excepteaza de aici cazurile de neacordare de prioritate reglementata prin indicator Aia e alta categorie de accidente
  12. Nu conteaza cum vb sau tastezi conteaza ca e cetatean european si are drepturi )
  13. Nu nu nu... m-am exprimat incomplet (ppff). Biciclistul venea din sens opus!!! Scuze!!
  14. Biciclistul nu a traversat pe nicio trecere. Trecerea de pietoni s-a intamplat sa fie acolo. Politia nici n-a luat-o in cosiderare. Din ce am vorbit cu un tip care le-a indicat politistilor unde s-a intamplat accidentul, acesta mi-a spus ca biciclistul circula pe strada (cam pe mijloc) si moto l-a luat in plin. Sos. Antiaeriana nu este marcata in zona respectiva, nu se stie unde e axul drumului, dar accidentul teoretic s-a produs pe sensul de mers al motociclistului. Aaa si din ce am estimat motocicleta s-a oprit cam la 140-150m de locul de unde a blocat spatele (exista o mare urma de fran
  15. Eu dorm foarte linistit, vad ca pe tine te f*e grija prea mult de ce se face si ce nu se face. Mie mi se pare chiar ca se misca prea natural lucrurile pt judetul ala unde se intampla fff multe si nu se iau masuri. Ca s-au speriat de motociclisti politistii, ca au facut un dus rece, e fix treaba lor. Dar pana acum eu vad lucrurile asa: 1. o persoana injughiata -- leziuni traumatice necesare incadrarii la tentativa de omor --> o persoana arestata preventiv (nu retinuta si sub control judiciar). 2. o persoana decedata in urma unui accident rutier careia acum 4-5 zile rezultatele PRELIMINARII
×
×
  • Create New...