Crazydotme Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 (editat) Poate ma ajuta cineva, mi-am accidentat ninja zx9r , mi-am indoit furca ...si muuulte altele ... dupa ce mi-am schimbat tuburile de la furca, si am revopsit carenele , nu prea se mai potrivea nimic pe motocicleta , carena de sub motor nu incape la locul ei de roata, baietii de la service mi-au spus ca-i cadru indoit , desi nu se vede ... cel putin io nu vad sa fie, desi sunt vizibile niste mici fisuri in sudura(vopseaua de pe sudura) deasupra golurilor lasate in cadru ... poate fi altceva ? sau ... chiar e stramb ... si daca da , al pot indrepta ... niste poze ... poate va lamuriti si voi...... si ma lamuriti si pe mine Editat Aprilie 27, 2008 de Crazydotme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobo_zxr Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 Mai bine iti cumperi alt cadru sa fi mai sigur la viteze mai mari pot aparea probleme ca nu cred ca avem in tara atelier asa bun sa repare cadru daca ii rasucit sau stramb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazydotme Postat Aprilie 27, 2008 Autor Share Postat Aprilie 27, 2008 Apoi decat sa iau alt cadru mai degraba iau alta motocicleta, mi-au aratat baietii de la service un catalog cu un aparat de indreptat cadre .. numa ca-i cam scump de buzunaru` lor .... undeva in romania asta ... imposibil sa nu existe vreunu`... poate da domnu` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 daca ai strambat furca nu este suficient sa schimbi doar tijele de la amortizoare, trebuie schimbat si jugul(la cea mai mica lovitura un furca jugul se stramba). La ce se vede in poze nu pare sa fie foarte stramb, adica chiar daca este stramb il vei putea face sa mergi cu el chiar si cu cadrul asa. Oricum din cate vad eu in poze nu pare a fi stramb. Deci ca sa-l faci sa mearga schimba-i jugul, monteaza-ti tijele noi pe jugul nou si o sa vezi ca poti monta si restul. Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazydotme Postat Aprilie 27, 2008 Autor Share Postat Aprilie 27, 2008 Putin probabil sa fie jugu` de vina, jugurile sunt aliniate, altfel nu ar fi intrat tuburile de la furca, si ca sa pot monta carenele, imi mai trebuie aproximativ 4 cm(asta numai ca sa intre carena de roata) ... plus o distanta de vre-o 2 cm ... spatiu dintre ... sa sti ca m-am gandit si la varianta asta insa nu mai vreau sa dau bani si p`ala(pe jug) si sa fie cadru de vina ... oricum ... o sa ma uit mai atent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 100% este jugul de vina...... La orice lovitura in furca(daca strambi o tijele 2mm) se stramba jugul. Normal ca jugul este aliniat si intra tijele noi, ca tijele vechi(care s-au strambat) nu s-au strambat intre prinderile de jug. Nu mai ai unghiul care tre sa-l ai la jug. In plus ala e facut din aluminiu si se stramba foarte usor, la majoritatea motocicletelor este conceput sa se indoaie si chiar sa se rupa(depinde de lovitura evident) ininte de a stramba cadrul. Bineinteles posibil sa fie si cardul putin afectat dar daca aveai diferenta de 6-7cm intre aliniamentul actual si cel original, si era stranb doar cadrul, aveai cuta pe cadru garantat, ier eu in poze chiar nu vad nici o cuta. Fa rost de un jug de proba de la cineva care are motocicleta dreapta sa te convingi. dar 100% este jugul de vina. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazydotme Postat Aprilie 27, 2008 Autor Share Postat Aprilie 27, 2008 Marti la prima ora asta am sa fac , deja am facut rost de un jug (IMPRUMUT), doooamne da sa fie numa aia problema... revin cu amanunte .. si deocamdata multumex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 Demonteaza rezervorul si uita-te si pe interiorul cadrului si vezi daca are ceva cute cat de mici. Daca ai putea sa vezi un alt cadru si sa-l masori la interior(unde vine filtrul de aer),daca cu jugul bun nu vine perfect,tre sa schimbi cadrul sau alta moto,nu e de joaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazydotme Postat Aprilie 27, 2008 Autor Share Postat Aprilie 27, 2008 (editat) M-am uitat destul de bine la cadru , in afara de fisurile alea in sudura nu am vazut cute , e drept ca la interior nu m-am uitat, am masurat distanta dintre axele rotilor, si nu o dat cu aia din manual diferenta de vre-o 5 cm, si am mai verificat unghiul de inclinare al furcii , care era mai mic ...decat ar trebui, deci am tras concluzia ca-i cadru stramb, totusi o sa scimb si jugu` ... si dupaia ramane de vazut Editat Aprilie 27, 2008 de Crazydotme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolf84 Postat Aprilie 3, 2016 Share Postat Aprilie 3, 2016 M-am uitat destul de bine la cadru , in afara de fisurile alea in sudura nu am vazut cute , e drept ca la interior nu m-am uitat, am masurat distanta dintre axele rotilor, si nu o dat cu aia din manual diferenta de vre-o 5 cm, si am mai verificat unghiul de inclinare al furcii , care era mai mic ...decat ar trebui, deci am tras concluzia ca-i cadru stramb, totusi o sa scimb si jugu` ... si dupaia ramane de vazut Am si eu o rugaminte. Poti sa imi spui , TE ROG, viteza de impact, APROXIMATIVA. Multumesc! asta daca o mai stii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.