Sari la conținut

TOBA 2T SAU TOBA 4T


Postări Recomandate

No good, la 2T toba are 2 componente seriate, ultima fiind amortizorul de zgomot, prima fiind o incintă calculată astfel încât unda exploziei, scăpată pe fereastra de evacuare să se întoarcă şi să nu permită pierdere de amestec carburant în evacuare.....există site-uri care dezbat problema, nu am acum un link la îndemână....DECI: NU!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Morţi-nemorţi de băutură, da' proiectanţii au avut cap (aka nemţii, iniţial, apoi ruşii - o fac ei din topor şi pilă din blocu' de fier...dar solide)...orice tobă, alta decât cea dedicată, va crea probleme de consum sau putere....poţi jongla cu amortizorul de zgomot....rest las-o, că e IJ, există suficiente metode de cosmetizare funcţională :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EXHAUST PIPE

 

The exhaust pipe of a two-stroke engine attempts to harness the energy of the pressure waves from combustion. The diameter and length of the five main sections of a pipe, are critical to producing the desired power band. The five sections of the pipe are the head pipe, diffuser cone, dwell, baffle cone, and the stinger. In general, after market exhaust pipes shift the power band up the rpm scale. Most pipes are designed for original cylinders not tuned cylinders. Companies like MOTOWERKS custom computer design and fabricate pipes based on the cylinder specifications and the type of power band targeted.

 

 

 

SILENCER

 

Silencers come in all sorts of shapes and sizes. A long silencer with a small diameter enhance the low to mid power because it increases the bleed-down pressure in the pipe. A silencer with a short length and a large core diameter provides the best bleed-down pressure for a high rpm engine. Too much pressure in the pipe at high rpm will radically increase the temperature of the piston crown and could cause the piston to seize in the cylinder.

 

"BASIC TWO-STROKE TUNING"

 

By Eric Gorr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caracteristica de cuplu in functie de turatie si limita maxima a turatiei motorului, este legat de constructia tobei.

Eu am un ETZ cu toba modificata, era aproape fara amortizor de zgomot (asa l-am cumparat), turatia urca foarte usor peste 6500 rpm, nu avea cuplu la turatii mici, avea demaraj foarte bun, dar consuma peste 8 l/100km si dupa 1000 km m-am pomenit cu motorul blocat,( sa blocat ambelajul).. :o

:blbl: Nu e joaca toba de espament la 2T. Acum am sudat la capat o parte ditr-o toba de ETZ, merge destul de bine...

Am mai citit pe undeva ca o parte din gazele evacuate se introc in cilidru asa marind randamentul motorului, si toba influenteaza si carburatorul, unde aerul trecand la fel mai multeori prin carburator devine amestecul mai des.

:wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...