bauz500 Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 (editat) salut! va rog sa ma ajutati cu sfaturi! am achizitionat zilele acestea un gsxr 600 din 2003 proaspat adus din italia am facut proba pe loc motorul suna bine la mers in gol ne fiind imatriculat nu am putut merge cu el! toate bune si frumoase ajuns acasa am facut si o mica proba de mers si am observat ca motorul intrerupe la ralantiu dupa ce temperatura trece de aproximativ 85 grade si aceasta problrma se amplifica dupa ce porneste si electoventilatorul! mentionez ca am schimbat bujii, filtru de aer si am pus benzina de 100 dupa ce am sesizat problemele si motorul face la fel! va multumesc pentru eventualele sfaturi sau pareri! dupa 2000 rot min merge de rupe........ Editat Aprilie 28, 2008 de bauz500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 salut! va rog sa ma ajutati cu sfaturi! am achizitionat zilele acestea un gsxr 600 din 2003 proaspat adus din italia am facut proba pe loc motorul suna bine la mers in gol ne fiind imatriculat nu am putut merge cu el! toate bune si frumoase ajuns acasa am facut si o mica proba de mers si am observat ca motorul intrerupe la ralantiu dupa ce temperatura trece de aproximativ 85 grade si aceasta problrma se amplifica dupa ce porneste si electoventilatorul! mentionez ca am schimbat bujii, filtru de aer si am pus benzina de 100 dupa ce am sesizat problemele si motorul face la fel! va multumesc pentru eventualele sfaturi sau pareri! dupa 2000 rot min merge de rupe........ Nu incarca,relantiu mic,bujii defecte,injectia desincronizata,filtru aer murdar,senzor acceleratie reglat incorect, etc! PS.Ai becul de FI aprins pe bord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen1974 Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 RELEUL DE INCARCARE ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 daca ai gasit ce are spune sa mai afle si altii; parerea mea ca tot incarcarea e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bauz500 Postat Mai 6, 2008 Autor Share Postat Mai 6, 2008 (editat) Nu incarca,relantiu mic,bujii defecte,injectia desincronizata,filtru aer murdar,senzor acceleratie reglat incorect, etc!PS.Ai becul de FI aprins pe bord? nu FI nu este aprins! am schimbat filtru aer, buji,curatat rezervor,verificat incarcare 14,9 15,1 este normal la modelul asta, eu cred ca este o bobina de inductie! si tare as vrea sa fac o proba cu alte bobine dar costa 260 euro setul si nu sunt sigur daca ele sunt de vina! daca gasesc pe cineva disponibil sa ma lase sa probez cu bobinele de inductie de pe motocicleta lui sigur as exclude si defectul asta! gata am rezolvat! sincronizare clapete injectie,bobine! va multumesc pt sfaturi! Editat Mai 6, 2008 de bauz500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.