newjoker Postat Octombrie 20, 2003 Share Postat Octombrie 20, 2003 Fratilor, Daca tot nu am reusit sa imi schimb motorul cu ceva mai portivit picioarelor mele scurte (asta este daca ii crezi pe cuvint pe cei de la reprezentanta care fac orice modificare si "personalizare" numai sa cumperi - si dupa .... mai bine nu mai zic nimic) poate imi dati un sfat: Cum pot cobori inaltimea seii la un motror sport, daca din amortizor am facut tot posibilul. Cineva spunea sa tai o spira de la arc. Nu ii schimb caracteristicile aerodinamice? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul. Postat Octombrie 20, 2003 Share Postat Octombrie 20, 2003 Taiatul shocului la un motor sport este o masura chiar drastica. Clar ca ii va afecta manevrabilitatea. Am si io o intrebare , cit de scund esti ? Si io is pici rau la 1.65 si sa sti ca pina la urma totul este sa te obisnuiesti sa ai doar un picior jost la stop sign. Nici macar nu o trebuit sa ii modific shaua la R6-le meu [care este destul de inalt pt inaltzimea mea] Incearca sa modifici shaua daca chiar trebuie, zic io. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newjoker Postat Octombrie 20, 2003 Autor Share Postat Octombrie 20, 2003 1.70 Ajung doar cu un picior. Daca tin dreptul cu talpa jos, stingul e pe la schimbator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tremelo Postat Octombrie 20, 2003 Share Postat Octombrie 20, 2003 esti destul de inalt.asa cum raul zice la stop pui numai un picior jos si cu motorul putin inclinat.daca poti sa pui o sha mai ingusta poate ai mai câstiga ceva.sa nu cumva sa te apuci sa tai arcul sau faci cine stie ce alte minuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tremelo Postat Octombrie 20, 2003 Share Postat Octombrie 20, 2003 si eu tot ducatist sunt.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormaniac1 Postat Octombrie 20, 2003 Share Postat Octombrie 20, 2003 Sa fi vazut daca aveai o enduro sau un cross... atunci sa vezi faza Parerea mea e (ca si Tremelo) ca e o tampenie sa te apuci de mesterit la partile tehnice ale motorului pt un fleac ca asta... Esti destul de inalt pt un vitezist si deci solutia cu shaua mai ingusta ar fi una buna... Succes si grija la "cohones" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newjoker Postat Octombrie 20, 2003 Autor Share Postat Octombrie 20, 2003 Singura problema de care imi e teama este ca probabil de la primavara imi iau si "insotitor" si cu un singur picior jos si fierul inclinat imi e teama sa nu vars bunatate de bagaj. Fara sa mai vorbesc ca poate fi si mai rau. Si cu saua mai ingusta - unde pot sa confectionez asa ceva? Pt TREMELO: Ma bucur ca am gasit pe cineva cu care sa sa ma simt in echipa cind toata lumea lauda japonezele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bob Postat Octombrie 21, 2003 Share Postat Octombrie 21, 2003 ma...pune-i cauciucuri mai subtiri... glumesc...pai este bine ma...ai centru de greutate mai jos, deci o manevrezi mai bine. nu te baga la combinatii de-astea ca e naspa, la 200 la ora poate-ti iei zboru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Octombrie 23, 2003 Share Postat Octombrie 23, 2003 Newjoker mai adauga unul in "club", desi mult mai modest (350SS). Pentru viitor ma macina dorinta dupa 750 SS '95-'98(cu banii este mai nasol) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul. Postat Octombrie 23, 2003 Share Postat Octombrie 23, 2003 Pt TREMELO:Ma bucur ca am gasit pe cineva cu care sa sa ma simt in echipa cind toata lumea lauda japonezele. Asta pt ca japonezele RULE !!! [si tractoarele DROOL ] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tremelo Postat Octombrie 23, 2003 Share Postat Octombrie 23, 2003 @newjoker,edji, sa lasam japonezele in pace iar noi sa fim uniti asa cum sunt toti ducatistii lasa ca le aratam la vara ce poate un ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Octombrie 24, 2003 Share Postat Octombrie 24, 2003 Si poate cu ocazia asta (vara 2004) reusim sa ne intalnim. Tremelo da si tu un semn cand mai vi in tara; pt. ca de data asta am vazut mesajul tau cand te pregateai de drum dar dupa ce ai ajuns in tara nu am reusit sa dau de tine. Mi-ar fi facut placere sa te cunosc personal si sa te invit la o bere,cola , cafea sau ma rog la o "barfa" despre motoare. Oferta este valabila si pt. tine Newjoker daca ajungi prin Ploiesti da un semnal 0722 356 993 sau 0745 070 267 sau AnserElectric@msn.com Sa ne vedem sanatosi !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tremelo Postat Octombrie 24, 2003 Share Postat Octombrie 24, 2003 daca stiam ca esti ploiesti...pai am trecut de en ori pe lânga ploiesti calare pe motor.lasa ca la anul ne vedem cu siguranta.in ro am sa vin de sarbatori dar calare pe avion.te sun când ajung in tara.am sa stau si vreo 5 zile la sinaia..asa ca e loc de una lada de bere sau mai degraba.. un vin fiert. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormaniac1 Postat Octombrie 24, 2003 Share Postat Octombrie 24, 2003 Daca va modificati prea mult italiencele alea cred ca o sa ajunga japoneze de-a dreptu'... Pozitia mea anti-italience cred ca o cunoasteti deja, dar oricum cred ca n-ar fi frumos si fair-play sa nu recunoastem si meritele unui motor latin... Suna superb (cam de tractor... ), arata bestial (ca macaraua cu grinzi zabrelite...) si merge... pana se opreste A fost o gluma bineinteles... I love the italian girls... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Octombrie 25, 2003 Share Postat Octombrie 25, 2003 PT. Tremelo -Pun la bataie o lada de ce vrei tu dar sa nu uiti! PT. Motormaniac sper ca este o gluma si " I love the italian girls" nu de alta dar nu trebuie sa te iei dupa ce vezi la Tv.(cred ca sunt singurele italience care arata bine).In ceeace priveste pozitia ta fata de motoarele italiene nu ne deranjeaza cu nimic , personal consider un handicap atunci cand ai idei preconcepute(fara suparare). Sincer imi plac toate motoarele indiferent de tara de origine, numai ca ma simt atras mai mult de cele italiene (cu defectele si calitatile lor). Va urez o iarna cat mai usoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newjoker Postat Octombrie 27, 2003 Autor Share Postat Octombrie 27, 2003 Si revenind la topicul meu.... in afara de ingustarea seii (care nu stiu unde se poate executa) nu mai exista alta solutie ?.... Stiu.... sa o vind si sa iau o japoneza,... nu? In afara de asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul. Postat Octombrie 27, 2003 Share Postat Octombrie 27, 2003 Si revenind la topicul meu.... in afara de ingustarea seii (care nu stiu unde se poate executa) nu mai exista alta solutie ?.... Stiu.... sa o vind si sa iau o japoneza,... nu?In afara de asta. Adevarul este ca ai ales si tu un motor care no fost facut in nici un caz pt astia mai scurtzi ca noi. Si distantza la sha este inalta si distantza pina la ghidoane este destul de mare. Am stat si io pe un SS900 si personal so simtzit super naspa. Imi place mult mai mult modelul pre 98'. Mai ales versiunea SuperLight Oricum sa itzi raspund la intrebare , prietenul meu Sam de aicea [roman si el ] are un ST4s care mi se pare chiar comfortabil , ghidoanele sunt ajstabile iar shaua este ,mai ingusta si parca si mai joasa. Acuma ca a aparut ST3 [1000cc racit cu aer] ar trebui sa gasesti preturi destul de bune pt ST2's de anu trecut. Are aceelasi motor ca si SS tau [varianta 900cc] dar ergonomic este mult mai blind . Aprilia Futura ar fii alta optziune buna, am stat pe una si mi so parut chiar foarte comfortabila. Trei sa zic ca daca n-ai fii asa blocat pe non-japaneze ai avea alegeri mult mai bune. VFR 800 mi e potriveste ca o manusa , FZ1 este superb [mai ales motorul] la fel si noul ZZR1200 [din nou superb motor] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormaniac1 Postat Octombrie 27, 2003 Share Postat Octombrie 27, 2003 Intr-adevar, ca romancele nu-s nici una... Cat despre problema sheii... sa stii ca italienii fac motoare faine, performante, extra passion, dar din pacate nu si foarte comode, mai ale sla dimensiuni umane mai modeste... (adica mai ca noi... asha... in jur de 1.70). Ducati face motoare destul de alungite pe fatza, fata de postul de pilotaj... si asta datorita cadrului zabrelit cred Oricum ideea lui Raul e foarte buna... Dar poate gasesti si ceva italian prin ograda... Ducati Multistrada cred ca iti trece de buric shaua asa ca nici ala nu e o alegere... Poate o Aprilia RS 250, ca tot ii pt astia mai micutzi (da' rupe si pe multi mai mari... ) Bafta multa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.