Sari la conținut

jupiter 3


dreamer.
 Share

Postări Recomandate

Vizitator stress_L&P

is la fel ca orice alt jupiter (bine, diferente minore si unele diferente la ferestre) doar ca ziceau mosii ca sunt mai fiabile...or fi fost materialele mai bune, cine stie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

a! ij-ul jupiter 5 solo (din fabrica) e cel mai rapid si are alt pinion (mai mare) la transmisia primara! altfel un 4 face un 5 care a fost facut pentru atas! :wave: de fapt de asta se spune ca 4 este mai putin fiabil, se tureaza cel mai tare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa-i pun o aprindere pe 12 V, dar nu stiu cum.Poate cineva sa ma ajute cu o schema electrica explicita(am gasit alea de pe motorlife, dar nu se vede aproape nimic)Am alternatorul ala, si am mai luat azi si cutia cu diode,am inteles ca acea cutie, tine loc si de releu de incarcare,dar nu am o schema electrica explicita, pe cutia aia cu diode, am diferite borne, notate cu X2,X3...pana la x8,dar, nu stiu legaturile care vin la alternator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam offtopic...

 

hmmm... intreb si io ca omul prost... :o :) care din cele 2 ijuri a fost conceput (sau este mai potrivit din punctul de vedere al caracteristicilor motorului) pentru a merge cu atash? :wave:

 

 

:o :blbl:

ca planeta (monocilindru) ar trebui sa aiba un cuplu mai mare, dar sa nu fie asha tare la viteza din cauza limitarii rpm-urilor ce ar cauza vibratzii "nebune". jupiterul cred ca ar rezista si la turatzii mai mari, nu?

 

poate gasesc si io o lamurire...

 

sperand ca n-am suparat pe nimeni,:P

m

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

uita-te cu atentie la schemele pe care le ai (aia de la jupiter 5 mai simplu, fara 03 in coada) si fa-o, eventual urmareste fiecare fir in parte! daca gasesc ceva mai clar iti dau de veste!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si Jupiterul si Planeta merg inhamate cu atash foarte bine si fug la fel 60-70 la drum lung incarcate (la turatie optima). Altfel poti atinge si 100 cu atashul, dar mai bine in 70.

 

Mai naspa cu atasul la Jupiter.... Atasul e pe dreapta si tot acolo faci reglajele la platou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...