MVTarts Postat Iulie 21, 2005 Share Postat Iulie 21, 2005 noi sa fim sanatosi 185910[/snapback] mai bine NOI SA FIM NOROCOSI (ca sanatosi au fost si aia de pe Titanic ) Insanatosire grabnica si numa bine in continuare... P.S.: De aia nu ai intrat la CRIMS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
libelula Postat Iulie 21, 2005 Share Postat Iulie 21, 2005 Poti sa intri in acvaplanare si la viteze mai mici!!!Depinde de cantitatea de apa de pe drum, starea drumului si a cauciucurilor. 206957[/snapback] poti sa intri si stand daca vine tsunami. asa este, ai dreptate. problema este ca orice cauciuc, cat ar fi de uzat...nu intra in acvaplanare la 60 la ora. Pierderea aderentei la o manevra brusca este altceva, nu acvaplanare. ma opresc aici. nu vreau sa derivam intr-o polemica aiurita. aveti grija de voi, L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PISTRUIATUL Postat Iulie 21, 2005 Share Postat Iulie 21, 2005 poti sa intri si stand daca vine tsunami. asa este, ai dreptate. problema este ca orice cauciuc, cat ar fi de uzat...nu intra in acvaplanare la 60 la ora. Pierderea aderentei la o manevra brusca este altceva, nu acvaplanare. ma opresc aici. nu vreau sa derivam intr-o polemica aiurita. aveti grija de voi, L 207021[/snapback] Intra pe toyo.ro, sama.ro si mai sunt multe alte locuri ca sa te lamuresti exact, fiindca faci o confuzie intre aderenta si acvaplanare.Asa cum am mai scris, acvaplanarea apare in urma combinarii mai multor factori, NU EXISTA O LIMITA INFERIOARA DE VITEZA!!! Numai bine si tie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitorul din oz Postat Iulie 21, 2005 Share Postat Iulie 21, 2005 problema este ca orice cauciuc, cat ar fi de uzat...nu intra in acvaplanare la 60 la ora. Se vede ca n-ai mers decit pe uscat. Eu era sa intorc masina o data la 50 la ora desi mergeam drept. Ia fa experimentul: mergi cu 40-50 si intra cu rotile din dreapta intr-o balta adinca de cel putin vreo 2cm. Pe linga bordura sint sigur ca gasesti. Daca esti in viraj ai ceva sanse sa o scapi in bordura sau pe contrasens. Oricum o sa simti foarte clar cum iti merg rotile pe apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCS911 Postat Iulie 25, 2005 Autor Share Postat Iulie 25, 2005 Se vede ca n-ai mers decit pe uscat. Eu era sa intorc masina o data la 50 la ora desi mergeam drept. Ia fa experimentul: mergi cu 40-50 si intra cu rotile din dreapta intr-o balta adinca de cel putin vreo 2cm. Pe linga bordura sint sigur ca gasesti. Daca esti in viraj ai ceva sanse sa o scapi in bordura sau pe contrasens. Oricum o sa simti foarte clar cum iti merg rotile pe apa. 207181[/snapback] Nu mai vreau experimente... ... oricum am incercat cu masina lui tata... hehehe mistoo. Am scos-o pe kartodrom dupa o ploaie. Apropos la thecrims.com . Incepe o noua serie in august. Sa ne facem gang!!! In rest NUMAI BINE, SANATATE SI NOROC EXAGERAT! PS: Acum stau "la tzatza vacii" in vama... mai ies si pe la Bulgati, da' mai rar. Peste o sapt. reintru in forta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DDU Postat Iulie 26, 2005 Share Postat Iulie 26, 2005 din cate stiu eu centururile din ziua de azi sunt calculate in asa fel incat sa nu-ti provoace daune.....ea se rupe partia si se intinde. sigur nu zburai din masina si scapai fara coaste rupte. Recuperare rapida.Sunt adeptul centurii indiferent de locul ocupat in masina 185924[/snapback] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
libelula Postat Iulie 26, 2005 Share Postat Iulie 26, 2005 Se vede ca n-ai mers decit pe uscat. Eu era sa intorc masina o data la 50 la ora desi mergeam drept. Ia fa experimentul: mergi cu 40-50 si intra cu rotile din dreapta intr-o balta adinca de cel putin vreo 2cm. Pe linga bordura sint sigur ca gasesti. Daca esti in viraj ai ceva sanse sa o scapi in bordura sau pe contrasens. Oricum o sa simti foarte clar cum iti merg rotile pe apa. 207181[/snapback] am subliniat ca pierderea aderentei, poate fi un caz particular al acvaplanarii, dar nu acvapalnare. in fine, poate gresesc, nu sunt specialist in cauciucuri dar am mers f, f multi km atat pe ploaie, pe noroaie, pe asfalt, pe gropi....cu toate felurile de cauciucuri, iar daca nu bruschezi mai mult decat iti permite coeficientul de frecare....nu iesi in decor. acvapalnare este cand mergi sa zicem drept cu 150 si incercand sa virezi, ai surpriza ca masina nu vireaza. asta este acvaplanare.. aaa.... ca noi venim in curba cu viteza....cu o masina fara amortizoare si fara cauciucuri si ne asteptam ca acea suprafata uda sa aiba aceeasi aderenta ca si asfaltul si suntem surprinsi de alunecarea rotilor si de tendinta de a fugi din viraj... asta se cheama pierderea aderentei. important este sa avem grija la viteza si nu mai vb despre acvaplanare si alunecare, ci despre peisaje, femei etc etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitorul din oz Postat Iulie 26, 2005 Share Postat Iulie 26, 2005 acvapalnare este cand mergi sa zicem drept cu 150 si incercand sa virezi, ai surpriza ca masina nu vireaza. asta este acvaplanare.. Ala e un simplu comportament subvirator, poate sa fie dintr-un milion de cauze. Poate sa fie pe asfalt uscat, pe asflat murdar, pe zapada, gheata, sau pe asfalt ud FARA acvaplanare, numai pentru ca asfaltul ud aluneca mai tare. Acvaplanarea, cum spune si numele, e cind pierzi asfaltul de sub roti si mergi numai pe apa. Asta presupune sa fie suficienta apa, cel putin citiva mm acolo. Asfaltul ud dupa ploaie nu mai are cum sa provoace acvaplanare ca nu mai e apa pe el, dar baltile ramase pot. Repet experimentuil: mergi cu 50, DREPT, pe o ploaie torentiala si calca intr-o balta mai serioasa. O sa ai surpriza ca ti se desprind rotile de pe pamint. Daca intri numai cu 2 masina are tendinta sa se duca in directia aia, daca dormi cu volanul in mina ai sanse sa intri pe trotuoar. E foarte adevarat ca depinde foarte mult de cauciucuri si starea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iulie 26, 2005 Share Postat Iulie 26, 2005 stiu ca f multi nu o sa fie de acord cu ceea ce o sa spun:uneori e mai bine sa nu ai centura si sa fi aruncat din masina la socul initial, fie pt ca urmeaza un alt soc cu un alt vehicul sau cu un pom, zid etc - care te poate strivi in masina; fie pt ca poti sa cazi cu masina in rau si...sa te inneci legat de masina nu e tocmai placut. ai dreptate, nu sunt de acord unul dintre "f multi" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.