livius_ereticus007 Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Salutare la toti! „Suzi” al mea are 23 de ani, este GS400 din 83. Este un model rar si, din pacate, piesele de schimb pe care trebuie să le procur sunt tot la fel de rare. Acu că mi se pare cel mai frumoasă motoreta cred ca spune fiecare despre a lui, insa faptul că nu o intalnesc pe toate drumurile o face si mai frumoasă. Am mai vazut pana acu un model prin Bucuresti, insa era de 250 nu de 400. Am mai intalnit pe forum un gs400 dar din 79, si estetic difera fata de modelul meu. I-am cautat de am inebunit manual de utilizare, si intr-un final am ajuns să gasesc peste ocean, in Canada mai exact. Mi l-a dat, după cum era de asteptat, un pensionar. Sunt incepator si am facut pan acu cam 1000 de kilometri cu ea. Is foarte multmit, mai putin de lantul care e vechi, bate si tre sa-l schimb Âşi de cablul de kilometraj ce a cedat pe neaÂşteptate. Am gasit toate astea pe www.wemoto.com, un site dedicat motocicletelor clasice, insa nu stiu cata incredere sa am pentru a cumpara piesele astea. Mai are cineva un astfel de model, sau măcar a mai făcut cineva cumparaturi de pe wemoto.com? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Arata destul de bine pentru anii pe care ii are!Sa o stapanesti sanatos! PS:Suntem in 2008! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 (editat) Pentru piese incearca www.louis.de ->Bikenbank -> Suzuki -> 250-400 cmc ->Gs400 (77-83) si ai ceva piese acolo de la baterii, diverse garnituri si o-ring - uri, frane, filtre, cabluri (km) si ambreiaj ... BAFTA EBAY: http://motors.search.ebay.co.uk/gs-400_Mot...40QQsacatZ14780 Editat Mai 26, 2008 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...