yogi Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 prietene..la 200 km/h, pentru a frina, in conditii ideale, cu cauciucuri noi, fara voblaj, gropi etc., inseamna 192 metri. daca la asta adaugi inca 1, 5 secunde, cit inseamna de cind ai vazut obstacolul pina ai bagat frina, asta inseamna inca fix 83 de metri (83 metri face un motor la 200 km/h in 1,5 secunde, stiai??). in total, asta inseamna 272 metri. daca tu crezi ca sta cineva sa te astepte... .. in plus, un autoturism, care sa zicem ca merge cu 60km/h (ceea ce nu era cazul pejoului aluia), face ....17 metri pina la 0 km/h. nu crezi ca e o diferenta cam mare?? 272 - 17 metri.... Acest gen de topice ar trebui inchise dupa primele posturi cu RIP sau dupa primul reply rautacios.Bag de seama ca sunt multi care nu vor sa priveasca in urma si sa invete, sa bage la cap sau sa inteleaga ca motociclismul e o pasine periculoasa, care necesita vigilenta, atentie si concentrare.Nu, ei prefera sa alerge in loc sa se plimbe si sa admire peisaje.K7 sau Minsk sau Jawa sau R1, TOATE pot sa faca ca pilotul sa fie avariat definitiv. Sunt de parere ca toti cei care nu respecta niste legi nescrise o fac pe mana lor mai ales ca pe strada nu sunt steaguri de avertizare ca pe un circuit Cat despre unii smardoi (cum a precizat Spiridusa ) care se infig in comentarii eu am toata convingerea ca nu o fac din rautate AI idee Spiridusa, ca tot ti-am urmarit posturile pe cele cateva forumuri, ce inseamna sa franezi de la 250+ pana la 50? Ai idee ce iti face un voblaj sau cat de fericit te simti cand iesi din el?Sau idee de fapt cum se merge cu motocicleta in orice regim vrei tu? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate