sososs Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 salut, tocmai mi-am cumparta un KTM 620 LC4 din 96 avand in vedere ca este primul motor pe care il am va rog sa ma ajutati cu sfaturi referitor la revizia pe care trebuie sa o fac: - ulei este OK si de masina (Castrol 5W40) ? - la cutie este baie de ulei separata - filtru aer, benzina, ulei ? - semeringuri si ulei furca - porneste la rece foarte greu (la cald o ia din prima), trebuie sa dau la picior mult si se mai si blocheaza pedala; ceva sfaturi de cum se porneste, am vazut ca are si ceva decompresor ..... alte sfaturi referitor la model ...... mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 salut, tocmai mi-am cumparta un KTM 620 LC4 din 96 avand in vedere ca este primul motor pe care il am va rog sa ma ajutati cu sfaturi referitor la revizia pe care trebuie sa o fac: - ulei este OK si de masina (Castrol 5W40) ? - la cutie este baie de ulei separata - filtru aer, benzina, ulei ? - semeringuri si ulei furca - porneste la rece foarte greu (la cald o ia din prima), trebuie sa dau la picior mult si se mai si blocheaza pedala; ceva sfaturi de cum se porneste, am vazut ca are si ceva decompresor ..... alte sfaturi referitor la model ...... mersi aoleu copilule..mare grija..trebuie ulei special de motocicleta,nu poti baga ulei de masina fiindca aditivarile sunt total diferite..iti recomand yacco,motorex(standard)sau orice firma consacrata de ulei (castol,mobil,elf,etc)sintetic... motorul si cutia de viteza au corp comun,deci nu trebuie sa mai cauti vreun alt buson de golire sau umplere.. filtrele cumpara-le de la orice magazin auto-moto care are cataloage de filtre..nu trebuie filtru de benzina,fiindca rezervoarele fiind din plastic nu prea are ce sa se adune(ma refer la rugina)..eventual apa din benzina.. ptr pornirea dificila incepe intai cu schimbul bujiei si apoi vezi cum merge treaba.. cu simeringurile vezi doar daca plange motorul pe undeva si le comanzi la reprezentante ktm..nu stiu din ce oras esti dar maj oraselor mari au reprez..daca nu gasesti spune-mi de unde esti si iti zic care e cel mai apropiat dealer trebuie sa iti arate cineva care are lc4 cum se porneste cu decompresorul..eu tin decompresorul atacat,dau 2-3 pedale si apoi il las tras la maxim si porneste la prima pedala..nu uita sa tragi socul dupa ce dai cele 2,3 pedale ulei de furca foloseste yacco medium,e cel mai buna configuratie a suspensiei ptr un incepator,dar umbla la furca doar daca vezi ca plange vreun semering(astea tot de la dealerii ktm trebuie comandate si in general toti au pe stoc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 (editat) Din cele avute de mine la 620 SC (tot LC4) din 2001 - trebuia sa tii decomprimat ,sa dai pedala jos pana se auzaea un click apoi ii dadeai drumul inapoi sus, te pregateai sufleteste si fizic si mai dadeai o data tare cat poti. Mai e o smecherie la al meu in manualul de folosire - zice sa tin decomprimat si gazul la maxim si sa dau 15 pedale. trebuie sa verifici si daca la tine in manual scrie la fel. Sfat bun - sa porti cizma de moto cand dai la pedala. Daca iti scapa piciorul si vine inapoi kick starterul doare foarte tare - eu am invata pe pielea mea - sau ma bine zis tibie. Al meu daca e sub 18 grade afara si nu l-am pornit de mult imi ia undeva la 20 de minute sa il reanimez. Nu strica o bujie iridium - dar la motoare de prin 96 e sansa sa-i dublezi valoarea daca pui o bujie iridium. La noi pe stoc kitul de filtre de ulei (sunt doua) plus garniturile de cupru si guma costa in jur de 80 de lei. Filtru de benzina nu trebuie. La vechimea motorului iti recomand un ulei semisintetic, noi avem Mobil , Motul, Castrol - in modelul 620SC al meu eu bag Mobil Extra Semi-sintetic, iar in restul motoarelor Motul. Uleiul il pui intr-un singur loc - langa discurile de ambreaj. Pe vremea lansarii motorului tau KTM lucra cu Shell - din pacate in TM n uam gasit ulei Shell de motocicleta. Sa verfici rulmentul de la jugul din fata unde intra in cadru + rulmentii de la roata. La un motor de prin 96 nu strica sa verifici si deschiderea valvelor - dimensiune e data in manualul de utilizare a motorului. Editat Iunie 1, 2008 de Nomad_shop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 acuma gandindu-ma la vechimea motorului si ce au scris si baietii de la nomad cel mai bine este sa o revizezi complet,cauta un dealer sau trimite-o prin curierat sa iti verifice totul..eu personal te-as trimite la szolt la satu-mare..baietii aia stiu ce fac si au preturi de bun simt la manopera..de la valcea a plecat acolo un exc facut zdrente si erau pariuri 100% ca nu il mai repara nimeni..dupa o luna a venit inapoi si functioneaza excelent..asa ca tii recomand cu caldura.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Iunie 2, 2008 Autor Share Postat Iunie 2, 2008 ok .... mersi de sfaturi ..... o sa ma apuc personal de schimburi (imi place sa mesteresc ....) stiti cumva unde gasesc carte tehnica la ea ? am gasit pe net doar ptr motor ...... pot sa schimb singur simeringurile si uleiul la furca .,.... sau ii complicat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 ok .... mersi de sfaturi ..... o sa ma apuc personal de schimburi (imi place sa mesteresc ....) stiti cumva unde gasesc carte tehnica la ea ? am gasit pe net doar ptr motor ...... pot sa schimb singur simeringurile si uleiul la furca .,.... sau ii complicat ? sigur..daca iti place(si stii) sa mesteresti nici o problema..grija ca sunt 2 compartimente cu ulei..urmareste exact cum sunt puse componentele in telescop si..spor la treaba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 (editat) am eu cartea de service doar ca e in germana te uiti si tu pe poze intra pe mess si vorbim Editat Iunie 3, 2008 de dracushorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Iunie 3, 2008 Autor Share Postat Iunie 3, 2008 am eu cartea de service doar ca e in germana te uiti si tu pe poze intra pe mess si vorbim ok man ..... tks sper cu ocazia asta sa inteleg si eu concret cum se porneste ........... ))) cu decompresorul etc .......... ref la echipament: vreau sa-mi iau o casca, o plasa completa cu protectii, protectii de genunchi + cizme ..... cred ca ar fi ok ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuperComp620 Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 acuma gandindu-ma la vechimea motorului si ce au scris si baietii de la nomad cel mai bine este sa o revizezi complet,cauta un dealer sau trimite-o prin curierat sa iti verifice totul..eu personal te-as trimite la szolt la satu-mare..baietii aia stiu ce fac si au preturi de bun simt la manopera..de la valcea a plecat acolo un exc facut zdrente si erau pariuri 100% ca nu il mai repara nimeni..dupa o luna a venit inapoi si functioneaza excelent..asa ca tii recomand cu caldura.. O adresa de mail / nr telefon de la szolt ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free ride Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 De unde esti?Daca esti din bucuresti sau in zona iti pot arata cum se face schimbul de ulei cat si pornirea lui.Prin bucuresti exista un mecanic care face un motor ca al tau sa merga ceas.Jumba se numeste sau Stuelwa il gasesti aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuperComp620 Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 De unde esti?Daca esti din bucuresti sau in zona iti pot arata cum se face schimbul de ulei cat si pornirea lui.Prin bucuresti exista un mecanic care face un motor ca al tau sa merga ceas.Jumba se numeste sau Stuelwa il gasesti aici. Ma intereseaza sa verifice aprinderea , sau sa o repare . Nu da scanteie deloc , nici cu alta bobina ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free ride Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) motor4freeride@yahoo.com ia legatura cu jumba.El mi-a reparat motorul.Al meu a stat doua saptamani nepornit si a pornit la prima pedala.Am schimbat aprinderea si pistonul. Editat Noiembrie 4, 2013 de free ride Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.