Sari la conținut

Triumph Tiger


Postări Recomandate

Salutare,

 

Dupa aproape 3 luni cu noua achizitie (KTM 625 SMC) am ajuns la concluzia ca nu e chiar ce-mi trebe. Sigur, prin oras e perfecta si se descurca foarte bine pe drumuri proaste, dar a incerca sa faci drumuri lungi cu el e ca si cand ai incerca sa jonglezi cu arici: se poate face, dar doare al dracu' de tare :unsure:

 

Acum, intrucat 950 Adv e inafara orizonturilor financiare actuale, m-am gandit la ce optiuni mai exista si, printre altele, mi s-a parut interesant Triumph Tiger. Ma refer aici la cel de 900 care a primit mai tarziu motorul 955i (deci nu prima editie de Tiger, ci a doua cred).

 

Asadar, are cineva la noi asa ceva? Si, daca da, cam ce plsuri si minusuri i-ati gasit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca e pacat ca dupa 3 luni de mobra (luata probabil de noua) sa iti dai seama ca nu e ce iti trebuie. Cat despre drumurile lungi, nu e asa de grav, bunicii nostri le faceau pe Mobra si nu se plangeau :) .

Eu iti recomand sa iti cumperi o sa cu gel, sau macar sa ii inlocuiesti buretele celei actuale, iar la capitolul protectie vant, poti pur si simplu sa mergi mai incet: eu la 90 - 100 nu am probleme (decat cu saua :unsure: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

primul lucru cand iti iei un motor(cel putin eu asa fac)te interesezi daca gasesti reprezentante ptr servisare,daca ai de unde sa iei piese de schimb si c-am la cat se ridica costurile de intretinere..eu personal nu am auzit de reprezentare triumph la noi si daca chiar o fi vreuna intereseaza-te intai cat de repede vin piesele(si aici ma refer la timpi reali nu la povesti de dealeri ca in 4 zile e aici,dar treceti mai sigur peste 3 luni ca atunci o sa fie in pravalie)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce cred eu despre piese: poti sa iti gasesti pe cineva care sa aduca din Anglia direct (de pe ebay eventual) sau de prin Germania. Oricum o sa iti vina mai repede decat la unele reprezentante cu pretentii. Deci cu piesele o mai rezolvi cumva.

Problema o sa fie partea de service. Sunt multi mecanici care nu stiu ce fac, iar atunci cand vad o mobra necunoscuta/exotica, se pierd complet sau pur si simplu te servesc cu "noi nu reparam Triumph".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La partea cu servicearea clar aveti dreptate (pentru piese ma gandisem cam la ce spunea si Mihai). Dar, totusi, parca mi se pare trist sa nu poti sa-ti iei un motor doar pentru ca n-are cine sa aiba grija de el.

 

Cat despre SMC, probabil o sa aftermarket ar rezolva partial problema, dar tot ar ramane aspectul legat de viteza. Adica, mie mi se pare ca mai sus de 100 nu e prea incantata sa mearga (probabil mi se pare), si mie personal nu-mi place deloc sa trag de ea pana la refuz daca ea zice ca nu vrea. Si de asta spun ca m-ar tenta un enduro-touring capabil de viteze ceva mai mari, pentru autostrazi si toate cele, iar Tigerul pare o varianta interesanta.

 

P.S.: SMCul e nou pentru mine, din fabrica a iesit in '04.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e adevarat ca nu poti sa iti iei o mobra pe care chiar ti-o doresti doar din cauza asta. E doar o problema de "unde nu-i cap vai de picioare", sau cat esti tu dispus sa alergi pentru "excentricitatea"/pasiunea asta.

Si eu am ales CCM, pentru ca prea aveau toti KTM-uri. Dar in cazul meu, fiind o corcitura de Suzuki cu KTM, m-am descurcat usor cu piesele, dar si cu serviceul. (Asta nu l-a oprit totusi pe un "inginer" sa imi strice aproape prinderea superioara a rezervorului, intrucat nu realiza dumnealui cum vine rezervorul fixat intre cadru si sa).

Deci daca tu crezi ca merita Tigerul, da-i bataie, dar sa stii ca alternative exista, unele chiar mai bune (nu stiu exact la care Tiger te referi).

 

Cat despre SMC, fiind mai ales de 600, ar trebui sa aiba viteza de croaziera pe la 120, mai ales ca a mea de 400 se simte relativ bine si la 100km/h. Si pentru mine de ex, 100 e suficient; nu iti zic ca am facut 200km cu un prieten cu SuperTenere si numai pe autostrazi nu am mers :unsure: .

 

P.S. Parca erau cativa useri pe forum posesori de Triumph Daytona. Poti sa ii intrebi pe ei cum s-au descurcat, ca din cate am inteles exista o reprezentanta pe la Cluj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce raport de pinioane ai pe SMC???..poate o rezolvi asa..ca tunning la ktm se poate face la greu doar sa vrei..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mai este prin cluj, motoland. i-au adus lui sadik69 un semnalizator original pentru Trophy 900. mi se pare un pret bun 9.200 euro CIP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...