Jump to content

marque

Super Membru
  • Content Count

    872
  • Joined

  • Last visited

About marque

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Yahoo
    marcsandu

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    KTM 690 Supermoto R
  • Numar Moto
    104
  • Club
    MOTOEXTREM

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki DR 650 RSESuzuki DR 650 R
  • Interests
    motors and boarding

Recent Profile Visitors

1,118 profile views
  1. articol Dirt Bike Zone: http://www.dirtbikezone.ro/dbz-viziteaza-smaeb-2012-toata-atentia-pe-motocicletele-off-road.html
  2. Concept: Prima cupă privată de motocross din România 2 motociclete KTM 2012 oferite ca premii micilor piloți, SX 50 Âşi SX 65, premii Âşi cadouri pentru sportivi; ÂŞase etape găzduite de cele mai bune circuite de motocross ale țării; ÂŞase clase de participanți: 50, 65, 85, MX2, MX1, Amatori, Veterani, sportivi de la 6 la 60 de ani; Target de 5.000 de spectatori per cursă; Dementor KTM Motocross Cup restarteaza motocrosul romanesc Dual Racing Team Âşi Top Cross TCS, două dintre cele mai titrate cluburi de motocros ale României îÂşi propun să creeze extra-valoare într-unul din cele mai spectaculoase Âşi mai riscante sporturi cu motor prin organizarea unei cupe care să-i reunească la startul a cinci etape pe cei mai talentați si mai motivați piloti de motocros din România Âşi din țările vecine. Dementor Motocross Cup se va desfăÂşura de-a lungul acestui sezon pe cele mai bune circuite de motocross ale României – Ciolpani, Prundu, BucureÂşti A1, ZărneÂşti Âşi Miercurea Ciuc, propunându-Âşi să demonstreze că în ciuda perioadei mai puțin faste pe care o traversează sporturile cu motor, Âşi în țara noastră se poate desfăÂşura o competiție care să respecte un concept unitar Âşi profesionist de organizare Âşi promovare, care sa aducă un număr important de spectatori la curse Âşi să atraga noi sportivi din rândul tinerilor Âşi copiiilor. De altfel, cele două mari premii ale competiției au fost gândite tocmai pentru a se veni în sprijinul generațiilor viitoare de sportivi, două motociclete KTM, 50 SX Âşi respectiv 65 SX, puse la bătaie pentru micuții piloti ce aleargă la clasele mezine, mulți dintre ei cu mari sacrificii din partea unor părinți pasionați. O alta noutate importantă adusă de Dementor Cup este organizarea fiecărei etape pe parcursul unei singure zile, ceea ce permite sportivilor Âşi echipelor să îÂşi reducă la jumătate costurile de participare la curse, asigurând Âşi un caracter mai dinamic curselor pentru publicul spectator. Acest lucru este posibil doar datorită experienței organizatorice a cluburilor Top Cross TCS Âşi Dual Racing Team, care au în portofoliu etape de campionat mondial, european si național Âşi sunt responsabile pentru apariția si operarea circuitelor de motocros Ciolpani, Prundu si BucureÂşti A1, operațiune în care este implicat constant Greg Atkins, designerul circuitelor din Campionatul Mondial de Motocross. Implicarea acestor două cluburi în motocros s-a văzut Âşi prin rezultatele obținute de Adrian Âşi Julian Raduță, doi piloți etalon ai acestui sport, Adrian fiind dublu campion est-european la cea mai dificilă clasa, MX1. Iar dacă taxele de participare sunt mai degraba simbolice, premiile oferite primilor trei sportivi care vor castiga fiecare etapă în parte, dar Âşi primilor trei piloti din clasamentul general după cele cinci etape ale Cupei Dementor vor fi substanțiale. „Sportul evoluează, motocicletele evoluează, tehnica de pilotaj evoluează. Noi ne propunem să punem sportivii pe primul plan, oferindu-le un atât un concept unitar de organizare, cât Âşi circuite cu elemente tehnice moderne care reprezintă o provocare din punct de vedere al pilotajului, oferind în acelaÂşi timp Âşi un nivel de siguranță superior”, spune Ciprian Popescu, fondatorul clubului Dual Racing Team. Calendar Dementor Motocross Cup 21 aprilie, Prundu, județul Giurgiu 19 mai, Gorgota-Ciolpani, judetul Ilfov 30 iunie, Militari A1, BucureÂşti 28 iulie, Miercurea Ciuc, județul Harghita 29 septembrie, ZărneÂşti, judetul BraÂşov 27 octombrie, Prundu, județul Giurgiu
  3. Imi plac animalele foarte mult nu vreau sa fiu gresit inteles. Evit sa trec pana si peste gandaci cu bicicleta daca ii vad. Am salvat mai multe pisici catarate in pom, am gasit proprietar pentru una, le dau de mancare, etc. DAR... mai ales de cand merg prin Bucuresti pe bicicleta, am tras cateva picioare in gura la cainii fara stapan care m-au atacat de nu s-au vazut. Simplu. Ultimul azi dimineata, aveam si pantofi de ciclism - SPD-uri, best shot. Mentionez ca am fost muscat de un caine, pe motor, cand eram in faza lasa-i sa latre ca sunt niste animale inocente care nu iti fac nimic. Yeah right. Sunt niste jeguri corcite la nspea generatie, care atunci cand nu se ataca si nu se latra toata ziua intre ei, ataca pietoni, ciclisti, motociclisti etc.
  4. Dupa o vara fierbinte si incarcata de competitii off-road de cel mai inalt nivel, revista online Dirt Bike Zone revine cu un numar pe masura. A opta editie a Red Bull Romaniacs are parte de un material pe masura, la fel cum si etapa de Campionat Mondial de Enduro, desfasurata la Buzau este trecuta sub lupa, cu picanteriile de rigoare, intr-un articol pe masura. Ramanand in sfera competitiilor off-road, nu se cuvenea sa lipsim de la Moto X Country Busteni, ineditul si “atemporalul” am putea spune chiar (vedeti in articol de ce) concurs organizat de clubul Adventure Ride Bucuresti. Daca anul trecut patrundeam in itele Red Bull Romaniacs alaturi de castigatorul clasei Hobby, Lucian Neaga, pastram traditia printr-un interviu cu Andrea Goga, care ne povesteste pe-ndelete cum arata cel mai dificil raliu hard enduro al lumii prin ochii unei Power Puff Girl! si, pentru ca este experta la capitolul 125 cmc, alergand pe un KTM de aceasta cilindree o rugam pe Andrea sa se ne dea o mana de ajutor la testul cu Husaberg TE 125, oferit de Evo Racing. Husaberg TE 125 nu este insa singura motocicleta cu care ne-am dat pentru aceasta editie, pentru fanii soft enduro si ai calatoriilor moto, despre care ne place sa credem ca sunt prietenii nostri, am rezervat cate un material despre Honda NX 650 Dominator si Yamaha TT 600 RE, pregatita pentru desert de catre unul din prietenii Dirt Bike Zone. Nu in ultimul rand, pentru sectiunea tehnica am rezervat un material despre sistemele de ghidoanele Easton EXP, ultima evolutie in domeniu, iar pentru cei care abia au descoperit enduro, le spunem ca nu este prea tarziu niciodata, le uram bun venit si ii invitam sa se documenteze putin despre acest sport, cu un articol care te lamureste odata pentru totdeauna ce inseamna o cursa de enduro.
  5. la intrarea in Brasov, in 2008, inainte de o furtuna de vara, aveam cam 40, cand m-a lovit o rafala de vant atat de puternica, incat daca nu punctam cu piciorul drept cu siguranta scapam motorul. era un bmw f800s de la automobile bavaria si nu m/ar fi crezut nimeni daca le spuneam ca m-a dat jos vantul...funny.
  6. Etapa cu numărul trei a Campionatului Național de Enduro se va desfăÂşura la Lupeni, în organizarea clubului Comexim R din localitate, pe 3 Âşi pe 4 septembrie. Aceasta este etapa finală a campionatului, fiind hotărâtoare în stabilirea campionilor pentru anul 2011, iar enduriÂştii îÂşi vor stabili tabăra sau “paddock.ul”, în limbaj de specialitate, chiar în frumoasa stațiune Straja, situată la doar 20 de kilometri de municipiul PetroÂşani. Din Straja, de la peste 1.000 de metri altitudine, zecile de concurenți aÂşteptați la concurs vor coborî pe motocicletele de concurs până la Lupeni, urmând a fi “supuÂşi” probei cronometrate de motocros, care se va desfăÂşura pe “Sosodrom”, circuitul de motocros de la intrarea în municipiu. “Am obținut acordul posesorilor de terenuri de lângă circuitul de motocros, pentru ca sportivii să nu mai intre pe drumuri asfaltate, în trafic”, spune Sorin Sandu, din partea clubului organizator Comexim R Lupeni. “DeÂşi nu există o probă specială de tip Extrem Test, se poate spune că tot traseul este puțin extrem, concurenții având de parcurs pe zi, peste o sută de kilometri prin Munții Vulcan. Concursul va fi puțin mai greu decât cel de anul trecut, în special pentru cei de la clasa Hobby, există două coborâri lungi, pe două râuri, dar Âşi zone cu piatră”, a mai punctat organizatorul. Enduro este una dintre cele mai pretențioase Âşi solicitante discipline ale motociclismului. Sportivii au de parcurs de obicei câte trei tururi pe zi pe un traseu de 40-50 de kilometri, timp de două zile, trebuind să ajungă la timpi fixați pentru fiecare în parte, la punctele de contrar orar. În caz contrar ei sunt depunctați, deoarece regularitatea este cea urmărită de către comisia de arbitraj. Sportivii sunt însă departajați Âşi pe baza timpilor obținuți pe probele speciale, Motocros Test Âşi Enduro Test, nu mai lungi de câțiva kilometri, însă foarte tehnice.
  7. http://www.evz.ro/detalii/stiri/viata-si-moartea-la-motociclisti-o-selectie-naturala-942028.html
  8. Dirt Bike Zone, prima revistă moto online din Românie prezintă ediția cu numărul unsprezece. După un număr dedicat tinerelor talente din enduroul românesc, echipa Dirt Bike Zone axat pe cursele de enduro. Dragos vine cu o relatare picantă de la a treia ediție a Enduro Panorama, în timp ce Marc ne dezvăluie din culisele etapei de Campionat European de Enduro care a avut loc la ComăneÂşti. Tot din categoria „dezvăluiri”, articolul dedicat etapei cu numărul doi a Campionatului Național de Enduro, desfăÂşurată la Lăzarea este redactat… de sub cască, veți vedea Âşi de ce. În acest număr revin în forță Âşi testele, căci Dirt Bike Zone pune la încercare un BMW F 800 GS, dar Âşi o Honda CR 125, abordată din perspectiva pilotului tânăr începător. În numărul unsprezece al Dirt Bike Zone puteți admira autografele nimeni alora decât Vince Austin (Mondo Enduro) Âşi Maciek Swinarski (Moto Syberia), grație lui Alexandru Cercel, cel care a pus în cuvinte Âşi imagini povestea primei ediții a Adventure Travel Film Festival. Un material de referință pentru cei pasionați de călătorii pe două roți, pentru care-i mulțumim cititorului nostru! Îi mulțumim Âşi lui Ionuț Berceanu, cel care ne trimite povestea Turului Mării Negre, făcut cu două naked-uri, o treabp destul de dificilă de altfel. Nu am uitat nici de dirt track Âşi nici de motocros, aveți ce citi Âşi în acest număr! Revista Dirt Bike Zone este disponibilă Âşi pe print, la prețul de 26 de lei plus taxe poÂştale, comenzi pe adresa redactia(at)dirtbikezone(punct)ro
  9. A apărut ediția cu numărul zece a primei reviste moto online, Dirt Bike Zone. De această dată, publicația se concentrează asupra tinerelor talente din motociclismul off-road din România, de care, din fericire, nu ducem lipsă. Pentru că la doar unsprezece ani este primul pilot român pe podiumul Campionatului European de Motocros, Robert Krisztian Tompa Âşi-a câÂştigat locul pe coperta Dirt Bike Zone. Rămânând aproximativ în aceeaÂşi categorie de vârstă, DragoÂş Lula ne spune cine sunt tinerele talente ale enduroului, într-un amplu story, dedicat unor promițători enduriÂşti care merită atenția noastră. Pentru că au început competițiile, în acest număr puteți citi despre etapa de motocros de la Prundu, alături de etapa inaugurală a campionatului de enduro, desfăÂşurată la ZărneÂşti. Fotografii spectaculoase din mijlocul acțiunii Âşi poveÂşti pe măsură, ca de obicei! Pentru că redacția Dirt Bike Zone este pasionată de rally-raid, în revistă puteți un material în exclusivitate despre Rally Camp Oltenia, tabăra de rally raid organizată de Dracones Rhabon, alături de Alain Duclos. Nu am încheiat acest capitol, deoarece v-am pregătit un story savuros care-l are în prim plan pe Cătălin “Jumba” Mităceschu, pilotul clubului Adventure Ride clasându-se pe locul 61 din aproape 200 de concurenți la ediția din acest a Tuareg Rallye! Nu în ultimul rând, pentru cei pasionați de tehnică, Dirt Bike Zone a pregătit un articol despre singurul producător de motociclete off-road cu tracțiune integrală, Christini.
  10. padurea letea, oare nu e cumva locul ala unde e o rezervatie si cu o padure seculara, unde copacii sunt lasat asa cum au cazut... sau poate ma insel NU e Rezervatia Biosferei acolo ci un loc de raliu.
  11. nu inteleg de ce nu vad discutia asta la rubrica Vanzari - Altele.
  12. m am abtinut sa comentez la treaba cu excursia, dar povestea asta mai bine o tineai pentru tine stimate blackdirt. sper sa nu imi faci ceva scheme voodoo pentru comentariu asta
  13. După o iarnă grea, Dirt Bike Zone revine cu o nouă ediție, una “cool” Âşi la propriu Âşi la figurat. Cum altfel poate fi descrisă situația atunci când eminentul Mani Gyenes a câÂştigat Dakarul la clasa Maraton? Puteți citi în paginile revistei un amplu interviu cu pilotul Vectra Racing care a împărtăÂşit în februarie în cadrul unei întâlniri cu fanii, toate amănuntele aventurii sale în America de Sud. Articolul despre Dakar 2011, semnat de jurnalistul Cosmin Voicu nu face o simplă trecere în revistă a celui mai greu rally raid de pe planetă ci abordează această cursa din una din cele mai interesante perspective: cea a amatorilor, al căror unic scop este supraviețuirea. Revista Dirt Bike Zone dedică un amplu material campionului balcanic Âşi național la motocros, Ernest Mulner, cel care este considerat “unitatea de măsură” a acestui sport în România. Fotografii de epocă, amintiri din vremea curselor la care piloții alergau pe CZ-uri, acest articol are de toate. DeÂşi se spune că iarna nu se merge pe motocicletă, anul acesta, motocicliÂştii noÂştri au fost parcă mai activi ca niciodată, au organizat demonstrații Âşi s-au antrenat, pe zăpadă, zăpadă sau nisip, după cum veți putea citi în primele pagini ale revistei. Iar fotografiile sunt de colecție! Marc Sandu, redactorul Âşef al revistei a renunțat pentru un weekend la snowboarding, s-a urcat pe o motocicletă de enduro Âşi a reuÂşit spre surpriza generală să ajungă la Hațeg, la Âşasea ediție a Bikes on Ice, unica întrunire de iarnă din România. Marc a făcut totul pentru ca cititorii Dirt Bike Zone să fie informați în cele mai mici detalii despre provocările mersului pe motocicletă la zero grade, de altfel e posibil ca încă să-nu Âşi revenit complet. Din revistă nu lipsesc nici testele, prezentate din perspectiva începătorilor într-ale enduroului, care nu se dau în lături de la motocicletele în doi timpi: Derbi Senda DRD Âşi Yamaha WR250 Z. ÂŞi pentru că iarna tot trebuie să se termine odată, cititorii DBZ primesc ca bonus un material despre cum trebuie un bun endurist să-Âşi pregătească motocicleta pentru sezon, realizat în colaborare cu Enduro Store.
  14. http://www.motoblog.it/galleria/foto-del-g...della-romania/4
  15. Am ajuns cu bine acasa, iata si cateva poze de la mine, mai multe de pe... drum, a carui poveste e pe respectivul site. M-am simtit foarte fain la Hateg, multumiri clubului Road Patrol pentru primire!
×
×
  • Create New...