christensen Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 Am pus noul pinion sus pe roata si ansamblat restul pieselor, ieri cand vreau sa pun motorul sus pe cadru si a trebuit sa manevrez un pic motorul ca sal scot din garaj se bloca roata din spate..mergea destul de greu(neavand motorul pus, lam luat in aer si asa lam scos)iar cand il desfac supriza, coltul de aluminiu de langa pinionul pt kilometraj(cel care vine sus pe roata) era luat complet de celalalt pinion(care antreneaza cablul) ce este prins in aparatoare! eu ma gandesc ca de vina este aparatoarea de pinion lant (ii de etz 125/150)la magazin mau asigurat ca ii bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 Salut, ce anume s-a intamplat, ca nu am inteles... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Iunie 2, 2008 Autor Share Postat Iunie 2, 2008 am facut semn unde a 'polizat' muchia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aadryanaa Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 stai linistit, la mine nu mai exista muchia aia, la mine muchia aia este conica, stai sa caut pozele ca si Augustin a avut probleme cu pozitionarea pinionului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Asa-i cand sunt doi useri pe acelasi calculator, mai uiti sa schimbi userul Uite aici, /index.php?...57180&st=80 ,cauta post-ul 111 si 113 si uita-te la poze Cu toate ca nu inteleg ce anume reuseste sa roada din piesa aia... dar nu-i deloc normal, nu cred ca pinionul care este prins in carcasa de plastic ajunge pana acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Iunie 2, 2008 Autor Share Postat Iunie 2, 2008 /index.php?...t&id=279444 unde este hasurat la mine are o muchie(adica a avut) si pinionul de la km la polizat(chiar ajunge acolo). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Si la mine tija aia care antreneaza cablul (capul cu melc) a faut dinti in muchia aia de aluminiu. Cablul mi s-a rupt din kilometraj, trebuie sa iau altul. Altfel, discul melcat si tija arata foarte bine (dintii intacti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Iunie 2, 2008 Autor Share Postat Iunie 2, 2008 si cum ai rezolvat pana la urma? azi miam comandat un alt aparator sa il incerc pe acela, poate reusesc sa rezolv problema(nu stiu cum a fost origanalul nemtesc..ca ceva nui in ordine).daca tot nu rezolv am sa masor pana unde intra pinionul(adincime spre roata) si atat am sa polizez din acea margine.(nu doresc sami bage pilitura la rulmeti, lant). si mie mia polizat muchia(din aluminiu) iar pinionul este intact. la cel vechi nu aveam muchiea aceea dar am vazut urme de 'dinti' de la pinionul de antrena cablul si am considerat ca este vazelina, azi mam uitat inca 1 data si nu era vazelina ci sia facut locas.... ps. ma enerveaza enorm ca dai platesti pt ceva si primesti alceva + orele pierdute cu potrivirea piesei respective si pana la urma tot trebuie so schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 si cum ai rezolvat pana la urma?azi miam comandat un alt aparator sa il incerc pe acela, poate reusesc sa rezolv problema(nu stiu cum a fost origanalul nemtesc..ca ceva nui in ordine).daca tot nu rezolv am sa masor pana unde intra pinionul(adincime spre roata) si atat am sa polizez din acea margine.(nu doresc sami bage pilitura la rulmeti, lant). si mie mia polizat muchia(din aluminiu) iar pinionul este intact. la cel vechi nu aveam muchiea aceea dar am vazut urme de 'dinti' de la pinionul de antrena cablul si am considerat ca este vazelina, azi mam uitat inca 1 data si nu era vazelina ci sia facut locas.... ps. ma enerveaza enorm ca dai platesti pt ceva si primesti alceva + orele pierdute cu potrivirea piesei respective si pana la urma tot trebuie so schimbi. pai nu am rezolvat. Am curatat totul (toata pilitura) , am dat cu vaselina. Am schimbat rulmentii (le-am bagat vaselina si am pastrat chestiile alea de plastic tocmai pt ca sa nu intre acolo pilitura sau altceva... Probabil pinionul nostru are muchia altfel decat era ce originala si de aia s-a ros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Iunie 2, 2008 Autor Share Postat Iunie 2, 2008 la pinionul de lant cel vechi cand lam dat jos am gasit pilitura amesticata cu vazelina, prin aparatorile de lant am crezut ca sunt de pe rolele de lant rupte dar cand am spalat aparatorile am constatat ca erau din aluminiu si doar de acolo putea veni ca rolele nus din aluminiu. oricum daca nu rezolv problema cu noile aparatori am sa polizez ce a mai ramas din muchia aceea(ca nu am umblat cu motorul si nu a apucat sa se roada complet) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.