lucian.n Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 salut, azi... la sibu... motorul s-a blocat cu un scurt chitzait. Nu se mai putea da la kick, nimic. in fine, am reusit sa-l deblocam rotind de roata in spate. Ba, mai mult chiar l-am pornit pe o mica panta. La kick nu o lua, kick-ul era destul de moale, adica merge cam lejer... (cred ca nu mai e compresie). L-am pornit, am ajuns cu el la tabara, totul e ok. Dar... ce s-a intamplat si de ce? Ce cred eu, din cauza unei fisuri in toba chiar aprope de blocul motor, cam de 2 cm, atunci cand am intrat in balta a intrat ceva apa care a ajuns direct in piston. Din cauza asta a si mers intrerupt si apoi s-a blocat. Cum nu am posibilitatea sa trimit motorul la un service, maine o sa incerc sa-mi fac timp sa-l desfac. Daca e cineva care sa ma ajute cu sfaturi, o sa fiu foarte recunoscator. Vreau sa stiu daca e deajuns sa comand kitul de piston sau mai trebuie si altceva schimbat? Daca e ceva special de facut, de urmarit... atunci cand il desfac sau... orice e bine de stiut. Merci mult de ajutor!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 salut, azi... la sibu... motorul s-a blocat cu un scurt chitzait. Nu se mai putea da la kick, nimic. in fine, am reusit sa-l deblocam rotind de roata in spate. Ba, mai mult chiar l-am pornit pe o mica panta. La kick nu o lua, kick-ul era destul de moale, adica merge cam lejer... (cred ca nu mai e compresie). L-am pornit, am ajuns cu el la tabara, totul e ok. Dar... ce s-a intamplat si de ce? Ce cred eu, din cauza unei fisuri in toba chiar aprope de blocul motor, cam de 2 cm, atunci cand am intrat in balta a intrat ceva apa care a ajuns direct in piston. Din cauza asta a si mers intrerupt si apoi s-a blocat. Cum nu am posibilitatea sa trimit motorul la un service, maine o sa incerc sa-mi fac timp sa-l desfac. Daca e cineva care sa ma ajute cu sfaturi, o sa fiu foarte recunoscator. Vreau sa stiu daca e deajuns sa comand kitul de piston sau mai trebuie si altceva schimbat? daca include kit-ul si garniturile e suficient..ideea e ca s-a auzit clar cum ai calat pe urcarea aia dupa mlastina..iar daca nu mai ai compresie e treaba clara..daca nu te descurci adu-l la valcea ca am pe cineva tatic pe 2 timpi si ti-l face prioritar(nu de alta dar poate o lasi pe andreea fara motor la breaza,cu toate ca eu sunt convins ca nu ti-l imprumuta).. Daca e ceva special de facut, de urmarit... atunci cand il desfac sau... orice e bine de stiut. Merci mult de ajutor!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 (editat) ce cosmar Editat Iunie 9, 2008 de gizmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 (editat) adica egzact cum a zis atillas tre doar sa privesti raspunsul direct in intrebarea ta, la propriu Editat Iunie 9, 2008 de dracushorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Iunie 9, 2008 Autor Share Postat Iunie 9, 2008 mda asa o sa fac.. dar sper sa-l desfac diseara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Te astept maine pe la noi la service daca vrei... am fost dealeri KTM vreo 2 ani si 300 il cunoastem bine !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Iunie 10, 2008 Autor Share Postat Iunie 10, 2008 te cred! dar esti cam departe si nu am timp sa vin. mai ales ca tre sa-l repar pana in we. am comandat kit-ul de piston si restul o-ringuri, garnituri. si rumentul de la biela/piston. o sa pun poze dupa ce il desfac. merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 Probabil este zgiriat pistonul/cilindrul si canalele segmentilor deformate astfel incit segmentii sunt blocati si nu mai etanseaza pe cilindru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinsnow Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 de unde ti-ai luat piston si segmenti???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 valcea si pitesti comanda in general de la vali(motomania)..dar nu e o regula..oricum vali are stoc intotdeauna de asa ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Iunie 10, 2008 Autor Share Postat Iunie 10, 2008 am desfacut motorul... arata bine sau nu. piesele le-am luat de la Zsolt. Are stoc... serios. nu e pb. livrare in 24ore. am piston nou care vine cu tot cu segmenti. nu stiu ce sa fac. biela are un pic de joc la baza si sa schimb rulmentul ala trebuie sa desfac tot ... si nu prea imi vine sa ma bag. oricum o sa schimb rulmentul care vine in biela/piston. revin cu poze!!! Ok... Piston/Cilindru desfacut: Pistonul desfacut: Segmentul blocat pe Piston: Urmele lasate pe Piston, am mare noroc si cilindrul e intreg. nu are zgarieturi, urme, etc. Urmele sunt chiar pe partea unde vine PV-ul si evacuarea. PV pe partea dreapta. Nu inteleg de ce e asa de mult ulei aici. Are cineva o explicatie pt asta? De unde e uleiul asta si de ce sa fie asa de mult? Ce cred eu ca s-a intamplat. Pipa avea 2 fisuri cam maricele. Una jos de tot pe cotul mare iar una sus chiar langa arcurile de prindere. Atunci cand am intrat in balta cred ca a intrat apa in Pipa si de aici in piston. Asta a dus la calare si la blocare. Cred... nu sunt specialist, doar imi dau cu parerea. Daca e cineva care se pricepe bine sa ne spuna. Asa ca, mare atentie la pipele fisurate atunci cand intrati in apa. Nu cred ca e normal sa se intample asa. Nu stiu ce sa cred. Am mai descoperit joc in cei doi rulemti de la biela. Cel de sus de la Piston si cel de jos din arbore. La piston e foarte simplu, se schimba imediat si usor. Dar ce fac cu cel de la arbore, de jos, cat de greu e de ajuns acolo? ceva sfaturi? jocul nu e foarte mare dar e. Sa desfac totul sa-l schimb si pe ala? ce sa fac? merci de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 Sa desfac totul sa-l schimb si pe ala? ce sa fac? daca tot ai desfacut atit mai faci un mic efort si schimbi tot ce este necesar . decit sa-ti para rau in padure ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Iunie 10, 2008 Autor Share Postat Iunie 10, 2008 pai tre sa desfac totul sa ajung la arbore si nu stiu... pare mult prea complicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 Nu stiu in ce masura te ajuta mesaju' meu,dar ceva asemanator am patit le Malaguty(stiu,e diferenta intre cele doua marci,capacitati...),dar dupa o forja,mi s-a spart rulmentul cu ace de jos de la biela si spanul mi-a blocat motorul.La fel erau zgarieturile.Joc mare nu se simtea la biela,dar dupa ce am dat-o jos,am obs ce s-a intamplat.Motorul e 2t si cutie viteze 4 trepte. Am reusit sa il mai pornesc de cateva ori,dar la un moment dat s-a blocat de tot.Acum e functional,am schimbat tot kitul(cil,piston,biela,rulmenti,segmenti etc) Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 http://moto.tt.free.fr/explorer/KTM_Manual...003_english.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Iunie 10, 2008 Autor Share Postat Iunie 10, 2008 merci mult! am manulul de la 2006, deha. nu e problema asta. dar e un pic cam complicat sa ajug la arbore. chiar e mult de desfacut si ma depaseste, cred. nu stiu ce inseamna jocul la rulmentul de jos si ce pericole sunt. nu stiu daca mai tine inca un piston si la urmatorul sa-l desfac sa schimb si rulmentul ala de jos. in manual, procedura de deschire a motorului e destul de vaga. sunt multe chestii de retinut, trickuri,e tc. nu stiu daca merita riscul sa raman cu piese in plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 Din nefericire asa cum prezinti lucrurile trebuie sa duci motorul la un atelier specializat.Trebuie schimbat si rulmentul dintre biela si ambielaj.Asa stii sigur ca ai facut o reparatie de incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinsnow Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 in iarna am desfacut tot motorul...de fapt un prieten....la partea de jos sunt mai complicate lucrurile....cel putin la asamblare mi-au iesit niste pinioane de la cutie, pe care daca nu era liviu nu le mai puneam curand, si e destula munca...iti ia ceva timp si daca stii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 nu o mai freca pe duda... pune mana si desfa motorul utilizand manualul. daca ai sa respecti fiecare pas din manual nu ai cum sa nu reusesti, chiar si la cutie nu e o problema. procedura de deschidere si inchidere a motorului e f simpla de acea e descrisa"vag"in manual. trage leptopul pe bancul de lucru si succesul e asigurat. daca vrei il facem on line. S-AR PUTEA SA AI JOC IN AMBIELAJ SI ASTA N-AI CUM S-O VERIFICI DECAT DUPA CE IL DAI JOS vezi ca iti trebuie presa pt volanta... PS: ti-am spalat sosetele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Iunie 11, 2008 Autor Share Postat Iunie 11, 2008 lasa... sunt bucuros ca nu are cilindru nimic, ca altfel... ma cautam de niste bani frumosi. o sa ma apuc sa-l montez diseara sau maine sa fie gata pt Breaza. stie cineva cum se masoara "z"-ul la montarea cilindrului? sau cul se aliniaza PV_ul? P.S. daca s-au uscat poti sa-u pui pe Cargus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 cred ca iti este clar, dupa breaza, trebuie sa-i faci un serviciu serios motorului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Iunie 11, 2008 Autor Share Postat Iunie 11, 2008 hmmm nu stiu ce stii tu, dar eu stiu ce vorbesc. prefer sa-mi fac singur motorul decat sa-l trimit prin service-uri. nu vreau sa vin cu exemple si dovezi, lasa asa, e mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 trebie sa desfaci tot macar ptr a curata daca nu ptr a schimba ...tot spanu care a rezultat din frictiunea aia s-ar putea sa se raspandeasca in motor si sa-ti buleasca si altele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Iunie 12, 2008 Autor Share Postat Iunie 12, 2008 mda... asa se pare. cred ca il voi pune la packet si-l trimit la sibiu. vad azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.