Sari la conținut

Yamaha Fz1 Fazer


_andrei_
 Share

Postări Recomandate

Incep cu a mea "Fazi", achizitionata de curand... inca nu pot spune prea multe despre ea decat ca e destul de comoda si trage ca o bruta nesimtita.... :cheers:

 

mai este cineva pe aici posesor de asa ceva? pareri, opinii, recomandari ceva?.... :)

post-1314-1213538619_thumb.jpg

post-1314-1213538629_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator _Raul_

In Ungaria, la intrunirea de la Mako, mi-a placut mult de tot minunea asta (poate nasc idei pozele astea) :

 

post-3763-1217761855_thumb.jpg

post-3763-1217762022_thumb.jpg

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iata si jucaria mea careia i-am dat km. peste cap deja (24000) ,si intre timp am upgradat-o cu accesorii de aprox. 2000 euroi. o sa revin cu o poza mai recenta.

post-14485-1218106056_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

super!

 

incet, incet, se aduna lumea pe aici.

 

sa le stapaniti sanatosi si fara incidente!

 

:D

 

intre timp ne-am mai plimbat ceva, anul asta o sa mergem si 'n strainatate... :banana:

 

prima treaba care o fac la primavara e sa-i schimb pneurile, sunt jenant de proaste. :)

post-1314-1231921337_thumb.jpg

post-1314-1231921341_thumb.jpg

post-1314-1231921349_thumb.jpg

post-1314-1231921352_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super!

 

incet, incet, se aduna lumea pe aici.

 

sa le stapaniti sanatosi si fara incidente!

 

:D

 

intre timp ne-am mai plimbat ceva, anul asta o sa mergem si 'n strainatate... :blbl:

 

prima treaba care o fac la primavara e sa-i schimb pneurile, sunt jenant de proaste. :)

 

 

misto aratarea :D

 

vine cu ghidon SBK ?... si furca este Ohlins ?...sau doar inversata cu jambele gold ?

 

sa o stapanesti sanatos si fara incidente :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super!

 

incet, incet, se aduna lumea pe aici.

 

sa le stapaniti sanatosi si fara incidente!

 

:D

 

intre timp ne-am mai plimbat ceva, anul asta o sa mergem si 'n strainatate... :banana:

 

prima treaba care o fac la primavara e sa-i schimb pneurile, sunt jenant de proaste. :)

 

 

Micheling Pilot Road sunt cauciucurile tale? Al meu este identic si intr-o curba mi-a fugit spatele rau de tot din cauza lor, desi mersesem 20 de km erau reci. Mi le schimb si eu. Apropo, ce consum are un FZ1? Si cum trag cei 150 de ponei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto aratarea :crack:

 

vine cu ghidon SBK ?... si furca este Ohlins ?...sau doar inversata cu jambele gold ?

 

sa o stapanesti sanatos si fara incidente :lol:

merci fain!

nu este ohlins, este showa. la primavara, cand ii schimb pneurile, am sa-i fac si jantele la fel - gold. arata bine de tot.

 

Micheling Pilot Road sunt cauciucurile tale? Al meu este identic si intr-o curba mi-a fugit spatele rau de tot din cauza lor, desi mersesem 20 de km erau reci. Mi le schimb si eu. Apropo, ce consum are un FZ1? Si cum trag cei 150 de ponei?

slippery Pilot Road... da. si atunci cand se incalzesc bine au aderenta limitata. plus ca mobra se "culca" greu pe viraj, iar la iesire faci high-side instant. la naiba cu ele.......

 

consumul depinde de stilul de condus. mers decent, fara forja, ia cam 6%. mers sportiv, se duce lejer la peste 8%. e destul de hamesita insa si mia aia de cc trebuie sa arda ceva sa hraneasca aia 150 de "ponei" cum le zici tu...

adevarata ei putere o afli dupa 8000ture - da, este o mobra de turatie, se comporta exact ca un SS de 600cc, trebuie sa o turezi bine sa dea tot ce poate, nu e ca restul. curba de putere nu este una lina ci destul de abrupta - pana la 7-8000 e docila, dupa - rupe!

puterea i-o simti efectiv in primele 4 viteze - duse "la capat" e racheta, dragster, trage incredibil de bine. a 5 a si a 6 a au functie overdrive pesemne, ca se mai calmeaza atunci cand le schimbi.

 

singurul defect al ei este ca nu prea poti controla bine acceleratia la revenire, in sensul ca daca faci frana de motor si vrei sa accelerezi din nou, te zmuceste de te gaseste bataiala - la stilul de mers mai sportiv. trebuie sa fii foarte atent si rabdator, altfel te arunca din sa - instant.

 

p.s.: uitasem de ghidon... nu e gen "SBK", e de serie sa zicem asa. oricum, pare usor si nu e ca ranga din portbagajul masinii.. singura piesa ne-japo de pe ea insa tot de serie este sistemul de frana - brembo.

ce m-a frapat la aceasta mobra este stilul total diferit de condus pe care trebuie sa-l adopti fata de restul mobrelor... ansamblul fata e unul tare ciudat, mi-a luat ceva timp sa ma obisnuiesc cu tinuta ei de drum. countersteeringul se face total diferit fata de restul: la un viraj, ghidonul tinde sa inchida virajul de unul singur, trebuie controlat - culmea - invers, nu impingand de el, ci tragand! nu am inteles la inceput si nu prea mi-a placut insa am fost convins ca odata obisnuit cu ea, pe viraje, mobra este imbatabila. si asa a fost :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci fain!

nu este ohlins, este showa. la primavara, cand ii schimb pneurile, am sa-i fac si jantele la fel - gold. arata bine de tot.

 

 

slippery Pilot Road... da. si atunci cand se incalzesc bine au aderenta limitata. plus ca mobra se "culca" greu pe viraj, iar la iesire faci high-side instant. la naiba cu ele.......

 

consumul depinde de stilul de condus. mers decent, fara forja, ia cam 6%. mers sportiv, se duce lejer la peste 8%. e destul de hamesita insa si mia aia de cc trebuie sa arda ceva sa hraneasca aia 150 de "ponei" cum le zici tu...

adevarata ei putere o afli dupa 8000ture - da, este o mobra de turatie, se comporta exact ca un SS de 600cc, trebuie sa o turezi bine sa dea tot ce poate, nu e ca restul. curba de putere nu este una lina ci destul de abrupta - pana la 7-8000 e docila, dupa - rupe!

puterea i-o simti efectiv in primele 4 viteze - duse "la capat" e racheta, dragster, trage incredibil de bine. a 5 a si a 6 a au functie overdrive pesemne, ca se mai calmeaza atunci cand le schimbi.

 

singurul defect al ei este ca nu prea poti controla bine acceleratia la revenire, in sensul ca daca faci frana de motor si vrei sa accelerezi din nou, te zmuceste de te gaseste bataiala - la stilul de mers mai sportiv. trebuie sa fii foarte atent si rabdator, altfel te arunca din sa - instant.

 

vorba vine "ponei" - stiu ca sunt mustangi :lol:

 

Mie imi consuma 7-8 in oras si mers intre calm si suparat. Cilindreea in plus si "mustangii" :crack: m-ar duce mult mai mult. E o moticicleta nervoasa si la puterea aia nu prea iarta. Este o achizite reusita si sper sa pot sa o fac si eu.

 

Partea nasoala este ca are prea multa putere pentru un naked. La viteze mari si banuiesc ca atinge 270 (daca poti sa te tii pe ea) din cauza vantului ai probleme foarte mari ca la orice naked. La un S ca al tau, vantul de iarta simtator dar la unul normal ne te iarta chiar si cu un parbriz aftermarket

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci fain!

nu este ohlins, este showa. la primavara, cand ii schimb pneurile, am sa-i fac si jantele la fel - gold. arata bine de tot.

 

 

slippery Pilot Road... da. si atunci cand se incalzesc bine au aderenta limitata. plus ca mobra se "culca" greu pe viraj, iar la iesire faci high-side instant. la naiba cu ele.......

 

consumul depinde de stilul de condus. mers decent, fara forja, ia cam 6%. mers sportiv, se duce lejer la peste 8%. e destul de hamesita insa si mia aia de cc trebuie sa arda ceva sa hraneasca aia 150 de "ponei" cum le zici tu...

adevarata ei putere o afli dupa 8000ture - da, este o mobra de turatie, se comporta exact ca un SS de 600cc, trebuie sa o turezi bine sa dea tot ce poate, nu e ca restul. curba de putere nu este una lina ci destul de abrupta - pana la 7-8000 e docila, dupa - rupe!

puterea i-o simti efectiv in primele 4 viteze - duse "la capat" e racheta, dragster, trage incredibil de bine. a 5 a si a 6 a au functie overdrive pesemne, ca se mai calmeaza atunci cand le schimbi.

 

singurul defect al ei este ca nu prea poti controla bine acceleratia la revenire, in sensul ca daca faci frana de motor si vrei sa accelerezi din nou, te zmuceste de te gaseste bataiala - la stilul de mers mai sportiv. trebuie sa fii foarte atent si rabdator, altfel te arunca din sa - instant.

 

 

shefu`...ai idee cat este o furca d-asta ?..banuiesc ca ar fi mai ieftinica un pic ca ohlins, cu toate ca este concurentul direct. Tare mi-as pune si eu una pe XJR-ul meu :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vorba vine "ponei" - stiu ca sunt mustangi :crack:

 

Mie imi consuma 7-8 in oras si mers intre calm si suparat. Cilindreea in plus si "mustangii" :P m-ar duce mult mai mult. E o moticicleta nervoasa si la puterea aia nu prea iarta. Este o achizite reusita si sper sa pot sa o fac si eu.

 

Partea nasoala este ca are prea multa putere pentru un naked. La viteze mari si banuiesc ca atinge 270 (daca poti sa te tii pe ea) din cauza vantului ai probleme foarte mari ca la orice naked. La un S ca al tau, vantul de iarta simtator dar la unul normal ne te iarta chiar si cu un parbriz aftermarket

succes la achizitie! mobra este una apreciata si foarte bine vanduta. in germania sunt f multe...

 

corect, este cea mai puternica din categoria ei, insa stii care-i partea buna? ca puterea aia ti-o da atunci cand i-o ceri, nu ti-o pune pe neservita masa. este extrem de docila daca nu o "pisti" si foarte manevrabila.

 

adevarat, carena ma ajuta mult. eu merg la drum lung cu ea si distante lungi. te ajuta nu numai la viteze mari ci si la viteze de croaziera, relativ mai mici - la drum lung se simte, dupa 500km in sa.

 

atinge 280kmh pe ceas... insa dupa 250 urca relativ greu.... e naked totusi. nu atat eu am probleme, cat ea, sa castige viteza peste o anumita valoare (250)... trebuie sa tinem cont ca este un motor "imblanzit" de R1, axele cu came sunt mai grele si trage mai bine la turatii medii pt elasticitate, nu duce 13500 (R1) ci numai 12000ture, iar plus de asta, aerodinamica (avand pilotul in sa) nu-i permite sa atinga viteze foarte mari. 250 kmh ii prinde insa instant, fara discutii.

 

shefu`...ai idee cat este o furca d-asta ?..banuiesc ca ar fi mai ieftinica un pic ca ohlins, cu toate ca este concurentul direct. Tare mi-as pune si eu una pe XJR-ul meu :crack:

noua sare de 2500euro iar second nu prea gasesti... cele mai scumpe piese din ansamblu sunt, culmea, tuburile furcii... cele "gold" :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...