Sari la conținut

_andrei_

Super Membru
  • Număr conținut

    902
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Brasov
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    Fazer One

_andrei_'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. NU MA MAI INTERESEAZA SUBIECTUL! In 6 ani multe se-ntampla, domnilor................
  2. tocmai vin de afara de unde baietii au ratat la mustata furtul motoretei mele.... am aruncat din intamplare (providenta?) un ochi asupra antifurtului... era taiat! cel mai probabil am iesit tocmai cand se pregateau sa o fure (sa fi fost 23.30h). ma pot considera un om norocos dar in primul rand - slava Domnului! cartierul - Racadau. politistii mi-au spus ca e o zona predispusa la furturi auto/moto deoarece este foarte linistita (paradoxal, nu?). zilele acestea ma voi muta de aici desi abia am venit, sunt un proaspat brasovean (daca ma pot considera astfel). grija mare John si toti restul care cititi acest topic si aveti motoretele lasate in strada. nimic, nici alarma, nici antifurt, nu-i poate opri pe acesti indivizi. moto are alarma, scooterul antifurt insa le-am mutat pe amandoua intr-un loc sigur pana cand ma voi muta impreuna cu ele undeva la curte. daca stiti pe cineva care inchiriaza o garsoniera (chiar 2 camere... ar fi binevenit). repet, faceti orice pt a va asigura sculele! bafta!
  3. 0723.160.559 - Adrian. e cel mai bun in bransa si te scoti super ieftin. bafta!
  4. nicidecum de autosugestie... am observat realmente treaba asta. au aceeasi vascozitate, aceleasi standarde le indeplinesc insa aditivii folositi pe langa materia bruta care poate proveni la mai multi producatori din aceeasi sursa, difera.
  5. eu ce am observat a fost zgomotul mai lin al motorului (atat la rece cat si incins bine) si schimbarea mai usoara a vitezelor...
  6. mobrelor mele le place Castrol Power 1 RS4T... dintre toate marcile pe care le-am incercat pana acum (si au fost destule). si Motorex este un ulei foarte bun, cel sintetic desigur, Power Synt 4T. restul nu m-au incantat...
  7. 400cmc? aha, e clar... este probabil o alta minune a elvetianului care aduce piese din cimitirele din Japonia si le "asambleaza" aici... p.s.: fostul proprietar stia sigur de treaba asta si a luat si el plasa la randul lui...
  8. invata sa tii mobra in echilibru din ambreiaj si acceleratie. unde ai facut scoala moto?
  9. absolut superbe! sa-ti traiasca fericite
  10. oricum, hornetul e recunoscut ca un mare "fierbator"... se incinge repede. cand merrgeam prin oras vara, cum ma opream, in cateva secunde pornea ventilatorul... o placere, mai ales... vara. de la 108 grade e problema insa cum zicea cineva mai devreme, nu ajunge niciodata la temp aia. la 102-104 intra termocupla. offtopic: unde sunt pozele maestre Stephon? m-ai amagit doar?
  11. chiar te rog! merci vorbim in privat, ca stricam topicul barzaunilor aci...
  12. super stire! nu stiam ca se aduc in Ro si la preturi realiste. merci
  13. K&N si BMS de ex. sunt filtre "sport", "performance", constructia lor din sarma metalica si bumbac permite o admisie mai facila a aerului. restul, fabricate din hartie - champion, mann, etc sunt "clasice", identice cu cel cu care este echipata moto din fabrica. pe cel sport nu-l schimbi niciodata, existand posibilitatea curatarii perfecte cu kit de intretinere al acestuia, compus dintr-un flacon de degresant si unul de uns. se degreseaza, se spala cu jet de apa, se usuca, dupa care se unge cu uleiul special. costa de pana la 10 ori mai mult decat unul "clasic". performantele realizate prin simpla schimbare a filtrului de aer nu sunt sesizabile necoroborate cu o evacuare performanta (si eventual power comander). deci totul se rezuma la ce am scris mai sus. in conditiile Ro unde este mult praf eu zic ca este mai avantajos sa iti iei unul "sport", "performance", te scoti mai ieftin la intretinere.
×
×
  • Creează nouă...